Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

napędy w PACIE R51


Inouk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 11.04.2019 o 19:09, KrisT napisał:

tryb auto dołacza przód w momencie wykrycia różnicy w obrotach między osią tylną a przednią. zazwyczaj działa na śliskim - obojetnie czy jest to mokry asfalt,snieg, lód, piach , błoto, mokra trawa czy kamienie.  Musi być uslizg tylnej osi.

NIE MUSI. Strona nr DLN-15: http://www.thenissanpath.com/filelib/R51B/DLN.pdf

 

W dniu 11.04.2019 o 19:09, KrisT napisał:

4H jest napędem sztywnym pomimo tego ze spina je sprzęgło

Sprzęgło z definicji nie jest sztywnym połączeniem, co nie oznacza, że 4H można używać na suchym czy nawet mokrym asfalcie. Do pewnego poziomu obciążenia owszem, będzie sztywnym, później zacznie się ślizgać. Nie bez powodu po włączeniu reduktora sprzęgło nie jest wykorzystywane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Navara ma z tylu blokadę. Do Patha można dokupić ARB lub Harrop e-locker. Produkują zarówno na przód jak i na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patek blokuje półosie przez ABLS. Mówiąc prościej ABS zaciska hamulec na uślizgującym się kole i napęd przenoszony jest na sąsiednie. Niestety działa to różnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Beast napisał:

@Kauzer myślałem że siedzą tam te same napędy. 

@sq9mcs czyli na sąsiednie o większym oporze toczenia? 

Tak, teoretycznie ma przenosić moc na koło o większym oporze toczenia. Niestety nie zawsze to działa prawidłowo,  ABLS nie jest dobrą blokadą dyfra, i nie zastąpi sztywnej blokady.....

ABLS aby zadziałać musi miec znaczną róznicę obrotową kół i........ dosyć dobre klocki hamulcowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Navara ma inaczej skonstruowane tylne zawieszenie. D40 i R51 są identyczne do wysokości tylnego słupka. Potem zaczynają się różnice :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe w jakim terenie zaczynają się różnice pomiędzy Patem i Navarą. Ostatnio jeździliśmy z bratem na dwa auta i nie było widać różnicy. Navara i Pat tak samo dobrze radziły sobie w potężnym błocie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam pytanie, może ktoś wie czy jeżeli mam wersje R51 4.0 AT 4WD bez trybu AUTO to czy taki tryb można dodać? Rozumiem, że przez dodanie sprzęgła międzyosiowego z jakiegoś dawcy co takie rozwiązanie posiadał.

pozdrawiam F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.02.2020 o 17:22, sq9mcs napisał:

Wymiana skrzyni rozdzielczej do tego wymiana kompa i czort czego jeszcze.

OK, czyli nie ma sensu :) Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...