navara7 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 witam wszystkich. musze wyregulowac luzy zaworów w swojej d40 2,5 174 konie, bo jak przydusze przy nizszej predkosci na wyższym biegu to kawiatura gra niemilosiernie. czy orientujecie sie jakie sa luzy zaworów wydechowych i ssacych czym sie róznią ewentualnie wskazówka ktory zawór ssacy , ktory wydech( no chyba ze luzy maja ta sama wartosc to juz nie istotne), czy na rozgrzanym czy na chlodnym silniku regulowac. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Luzy regulujesz na zimnym z tego powodu że zanim się do nich dostaniesz to silnik ostygnie Luzy to Ssanie 0.274--0.386 Wydech 0.308--0.432 regulacja płytkami Kolejność od frontu silnika ku tyłowi In. In Out. Out In. In Out. Out In. In Out. Out In. In Out. Out Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navara7 Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 No to wszystko jasne dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toudi100 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 I jak po regulacji zaworów? stuki umilkły? Bardzo trudno się dostac do zaworów i je wyregulowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navara7 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 nie regulowałem bo mechanik mi powiedzial ,że to nie sa luzy zaworów tylko przy nizszych obrotach słychac jakies spalanie ......... (nie pamietam okreslenia) , bo gdyby to były luzy zaworów to przy wyzszej predkosci obrotowej tez by to było słychać. zostawilem temat, ale teraz znów chyba do niego wróce, bo słychac stukanie przy obrotach 3-4 tysiace również, czy ktos ma takie objawy czy to jest normalna charakterystyka pracy tego silnika, a moze to słychac wtryski, na zimnym silniku i wolnych obrotach wystepuje taka seria stukowego spalania, ale tylko jak sie przydusi a przy wyzszych obrotach ciche klekotanie ale tez seryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daz Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Ja mam coś podobnego, a przynajmniej tak mi się wydaje. Podczas jazdy przy dodawainu gazu w przedziale 1500-2400 obrotów słychać taki stukot i się zastanawiam czy to włąśnie zawory czy moze wtryski tak się tłuką??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navara7 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 z tego co czytam to chyba wtryski, bo zaworów nie ruszałem,ja mam taki objaw nie za kazdym razem ale najgłosniej na zimnym pózniej chyba tego nie ma. Jak cos sie dowiesz wiecej daj znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekzz Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Sorki za odgrzewanie starych zapomnianych tematów... Pewnie chodziło o spalanie detonacyjne (stukowe) które skutecznie niczczy silnik, żeby temu zapobiec silniki wyposażane są w czujniki spalania stukowego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.