DINO Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 hmmm,. dziwne, ze nie ma chociaż jakiegokolwiek znaku, patrzyłeś od wewnątrz wtyczki i na ECU?? jak nic nie znajdziesz, to najprościej podłącz jeden koniec miernika do działającej wtyczki wtrysku a drugim szukaj kiedy zadzwoni i będziesz miał odnośnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Wtyczke mam tak jakby podzielona na 3 czesci jedna czesc ma litere L srodek AMR i ostatnia czesc ma B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Wtyczke mam tak jakby podzielona na 3 czesci jedna czesc ma litere L srodek AMR i ostatnia czesc ma B może to Ci pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 wielkie dzieki bo juz myslalem ze bede szukal teraz tego tydzien w necie jutro sprawdze i dam znac a nie masz moze opisu do tych numerow pinow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 a nie masz moze opisu do tych numerow pinow ale co potrzebujesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Kable z ecu sa dobre !!kolejny fachowiec malo doswiadczony ale ten przynajmniej cokolwiek sprawdza .Dino pytanie do ciebie czy komputer z tej strzały da rady wymienic ma nats czy jest to mozliwe tylko w serwisie?? Bo wlasnie ecu jest podejrzewane !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 nats to oddzielny moduł, pod który podpięte jest radio i ECU między innymi, podejrzewam, że ECU ma sygnał, że imo się zgadza i można palić, czyli wymiana samego kompa hmmmm mogła by ogarnąć temat ale głowy nie dam, w sumie podmiana kompa i tylko zgranie w serwisie jak będzie potrzeba wyjdzie taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 kolejny madry mechanik odczytal blad 0120 uparl sie ze to wina potencjometru przepustnicy gazu i mowi ze po naprawie tego bedzie chodzil na cztery czy jest to mozliwe ze to przyczyna palenia tylko na dwa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 (edytowane) Piterek2417 hmm jak dlamnie to raczej niebardzo ma to wpływ na palenie na 4 gary bo przy odpaleniu nie dotykasz pedału gazu fakt faktem ze obwód przechodzi przez niego do kompa ale równie dobże po wykasowaniu błędu powinien chodzić wtedty na 4 garki a nie na 2 a chodzi na 2 hmm cięzko widze aby Ci twoi tamtejsi mechanicy ogarniali nissanka ja mam pomysł jak mógłbyś odpalić go na 4 garki i przyjechać do polski wystarczy mały myk jak wiadomo wał chodzi 2 w górze tłoki 2 w dole tłoki i na zmiane tak więc muwisz że nie pali na 3 i 4(i tu już jest szczęscie bo są to mijające sie tłoki) tak więc sterowanie z 3 cewki musisz podpiąc jesczze dodatkowym kabelkiem do 1 cewki a z 4 cewki kabelkiem dodatkowym do 2 cewki i wtedy by chodził 2/2 takie rozwiązenie podobne było np. w fiatach i renówkach tam była 1 cewka na 2 gary a ty bedziesz miał jeden impuls na 2 cewki, jak zacznie chodzić ładnie to zrób kilka prób ale myśle że bedzie spoko ale wydaje mnie sie że albo ten rozżąd leży albo uwaliły sie tranzystory sterujące w ECU. Pozdrawiam i napisz co dalej sie dzieje Edytowane 10 Grudnia 2012 przez Masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Czy to mozliwe zeby byl rozrzad skoro auto ma moc tylko brakuje mu tego brzydko mowiac jebniecia w postaci pozostalych dwoch garow .Sprawa komentowana na bierzaco wiec napewno dotrwam tu z nisskiem albo bez niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 coś mi sie nie wydaje by zrobić ten patent z iskrą!!!!!! 2/2 to że wychodzą 2 do góry to nie znaczy że w obu występuje zapłon ,,!!!! minuta 1.35 widać pomyliło Ci sie z opcją na wtrysk paliwa gdzie paliwo podane wcześniej może sobie posiedzieć w kolektorze zanim silnik zacznie ssanie z tego cylindra ,,,a iskra to już inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 pytanie czy to w czymś przeszkadza, że pojawi się iskra podczas cyklu wyrzucającego spaliny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 pewnie nie ale i tak nie zapali mieszanki .. w najgorszym przypadku będzie odpalało za wcześnie i za późno przez co pokrzywi korby wiem bo rozbierałem silnik gdzie poprzednik miał problem z ustaleniem 1-3-4-2 i silnik telepał sie i chodził auto jeździło rok potem wywaliło panewki do reszty i porzywiło 2 korby za to miałem kopułek nowych ze 3 sztuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Chłopaki ja to podałem tylko jako alternatywe dojazdu do polski !!! tak jak kolega tofu napisał nie jest to rozwiązanie tak pognie korbowody ale nie odrazu do polski raczej dojedzie jak to ładnie brzmi RACZEJ z tego co kolega piterek2417 sprawdził to wynika tak : -kable od ecu do cewek sprawne -czujniki położenia sprawne -rozrząd nie wyciągnięty -cewki sprawne To jak dla mnie pozostał tylko ECU tylko że tam to bedą bagatelne koszty a unas w kraju myśle że w granicy 1000zł zamknie sie wszystko tak więc sens oszukania silnika był tylko na potrzeby dojazdu do polski. I tylko w takim celu to napisałem oczywiście a nie w celu użytkowania auta na codzień bo zholowanie auta do polski to by go wyniosło 2x wartość auta. Pozdrawiam :)A tak poza tematem kolego Tofu film pokazuje prace z fordowskiego durateka gdzie nie ma iskry wogóle jest to silnik wysokoprężny Edytowane 11 Grudnia 2012 przez Masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 każdy silnik 4 cylindrowy ma taką samą kolejność zapłonu takie podłączenie nic nie da !!!!!!!!!!!! będzie to działało dokładnie tak samo jak teraz nic to nie pomoże !!!!!!!!!!!!!!!! znajdziesz silnik 4 cylindrowy i 4 suwowy z inną kolejnością zapłonu ? bo ja osobiście nie znam ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Kolego tofu zwracam honor coś mnie sie poje...myliłoi dopiero jak usiadłem na spokojnie pomyślałem trochę i uświadomiłem sobie jaki głupi jestem faktycznie nic to nie da z tym patentem z iskrą czyli trzeba by podmienić kompa bo to właśnie on jest głównym podejrzanym. A co do kolejności zapłonu to jest jeszcze kolejność 1-2-4-3 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 .... A co do kolejności zapłonu to jest jeszcze kolejność 1-2-4-3 Pozdrawiam może i są jakieś wynalazki coś było ale po co nam to wiedzieć poprawię twojego posta wyżej ,, taka mała cenzurka,,, ps jak kable dobre od cewek i cewki dobre to faktycznie ecu ,,co do immo to immo sie komunikuje z eccs ijedno z drugim trzeba zaprogramować tak mi sie wydaje ,,sam sygnał od immo ze ma dobry kluczyk nie pomoże ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 hmm jak dla mnie koledze "piterek2417" potrzebne bedzie taki komplecik od jednego autka komp cewka przy stacyjce i kluczyk i autko powinno palić przerabiałem taki przypadek w mondeo 1.8 16v właśnie była iskra na 2 garach a na dwóch brak ale tam sygnał idzie z jednego czujnika rozrządu do kompa i on reszte robi podobnie do naszych nissmo tylko u nas 2 czujniki sa przynajmniej w 1.8 bo w 2.0 jest jeden oczywiście starych poczciwych SR20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 zakodowany cały zestaw by załatwił sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 No wlasnie panowie i taki bedzie potrzebny wlasnie dostalem wyrok od mechanika !! jeszcze tylko jedno czy duzo jest piepszenia przy demontowaniu i montowaniu nowego ?? chodzi o czas bo zostalo go bardzo ale to bardzo malutko !! a moze ktos jest w posiadaniu takiej zabawki ??? i zechcialby odsprzedac oczywiscie pokrywam wszelkie koszty kuriera itp itd !!?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Kolego piterek szukaj na alledrogo ja mam taki cały zestaw ale od P11 2.0 16v 130Km więc odpada bo to inny silnik Pozdrawiam i czekamy na efekt końcowy napisz co i jak i jakie koszty tak dla potomnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 pasowało by przełożyć pestkę choć w p11 chyba jest inaczej już do klucza przepepiąć sterownik immo i ecu wg mnie nie dużo roboty antenki immo bym nie ruszał lub do nowego Ecu zakodować stary kluczyk ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 kolego tofu wlasnie odebrales mi swieta jutro wymieniam ecu immo i pestke w kluczyku no i bios !! cena calego zestawu 450 zl z allegro plus 200 dostawa a taki prawdziwy koszt kupna wyszedl okolo 720 pln o kosztach wymiany tego poinformuje jutro jak zedrze ze mnie ostatnie zaskurniaki ''mechanik'' .Mam jednak jeszcze pytanko wie ktos moze gdzie znajduje sie centralka immo w moim modelu bo moj ''mechanik'' nie wie i zanim znajdzie to potrwa jakies 100 pln albo i wiecej wiec jakby mial ktorys z kolegow fotke lub rysuneczek lub dokladny opis gdzie to sie znajduje bylbym bardzo wdzieczny bo kazda taka godzinna nie wiedza kosztuje mnie wlasnie 100 z gory dzieki P.S kolego Masakra powiem panu ze naprawde wolalbym zeby panskie wczesniejsze posty okazaly sie prawdziwe i bylby to rozrzad auto juz dawno by jezdzilo a i na prezenty by zostalo a tak nawet zaczelem zastanawiac sie nad koncem kadencji primki \ a co to ta antenka immo ????? i gdzie to jest ?? i dlaczego lepiej jej nie ruszac ?? jeszcze jakby ktos mi namazal do 15 jutrzejszego dnia gdzie ta centralka sie podziewa byłoby naprawde super Boze chron Primerki (przed rekoma dunskich mechanikow)!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 (edytowane) cena calego zestawu 450 zl z allegro plus 200 dostawa a taki prawdziwy koszt kupna wyszedl okolo 720 pln o kosztach wymiany tego poinformuje jutro jak zedrze ze mnie ostatnie zaskurniaki ''mechanik'' . Dobrze że to tak Ci wyszło bo jakbyś miał sprzęgło wymieniać albo rozrzą to dopiero bys kwiczał i pozbywał się mamony 1000 zł sprzęglo+ robota, rozrząd 700 +robota;) Edytowane 16 Grudnia 2012 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek2417 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 mateusz uwierz mi na słowo ze to bylby maly pikus z tym ile poszlo teraz nie mowiac o tym ile stracilem przez brak auta .ja napisalem 720 za sam komp za robote napisze jutro wtedy ci bede mogl powiedziec ze nawet za kompletny rozrzad za ktory w pl chcieli 1500 pln i robocizna kiedy wiadomo co z czym sie je ,tutaj wyszlaby taniej niz teraz kiedy usterki bylo trzeba szukac i wloczyc sie po dwoch pseudo warsztatach. rozrzad a nawet sprzeglo byloby grosikiem w porownaniu z tym co było teraz . po 4 tygodniach juz sie zaczynalem obmyslac plan pielgrzymki do lichenia aby tylko byl to rozrzad no ale coz za nieznajomosc auta sie placi teraz wiekszosc nazw i umiejscowienia znam w trzech jezykach jak stare przyslowie mowi ''usterki kształca'' jesli jednak zle zdiagnozowal bedzie jednego polskiego emigranta mniej wlasnie apropo mateusz gdzie znajduje sie centralka immo w naszych srebrnych nissanach sadze ze znajduja sie w tym samym miejscu wiec gdzie to jest w twoim diselku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.