Gość pomarszczonyfrd Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 witam, mam pytanko, czy to normalne, że silnik ma takie parametry. kiedyś pisałem że od 2000 do 2500 obr przy przyspieszaniu słychać dźwięk dzirawego tłumika, jeżdże z tym i szlak mnie trafia... 26111200.PDF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pomarszczonyfrd Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 nie pisałem szczegółowo co i jak, ale widze, że nikt nie zauważył o co cho. chodzi o wykres ciśnienia kolektrora ssącego, czy to normale że nagle się urywa, przy przyrastającej ilości powietrza i pozostałych parametrach, jaka jest tolerancja niższej mocy zmierzonej w strosunku do podawanej przez producenta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 To zwykła turbo dziura nikt na to nie zwracał uwagi bo wszyscy sie do tego przyzwyczaili w tym silniku to normalne dlatego manual ma 6 biegów ja urzywam zakresu 2400-3500/min jest dobrze gorzej gdy się w porę nie zredukuje robi się to irytujące w automacie jest to słabiej wyczówalne Wydaje mi się że jest to kwestia przeprogramowania kompa może tu by się wypowiedzieli koledzy co chipowali silnik Z czego się orientuję bo kiedyś się tym trochę interesowałem to 80% navar i pathów nie trzyma parametrów były takie co zamiast 170 miały 140KM Ogólnie dolny zakres obrotów jest bardzo mizerny jak w benzyniaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pomarszczonyfrd Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 alakaspaw myślę, że twoja diagnoza jest błedna, nie jest to żadna turbo dziura bo: osoba wykonująca nie wskazała no to, że jest to turbo dziura, raczej na uszkodzenie czujnika ciśnienia, porównanie z nawarą (170KM) robioną na tym samym urządzeniu pomiarowym mnie wykazało na wykresach takich anomalii, mam drugą nawarę 2007 i nie ma takich efektów, a co byś powiedział na ten wykres, dziura się robi i znika i znowu sie robi? robione było kilka pomiarów, każdy wykres ciśnienia na kolektrorze był inny, hamowania jest z możliwościa zadania obciążenia, 02121200.PDF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ja mam 2007 aż postanowiłem się przejechać i żeczywiście to nie to dziura jest ale tylko między ok 2200 a 2300 Poza tym gdyby to był czujnik ciśnienia to wywaliło by kontrolkę tak jak to się dzieje gdy go odłączysz podczas pracy silnika raczej morze być jakiś problem ze sterowaniem turbiny ja mam sterowaną podciśnieniowo nie wiem jak rocznik 2010 bo morze być jakiś problem z podciśnieniem ale to też niespadało by tak ciśnienie w kolektorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.