Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Wysłałem Ci Sam naprawiam ) Teraz tylko poszukaj ) I daj znać co z tematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 mateusz dzieki wielkie !! napewno jak tylko go zrobie bo juz mnie .... strzela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Spoko ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 13,24 bara nominał 11,28 bara minimum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 dino a jak bedzie oki to co dalej zebym mogl odrazu sie zabrac za nastepna jesli to nie to a nie biegac co chwile do kompa bo mi czasu zabraknie a auto musi dzialac od wtorku samego rana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 zamieniałeś cewki miejscami i dalej an tych samych cylindrach był błąd?? jak tak, to sprawdził bym poza ciśnieniem jeszcze sygnał z ECU, 35-1 cewka, 36-2 cewka, 37-3 cewka, 38-4 cewka (numery pinów w ECU odpowiadające poszczególnym cewką) bo paliwo dochodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 paliwo dochodzi a nie pali na 3 i 4 garze jeszcze bys to opisal co z czym sie je zebym czegos nie popali cewki byly zamieniane miejscami prad dochodzi do wszystkich cewek bo odizolowalem kawalek przewodu i sprawdzilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 12V do cewek to nei wszystko, musi jeszcze być sygnał z ECU, na cewce masz 3 przewody 12V, masa, i własnie sygnał z ECU, sprawdź czy jest "drożny" ten przewód pomiędzy numerem co podałem z ECU a cewką, ECU masz pod tunelem w nogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 moze inaczej opisze wszystko od poczatku !!Wracajac z pracy autko po dluzszym postoju odpalilo normalnie po przejechaniu okolo 10 km nagle poczulem spadek mocy po zdjeciu nogi z gazu auto kompletnie zgaslo po probach odpalenia nie odpalalo chociaz wszystkie kontrolki palily i krecil normalnie gdzies zczytalem bledy i pokazal blad 0420 i usterke czujnika walka rozrzadu czujnik wymieniony auto odpalilo ale szarpie i pali jedynie na 1 i 2 sprawdzilem cewki czy to nie ich wina zamieniajac miejscami tak samo pali na dwie 1 2 wymienione zostaly swiece dalej nic sprawdzilem kolejno przewody i prad dochodzi do kazdej zamienilem czujnik polozenia walu dalej to samo bezpieczniki sprawdzone wszystkie dobre wiec co jeszcze zostalo zeby wiedziec chociaz co jej dolega bo auto 2 tyg stoi acha po wymianie czujnika odczytalem kolejny raz bledy pokazalo 0120 0135 0300 1111 i to wszystko co mi sie udalo zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 a czy sprawdziłeś wiązkę tak jak Dino piszę chodzi oto by sprawdzić może sie zwarły przetarły itp .. odepnij ecu i po kolei sprawdz czy przechodzi i sygnał i czy np sie nie zwierają..ale też sądze że nie tędy droga ,, to tak jakby czujnik wszystkiego nie łapał .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Hmm jak dla mnie standardowa usterka 1.8 czyli łańcuch sie wyciągnął i niezgrywają sie fazy na czujnikach,kolega "piterek2417" napisał że zmieniał czujnik wału z czujnikem wałków a jak wiadomo są one takie same a dalej wywala błąd czujników więc albo gdzieś kable są naderwane albo rozrząd jak dla mnie rozrząd na 99,9% Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 może być i wyciągnięty łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 ale od tak to sie nie dzieje ,,,? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 cisnienie sprawdzone w warsztacie dlaczego komputer nie mogl zczytac bledow ?? od rozrzadu by nie zgasl i nie odpalil po wymianie czujnika a tu odpalil zostal jeszcze impuls z ecu ? A jesli wyciagniety lancuch (gdzie nie było zadnego halasu nawet stukniecia !!! ani pukniecia!!) to wystarczy naciagnac czy caly rozrzad do wymiany zeby ze mnie nie zdarli ??!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 można na pałe dać sam łańcuch ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Kolego "piterek2417" łańcuch w 1.8 wyciąga sie podobno bezhałaśliwie i wyskakują wtedy problemy z czujnikami właśnie jak porównasz stary do nowego to jakoś 1,5 ogniwa bedzie wiekszy przynajmniej wszyscy tak mieli co opisywali tu rozrządy tylko dziwne że tak od tak zgasł i nagle wstał i chodzi na 2 garki może komputer padł miałem ostanio podoną sytuacje w mondeo i własnie na 2 garki chodził ale tak czy siak stawiał bym na rozrząd (bo błędy wywala a przy spalonym kompie raczej nierobił by takich cudów) naszczęście wszystkie primki mam 2.0 :)napisz jak dojdziesz co klękło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Dobra zalozmy ze to lancuch jakie sa ceny kompletnego rozrzadu i gdzie najtaniej w pl ?? Bo tu bedzie koszt gdzies okolo polowy wartosci primerki w polsce acha no i co jezeli jednak to komp padl czy da rady bez wizyty w serwisie go wymienic bo przeciez ma immo ?? Kolego Masakra czujniki czujnikami ale jak wyjasnisz dochodzacy prad do tych dwoch niedzialajacych swiec ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Kolego "piterek2417" chyba nie czytasz to co jest w poście wcześniej napisane kolega dino napisał ci ze same napięcie nie wystarczy potrzebny jest jeszcze sygnał z kompa a ten dostaje go właśnie z czujników pozatym nie upieram sie kurczowo że to rozrząd tylko ja tak uważam bo skoro wywala błąd czujników a je zmieniałeś to tylko rozrząd może powodować niewłaściwe ich synchronizacje no pomijając uszkodzone kable które kazałem ci sprawdzić wcześniej jesli liczysz na strzał w dziesiątke to lepiej jedź do serwisu bo my tu sie dwoimy i troimy a ty chociaż coś posprawdzaj!!! kolega dino podał Ci jeszcze który pin kompa odpowda cewką sprawdziłeś przejścia kabli może jakiś zwierzak je wje.....ał albo sie urwały jasnowidzem nikt tu niejest sprawdź jeszcze raz kable od czujników zamień ponownie czujniki i zobacz czy wywala błąd tego samego czujnika jeśli tak to dla mnie rozrząd a wcześniej sprawdź przejścia pinów z kompa na cewki czytaj i napisz czy coś robisz czy sobie po polemizujemy Pozdrawiam, chętnie każdy ci tu pomoże ale też daj coś od siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 kolego masakra daje cos od siebie samochod stoi w warsztacie wiec nie jestem ani nie bylem wstanie sprawdzic z tego tez powodu chcialbym wiedziec czy cos jeszcze moglbym sprawdzic bo na ta chwile pozostalo mi tylko z udzielonej mi tutaj pomocy sprawdzenie przewodow odpowiadajacych za cewki w ecu , oraz rozrzad a nie bede jutro w stanie biegac od kompa do mechanikow i dopytywac sie czy mozliwe jest cos jeszcze z gory dziekuje za pomoc z porad kolegi dino jesli pan czyta post dokladnie wyczytalby pan ze za jego podpowiedzia zostalo sprawdzone cisnienie i jestem mu wdzieczny ze stara mi sie pomoc wiec nie oceniaj mojego postepowania kolego skoro nie znasz mojego polozenia mimo to dziekuje za twoja pomoc No to kolejny raz jestem w czarnej du... mechanicy nie potrafia zdiagnozowac usterki lub poprostu im sie nie chciało lub nie maja czasu auto stoi i dalej pali na dwa .Podobno stwierdzili ze to nie rozrzad !! Wierzac w te słowa dalej czarna dziura ? Mam pytanie do forumowiczow czy ktorys z was jest lub zna moze namiar na serwis nissana ktory mogłby chociaz naprowadzic na usterke po opisie wydarzen zwiazanych z autem ?? Rozumiem ze nie ma jasnowidzow ale moze ktos zna dobrego eksperta od tego modelu ?? Coraz blizej swiat a tu nie bedzie czym nawet do domu wrocic !! Z gory dziekuje za pomoc !! Prosze tylko powstrzymac sie od głupich zartow bo akurat to jest mi teraz najmniej potrzebne !Jesli ktos bylby wstanie lub posiada dobrego speca od tego modelu nissmo prosze o kontakt !! Dino czy moglbys mi wyjasnic jak sprawdzic te 4 piny odpowiadajace za sygnal na cewki ?? tylko tak jak dla dziecka co z czym jak zebym czegos nie spalil ???czy silnik ma byc wlaczony czy nie itd itp !! Prosilbym na wmiare szybka odp bo auto po tygodniowym pobycie u mechanikow dalej nie pracuje jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 wypinasz wtyczkę z ECU, (jest w nogach pasażera po lewej) miernik ustawiasz na dzwonek, jeden koniec przewodu we wtyczkę od wtrysku a drugą w odpowiedni pin we wtyczce, i ma dzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Dino jestem przy aucie miernik mam komputer znalazlem jeszcze tylko mi powiedz czy mam odlaczyc aku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 nie ma znaczenia, to jest sygnałowy przewód, ale możesz rozłączyć tak pro forma aa tylko sprawdzaj odpowiedni kabel we wtyczce od wtrysków, czyli znajdź sobie jeden wspólny dla wszystkich, to jest + i sprawdzasz te pozostałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 No to zaraz bede wiedzial co z kabelkami bo mechanicy sobie przez tydzien nie pradzili :-) No i mamy rebus bo tu nie jest opisane ktory to jaki pin Dino i co teraz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 jest opisany pierwszy i ostatni na pewno, i trzeba policzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Powaznie nie ma i jak mam to teraz niby policzyc czy po kolorach mam dochodzic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.