Gość zulu Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Witam, Falują obroty podczas wjeżdżam pod górę na reduktorze gaz wciśnięty do końca, obroty silnika są od 2000 do końca skali. Nie utrzymuje cały czas maksymalnych obrotów tylko rozkręca się i z powrotem wraca na mniejsze obroty i tak w kółko. Skrzynia automatyczna. W samuraju trzymałem obroty silnika na końcu skali, w patrolu obroty dochodzą do końca i wracają. Czy to jest specyfika tego silnika, czy awaria? silnik 3.0 diesel, automat 2005 patrol GU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr1717 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 raz miałem taki lub podobny przypadek: na ostrym podjeździe po piachu koła mocno buksowały i chyba komputer zaczął dławić przepustnicę bo zapięty na 4 koła z reduktorem i blokadą "jechalem za szybko". Wszytkie lampki ostrzegawcze na desce się paliły jak choinka na święta. Nie wiem jak to wyłączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zima jeszcze się dobrze nie zaczęła a mój zaczął dziś przerywać na wyższych obrotach. Już filtr zapchany parafiną ? W ubiegłą zimę problemy były dopiero przy -25. Patrol to chyba najbardziej zawodny samochód jaki w życiu miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.