Gość lacher Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Witam Jakiś czas temu moja Pimera zaczęła gasnąć zarówno przy ruszaniu, jak i zmianie biegu skrzyni, np z P na D (skrzynia CVT), praktycznie za każdym razem. Szewskiej pasji dostaje w czasie jazdy po miescie . Niestety nie tylko to jest problemem, strasznie szarpie podczas dodawania gazu do 2000 obr/min. Powyżej jest spoko, jednak od 0 do 2000 nie da sie jechać. Zauważyłem, że potęguje się to jak już silnik się rozgrzeje. Rzadne błędy się nie pokazują i to mnie najbardziej intryguje. Wymienilem juz świece i kable. Wyczyściłem kopułkę i przepływomierz. Olej w szkrzyni był pare mesięcy temu wymieniany. Właściwie brak mi pomysłów co może być nie tak, skoro błędów brak. Mój silnik to 2.0 103 kW, CVT + BRC sequent 24 1999r. Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie. Edytowane 23 Listopada 2012 przez lacher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 na gazie czy PB??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lacher Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Na gazie, jak i na benzynie. Paliwo nie robi róznicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 zakręć butle pojeździj na PB i zobacz czy bedzie tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Jak delikatnie na obroty się wkręca też tak się dzieje, czy tylko jak klepniesz mocniej pedał gazu? U kolegi jak się kończył przepływomierz były identyczne objawy jak masz możliwość to podmień przepływkę i sprawdź. Czyszczenie nie zawsze pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lacher Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Szarpie jak lekko przyspieszam, jak klepnę mocniej to nie ma problemu. Przepływomierz był wymieniany jakieś 2 lata temu, nie powinien chyba paść tak szybko. Robiłem już testy na samej benzynie i praktycznie żadnej zmiany nie było ( dalej lipa ). Spróbuje jeszcze raz pojeździć. Filtry w instalacji LPG też całkiem niedawno wymieniałem, także to też odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 czyli zmierzył bym przepływkę i lambade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Jeśli to nie przepływka, to dostaje skądś lewe powietrze. Sprawdź wszystkie odmy i szczelność całego dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 U mnie było podobnie - lewe powietrze. Trzeba sprawdzić szczelność całego dolotu - w moim przypadku była dziura w wężyku idącym zdaje się do wspomagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lacher Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Chyba znalazłem powód. Wężyk od odmy, który wcześniej łatałem miał jeszcze 2 dziury, tylko, ze pod osłonka i nie było ich widać. Narazie zdziałałem prowizoiczne rozwiązanie, puki nie będę miał nowego i wygląda obiedująco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgaduję że to odma pomiędzy kolektorem dolotowym a pokrywą zaworów, mniej więcej na środku? U mnie też pękła pod osłoną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lacher Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Dokładnie to. Tyle, że u mnie pękł w środku i przy obu końcach. Dzisiaj dopasowałem inny wężyk i puki co nie gaśnie. Zobacze jak będzie później. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerenko Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Witam Panowie. Ja z podobnym problemem się borykam. P11 99' PB+LPG 1,6. Też mam kłopot bo dusi się przy ruszaniu i potem szarpie przy delikatniej jeździe. Poza tym przy skrętach gubi obroty i przy zmianie biegu nie wkręca się tak jak powinien. Muszę przetrwać szarpania do ok. 2000rpm i potem już idzie gładko. Nawet gorzej idzie na PB niż na gazie jak już się rozgrzeje. Myślicie, że ten wężyk od wspomagania może mieć wpływ na gubienie obrotów przy skrętach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Może mieć, bo tam się powinno robić podciśnienie, a jeśli jest dziura to ani nie ma dobrego wspomagania ani dolot nie jest szczelny. Ale poszukaj też w innych miejscach, ja u siebie znalazłem kilka dziur na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.