Maciek90 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Tak jak w temacie, początkowo ustąpiły te objawy po zmianie podkładki pod wtryskiwaczem ale po 1 dniu znowu są w.w objawy, na dodatek ciężko zaczął zapalać zimny, więc postanowiłem zajrzeć do świec i tu niespodzianka mnie spotkała, wykręciłem jedną ze świec i oto co ujrzałem : http://imageshack.us/photo/my-images/39/1353418227149.jpg/ . Nie wiem gdzie się podziała elektroda od świecy, prawdopodobnie poleciała do silnika tylko jakim cudem i co dalej robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Ja miałem przypadek, że się urwał zawór i wtedy urwało elektrodę od świecy. I też było takie dzwonienie w silniku, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Mosz babo syrek Na początek musisz sprawdzić czy reszta tej świecy jest w kanale pod świecą czy wpadła do komory spalania, weż latarkę i zaświeć czy coś widać, drutem nie pchaj bo wepchniesz wtedy na 100%, reszta elektrody musi siedzieć w kanale wtryskiwacza tzw. komorze rikardo, czyli w tym otworze w głowicy od wtryskiwacza. Jak nie ma tam elektrody to na 100% jeden z zaworów się na bide skrzywił, czyli głowica do zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Szukałem elektrody i nie znalazłem, wymieniłem świece zapaliłem, troche jeszcze było słychać te dźwięki, parę razy przygazówka do 5 tyś i zaczął chodzić jak kiedyś i zniknęły te dźwięki i przestał kopcić, jak się depneło to leciały wszystkie kolory dymu a teraz jest ok tylko lekko na czarno. Wydaje mi się że przy panujących tam temp. poprostu się to stopiło a pewnie zagnieździło się w denku tłoka i dlatego chyba nic się nie stało. A zastanawia mnie ta dziura w obudowie świecy ogólnie świeca wygląda jak by ktoś ją spawał i zrobił dziure, dosłownie jej wygląd to przypomina, może to przez niesprawną podkładkę wtryskiwacza dmuchało na nią i się przytopiła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Zmierz cisnienie na tym cylindrze, to sprawdzisz czy nic się nie stało. U mnie w tej samej sytuacji silnik był do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Pare dni mineło i narazie wszystko ok, pali na dotyk czy ciepły czy zimny,co ciekawe zaczął zapalać przyzwoicie na ciepłym silniku, jedyne co to zaczął nawiedzać mnie jakiś błąd 95 i auto w ogóle nie jedzie do 1500obr, dosłownie toczy się, żeby było ok musze zapalić od nowa, check nie zapala się, ale błąd jest a głównie dochodzi do tego jak za mocno przyśpiesze na zimnym silniku, na ciepłym się nie zdarza, ciekawe co to za błąd, kiedyś się pojawiał ale znikł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 (edytowane) http://forum.nissank...td-kody-bledow/ Ale wg tego nie ma kodu błędu 95 Sprawdź jeszcze raz. Skasuj stare,zapal silnik żeby pochodzil chwile, zgaś silnik i znowu spr czy cos wykaże Edytowane 26 Listopada 2012 przez Mateusz_P11_144 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Jak będę miał czas to nagram filmik telefonem jak zczytuje błędy jak mi nie wierzycie że to 95. Jak ostrzej przyśpieszę na zimnym silniku to jak by coś się przytkało i ślimaczo wchodzi na obroty, do 1,5tyś toczy się, a potem jedzie, może to filtr paliwa się przytyka bo już czas na wymianę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Możliwe ze zawór EGR CI padł. TU masz cos na ten temat. Zaślep i opisz jak się auto sprawuje http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/30315-p11wp11-20td-sie-czasem-dusi-i-kopci/page__hl__+przeci%C4%85%C4%87%20+blisko%20+kostki%20+steruj%C4%85cej#entry356133 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Kolego egr-a nie mam od 3 lat zaślepiony jest w kolektorze złotówką, wieczorem wrzuce filmik jak nie wierzysz że to błąd 95. Tego minusa to już nie musiałeś mi dawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 (edytowane) Jakiego minusa?? Ja CI nie dawałem żadnego minusa ;/ Jesli masz zaślepiony to nie wiem już. Przemierz czujnik położenia wału korbowego Turbo też może CI padać. widzisz,mi wyświetlało bład 144 i 142 a okazało się że czujnik położenia wału korbowego umarł. Jak masz gdzie to na KTS podjedź. Edytowane 27 Listopada 2012 przez Mateusz_P11_144 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 ?? nie mam zielonego pojęcia ;/ Chyba CI został tylko serwis i KTS do sprawdzenia co jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Pytałeś o tym już 25 02 2011. Mamy 28 11 2012 Napisałeś tam że jeździsz już tak rok http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/73918-p11-20td-dziwne-zachowanie-check-a-blad-21-i-95/ zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi