CE1 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) Witam Wskaźnik obrotów zawiesza mi się i chodzi skokowo, nie pokazuje właściwych wskazań. Co robić? Jak go naprawić? Terrano II 3.0 TDi rok 2002. Edytowane 30 Listopada 2012 przez CE1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Może ktoś około zegarów majstrował "odmładzając" auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycepnik Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 zacząłbym od zegarów i zaglądnięciu być może było coś ruszane. kiedyś miałem tak przy wskaźniku poziomu paliwa w skodzie i zaglądnąłem a tam było ruszane i dotykał do masy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 mi to wygląda na ukręcającą się linkę obrotomierza. a jak masz komputerowo sterowane to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Linka, ee nie te czasy chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 linka ... jaka linka sam zegar pewnie walniety, trzeba zajerzec i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 no co kiedyś było wszystko na linkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 no ... i to były piękne czasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 a no były!! teraz bez komputera można tylko gdybać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek200 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) W mojej almerce N15 mam identyczny problem, obrotomierz żyje własnym życiem, na forum poradzili mi że to wina zimnych lutów lub kondensatora przy obrotomierzu, wymieniłem tylko jeden największy kondensator 1000uF 16V oraz poprawiłem wszystkie luty przy obrotomierzu ale problemu to nie naprawiło, być może to wina któregoś z pozostałych malutkich kondensatorków 1uF 50V przy zegarach ale nie byłem w posiadaniu takich nowych więc nie przelutowałem, lecz nie wyglądają na uszkodzone. Tu mój temat sprzed dwóch miesięcy: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/85794-n15obrotomierz-wariuje/#entry876576 Edytowane 30 Listopada 2012 przez Cineq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CE1 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Dzięki za informacje, Macie racje przy liczniku było coś grzebane bo widać że stan auta wskazuje na duzo wiekszy przebieg niz w rzeczywistości (123 tys km). Słyszałem, że to wina lutów i że te liczniki często szwankują. A licznik po regeneracji to koszty 500-700 zł raczej odpada. Spróbuję rozebrac i posprawdzać luty i przyłącza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.