monikapiotra Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Witam ciepło. Wymieniłem w aucie(2.2dci) pasek alternatora po jakimś czasie zaczoło piszczeć na początku cicho i tylko zaraz po starcie silnika niestety z tygodnia na tydzień jest coraz głośniej. Pasek jest moim zdaniem napięty dobrze, kilkanaście pasków w swym życiu wymieniłem i nigdy nie miałem z tym związanych. Proszę o poradę. Piotr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 oj chyba za mało naciągnęty, albo chińszczyzna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 inna opcja to zasmarowany ja tak miałem w zimie że pare sek sie ślizgał zanim wspomaganie ruszyło ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Pasek napiety powinien dac sie ugiac palcem na jakies 1-2cm to raz, moze byc kichowatej jakosci ze zbyt twardej gumy lub masz kolo pasowe na ktorym piszczy wyslizgane-taki przypadek tez mi sie zdarzyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monikapiotra Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Pasek jest napięty prawidłowo. Pasek kupiłem najtańszy to może problem z słabą jakością produktu. Wymienie w najbliższym czsie, zobaczymy. Diękuje bardzo za pomoc. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Dorzucę swoją sugestię , kilka możliwości - założyłeś za długi pasek , naciąg wygląda prawidłowo ale nie naciąga paska jak należy - jeżeli twierdzisz ,że wszystko jest zrobione jak należy to może zaciera się łożysko na klimie lub na wspomaganiu lub łożysko na rolkach lub alternatorze - zerwane koło dwumasowe pasowe( to na samym dole) - jak się nagrzeje to przestaje ajak włączysz klimę to będzie czuć smród palonej gumy - po zdjęciu paska sprawdzaj poszczególne elementy - stawiam na za długi pasek lub zerwane koło pasowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monikapiotra Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Dziękuje bardzo za te sugestie. Napewno odpada łozysko za klimie ponieważ krótki czas jeżdziłem bez paska klimy a problem był. Postaram się sprawdzić te sugestje w sobotę. Dziękuje bardzo za porady. Przyczyną piszczenia okazała się "chińszczyzna". Kilka dni temu pasek rospadł mi sie na czynniki pierwsze. Na szczęcie nie wyrzuciłem starego założyłem i jak ręką odjoł. Nie polecam kupywać najtańszych pasków.Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys301 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 czy trzeba rozbierac caly rozrzad zeby wymienic to kolo pasowe wnissan qashqai 1,5dci 2007r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.