boszax Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Wczoraj kupiłem Primerkę elegancka na liczniku raptem 50000 - gdzie nie zajrzysz to nówka. Dzisiaj trochę poczytałem i okazuje się , że te silniki maja apetyt na olej. Czy problem występuje tylko w początkowych egzemlarzach czy w całej serii? Trochę się przestraszyłem jak sprawdziłem dzisiaj bagnet - dużo poniżej minimum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 ja mam 2002 rok i nie bierze oleju dwa latka bezproblemowej jazdy ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Wczoraj kupiłem Primerkę elegancka na liczniku raptem 50000 - gdzie nie zajrzysz to nówka. Dzisiaj trochę poczytałem i okazuje się , że te silniki maja apetyt na olej. Czy problem występuje tylko w początkowych egzemlarzach czy w całej serii? Trochę się przestraszyłem jak sprawdziłem dzisiaj bagnet - dużo poniżej minimum mialem ten silnik w P11.144 i nie bral oleju[100kkm]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boszax Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Samochód dwa dni i już jakiś małolat przytarł z tyły błotnik delikatnie i połamał kołpak.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Ale jakie masz auto???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Moja alma ma QG18DE S2 i jakoś nie żłopie oliwy. Temat oliwy w 1,8 był już tyle razy przerabiany że nie warto się znów rozpisiywać Były dwa typy QG18 Do 2002 był silnik QG18DE S1 czarna pokrywa - 114KM, VTC - zmienna faza przełączana w punkcie Od 2002 QG18DE S2 srebrna pokrywa - 116km, CVTC - ciągła zmienna faza sterowana przez ECU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aachener Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Ja mialem juz 3 Primery P12 - kazda zrobilem ok 100.000 km - wszystkie z silnikiem 1,8 - dwie nie braly oleju jedna ok 1 L na 2500-3000 km - tak wiec chyba nie ma reguly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 O mamo a dlaczego takie zacięcie do p12??? Miłość do modelu :nissan2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aachener Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Dwa pierwsze sluzbowe trzecie prywatne z zauroczenia tym samochodem. A poza tym zlodzieje ich chyba nie kochaja bo przez ponad 10 lat uzywania Niassanow (wczesniej jeszcze byla Almera N16) nie bylo zadnego wlamu czy proby kradziezy (dla mnie to spory atut). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 dokładnie tylko tak to można wytłumaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.