zuh1305 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 (edytowane) Wewnętrzne przeguby są smarowane olejem i są na igiełkach, jedna wypadnie-koniec jazdy!!!! , zewnętrzne smarem litowo-molibdenowym, ale trzeba je umyć przed montażem i nasmarować olejem i smarem wyżej wymienionym, jeżeli górny wahacz się rozleci to ma to wpływ jedynie na kąt pochylenia koła!!!!(w primerze p10 i p11) pisze to 2 i ostatni raz. Następnym razem napisze główny tekst z kapitana bomby i skasuje to konto na tym portalu buce bez pojęcia....napierdalać na moderatora i wszystkich co byle co mądrze piszą, wypił troche i mu się pieprzy... A ten olej to niby skąd? Chłopie, to nie jest fiat, że krzyżaki są bezpośrednio montowane w dyfer i są smarowane olejem ze skrzyni. W primerach wewnętrzne przeguby są smarowane smarem. I nie jest prawdą, że przeguby trzeba smarować olejem wystarczy poprawnie nasmarować smarem. A takie pierdoły, że jak się rozjedzie kąt koła to nie rozjedzie się zbieżność to zachowaj dla siebie. Nie wiesz a gadasz głupoty. Buc to jesteś Ty. I nie mierz wszystkich swoją miarą. Jeżeli Ty chlejesz to nie znaczy, że wszyscy to robią. A musisz dawać dosyć mocno jeżeli piszesz takie bzdety. Coś tam pisałeś, że ustawiałeś zbieżność w różnych autach. I wychodzi na to, że tak naprawdę nie wiedziałeś co robisz. Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego ustawia się najpierw kąty kół a dopiero potem zbieżność a nie odwrotnie? Oczywiście teraz mówie o autach w których można ustawiać kąty kół. Właśnie po to żeby się nie rozjechała zbieżność. Najpierw się ustawia kąty a potem zbieżność. W primerach nie można ustawiać kątów kół i dlatego ważne jest aby górny wahacz był sprawny. Ważne jest żeby był łożyskowany a nie na tulejach metalowo-gumowych. Jeżeli jest na tulejach to koło się kładzie. I właśnie wahacz ma dużo do zbieżności podobnie jak do kąta koła. Jeżeli kąt koła zmieni się to zbieżność też się zmieni. Aha i takie argumenty jak "ustawiałem wiele razy zbieżność" to wiesz gdzie możesz sobie wsadzić. To wcale nie znaczy, że dobrze to robiłeś albo że masz o tym pojęcie. Bo jeżeli mówisz, że górny wahacz nic nie ma do zbieżności w P10 i P11 to dowodzi temu, że nie masz o tym pojęcia. Edytowane 4 Grudnia 2012 przez zuh1305 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 haha! niektorzy maja problem a niektorych razi w oczyy! ok poprawie w wolnej chwili ale chce sie dowiedziec co zrobic z moim problemem! przegub wewnetrzny ma cos do rzeczy? w nast tygodniu bede mial troszke czasu to odrazu zabiore sie za rozkrecanie! 1 co mi mowi to raczej bedzie ten luz na łózysku zwrotnicy ktory trzba zniwelowac! a przeguby hmm wyjmę przemyje nasamruje od nowa! to co mówicie ze ten przegob wewnetrzny to tez poczyscic i przesmarowac? ktos tu naduzywa swojej wladzy jak to w polsce ! błedy poprawiłem ale mi nie znika te na czerwono napisane! co jest? jak mam to poprawic? a tak wogóle to jak sprawdzic w jakim stopniu przegub wewnętrzny jest zużyty? kolega wyżej dobrze mówi bo wahacz gorny jest wazny wystarczy luz i bedzie ci zjadalo opone cala kolumna bedzie miala luz zrobiłeś tylko 1 post reszta czeka a czerwone znika po zmianie koloru (po lewej obok emotikon) zaznacz całość i ustaw na automatyczny kolor and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuh1305 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Jeżeli przegub wewnętrzny jest zużyty to będzie buda drgać. Przegub możesz sprawdzić w prosty sposób, chwytając jedną ręką za kielich a drugą za półoś i ruszając w przeciwne strony. Jeżeli będzie luz to przegub do wymiany. Ja nie mówie, że u Ciebie to akurat przegub jest winny ale sprawdzić możesz. Była mowa o za mocnym dokręceniu łożyska. Łożysko musi być mocno dokręcone jeżeli będzie za lekko to pojawią się luzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 sory za przerwe! to czyli to raczej wina wewnetrznego czy zewnetrznego przegubu? 50% na 50%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.