CE1 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Witam. mam silnik 3.0 Tdi odpala na zimno bez problemu i na zimny silnik nie ma nadciśnienia w układzie korbowym, ale jak sie zagrzeje to z bagnetu wali jak z parowozu (wolne obroty). Silnik pracuje równo i ma moc. Co moze byc przyczyna nadmiernego ciśnienia w układzie korbowym po rozgrzaniu? Płyn chłodniczy czysty, wycieków nie widać. Czy moze to byc nieszcelnośc jednego z z cylindrów 3 lub 4 ? która objawia sie po tym jak olej stanie sie bardziej płynny? i rozszczelnia sie układ tłok cylinder? Odma pracuje poprawnie na zimnym jak jest niskie cisnienie w układzie korbowym, a na ciepłym juz nie daje rady bo za duze przedmuchy? Czy to dobre rozumowanie? Aha jeszcze jedno poprzez słabe oddymianie komory korbowej wybija mi olej przez uszczelki, czy ktos słyszął o dodatkowej odmnie uniwersalnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.