Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] 2.0TD cyka, tyka , stuka w silniku, znaleziono przyczyne, co dalej robić?


Maciek90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie, początkowo ustąpiły te objawy po zmianie podkładki pod wtryskiwaczem ale po 1 dniu znowu są w.w objawy, na dodatek ciężko zaczął zapalać zimny, więc postanowiłem zajrzeć do świec i tu niespodzianka mnie spotkała, wykręciłem jedną ze świec i oto co ujrzałem : http://imageshack.us/photo/my-images/39/1353418227149.jpg/ . Nie wiem gdzie się podziała elektroda od świecy, prawdopodobnie poleciała do silnika tylko jakim cudem i co dalej robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem przypadek, że się urwał zawór i wtedy urwało elektrodę od świecy. I też było takie dzwonienie w silniku,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mosz babo syrek :huh: Na początek musisz sprawdzić czy reszta tej świecy jest w kanale pod świecą czy wpadła do komory spalania, weż latarkę i zaświeć czy coś widać, drutem nie pchaj bo wepchniesz wtedy na 100%, reszta elektrody musi siedzieć w kanale wtryskiwacza tzw. komorze rikardo, czyli w tym otworze w głowicy od wtryskiwacza.

Jak nie ma tam elektrody to na 100% jeden z zaworów się na bide skrzywił, czyli głowica do zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem elektrody i nie znalazłem, wymieniłem świece zapaliłem, troche jeszcze było słychać te dźwięki, parę razy przygazówka do 5 tyś i zaczął chodzić jak kiedyś i zniknęły te dźwięki i przestał kopcić, jak się depneło to leciały wszystkie kolory dymu a teraz jest ok tylko lekko na czarno. Wydaje mi się że przy panujących tam temp. poprostu się to stopiło a pewnie zagnieździło się w denku tłoka i dlatego chyba nic się nie stało.

 

A zastanawia mnie ta dziura w obudowie świecy ogólnie świeca wygląda jak by ktoś ją spawał i zrobił dziure, dosłownie jej wygląd to przypomina, może to przez niesprawną podkładkę wtryskiwacza dmuchało na nią i się przytopiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare dni mineło i narazie wszystko ok, pali na dotyk czy ciepły czy zimny,co ciekawe zaczął zapalać przyzwoicie na ciepłym silniku, jedyne co to zaczął nawiedzać mnie jakiś błąd 95 i auto w ogóle nie jedzie do 1500obr, dosłownie toczy się, żeby było ok musze zapalić od nowa, check nie zapala się, ale błąd jest a głównie dochodzi do tego jak za mocno przyśpiesze na zimnym silniku, na ciepłym się nie zdarza, ciekawe co to za błąd, kiedyś się pojawiał ale znikł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będę miał czas to nagram filmik telefonem jak zczytuje błędy jak mi nie wierzycie że to 95. Jak ostrzej przyśpieszę na zimnym silniku to jak by coś się przytkało i ślimaczo wchodzi na obroty, do 1,5tyś toczy się, a potem jedzie, może to filtr paliwa się przytyka bo już czas na wymianę.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego egr-a nie mam od 3 lat zaślepiony jest w kolektorze złotówką, wieczorem wrzuce filmik jak nie wierzysz że to błąd 95. Tego minusa to już nie musiałeś mi dawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Jakiego minusa??

Ja CI nie dawałem żadnego minusa ;/

Jesli masz zaślepiony to nie wiem już. Przemierz czujnik położenia wału korbowego :)

Turbo też może CI padać.

widzisz,mi wyświetlało bład 144 i 142 a okazało się że czujnik położenia wału korbowego umarł. Jak masz gdzie to na KTS podjedź.

Edytowane przez Mateusz_P11_144
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałeś o tym już 25 02 2011. Mamy 28 11 2012 Napisałeś tam że jeździsz już tak rok

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/73918-p11-20td-dziwne-zachowanie-check-a-blad-21-i-95/

 

zamykam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...