Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

skaczące obroty na biegu jałowym nissan almera n15 2.0 D


matix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Posiadam Nissana Almerekę n15 rok 1989 2.0 Disel na biegu jałowym skaczą obroty od 600 do 900

Rozrządy wymieniony + wszystkie filtry + olej + wyszczyszczona przepustnica nie mam pojęcia co może byc przyczyną takiego zachowania.

Proszę o pomoc

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy ładowanie jest w porządku. W moim przypadku uszkodzony był alternator i obroty falowały - a już zaczynałem zabierać się za wyciąganie pompy wtryskowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy ładowanie jest w porządku.

 

Ładuje sprawdziłem miernikiem aku po uruchomieniu silnika dochodziło do 14V. Hmm lecz co ma wspólnego alternator z nierównymi obrotami silnika może Qadrat jeszcze cos wymieniałeś?

Dodam jeszcze info, że obroty sie normują jak silnik sie nagrzeje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wymieniałem, po prostu miałem falowanie obrotów i obstawiałem prawie w 99% uszkodzenie pompy wtryskowej. Raz jadąc w nocy coś tak dziwnie ciemno mi się zaczynało robić w aucie i przed autem. Po 30min takiej jazdy świateł prawie już nie było. Dojechałem jakoś do domu na samych postojówkach. Oczko od akumulatora miało kolor czarny, ładowania prawie nie było. Alternator wyjąłem, zawiozłem do elektryka. Uwalone diody. Falowanie występowało, bo cała elektronika głupiała w aucie z powodu skaczącej wartości prądu ładowania, regulator napięcia też nie dawał rady z opanowaniem tego. Po naprawie alternatora falowania brak. Akurat ten mój przypadek nie jest jeden jedyny, kilka miesięcy temu też ktoś na forum miał problem z falowaniem obrotów w N15 diesel, również poleciłem sprawdzić, jak tam z prądem. W jego przypadku, o ile dobrze pamiętam, problemem okazał się uszkodzony akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki tu rozumiem Qadrat ewidentne uszkodzenie alternator. U mnie raczej alternator jest w porządku, aku też bo nowy ma moze z rok więc temat wciąż aktualny z uszkodzeniem mojego :nissan2:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

miałem podobne problemy u mnie filtr paliwa był zapchany i smog w baku ! I paliwo !!!!!!!! jeżeli robi to tylko na starcie to słabe paliwo i złą mieszanke dobiera !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

Posiadam Nissana Almerekę n15 rok 1989 2.0 Disel na biegu jałowym skaczą obroty od 600 do 900

Rozrządy wymieniony + wszystkie filtry + olej + wyszczyszczona przepustnica nie mam pojęcia co może byc przyczyną takiego zachowania.

Proszę o pomoc

 

Pozdrawiam

\

Witam ja mam almerkę tino i mi też obroty skakały w moim przypadku walnoł regulator ciśnienia na pompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dzięki panowie za pomoc ;D

Problem rozwiązany!!!

A winą były świece, które wymieniłem po uszkodzeniu jednej. Siedziały tam oryginalne świece japońskie cena około 70-80 zł zostały zamienione na niemieckie tańsze za 30zł. Z tych tańszych po mocnym dokręceniu wystawał gwint jakieś 7-8mm. Dokupiłem jedną identyczną oryginalną i śmiga. Silnik chodzi równo i jest jakby mocniejszy. Na nowych tańszych musiał łapać lewego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...