Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zebysmy nie mieli watpliwosci, ze mamy najlepsze auto :)))


pawelz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zgodził bym się do końca z autorami.

Miałem przyjemność miec przez jakiś czas rav4(diesel). Otwarcie się przyznam, że jełsi chodzi o stylistykę to rav4 bardziej mi sie podoba, a w szczególności to wygląd zewnętrzny bije x-traila na głowę - przynajmniej dla mnie.

Aczkolwiek jesli chodzi o wrażenia z jazdy po drogach asfaltowych to toyota zostaje dla mnie daleko w tyle za naszymi nissanami. W moim odczuciu x-trail lepiej się zbiera, a na zakrętach jest jakby przyklejony do drogi(oczywiście biorąc poprawke na fakt, że to SUV, a nie nissan Z).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie w pelni zgadzam sie z opinia ,ze X-trail to jedno z lepszych aut typu suv.

Na polskim rynku bardzo popularna jest w/w rav4 ,ale jej naprawde daleko pod kazdym wzgledem do X-traila.Dla mnie wyglad zewnetrzny auta czy kolor jest drugorzedny .Liczą sie walory trakcyjne ,niezawodnośc ,wygoda .Ravka w srodku jest mala i ciasna.

Wśród samochodów ,jakie brane byly w testach porownaczych brakuje BMW X3 i BMW X5. Kazda z tych beemek napewno dorownuje X-trailowi -jak nie przewyzsza..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 3.12.2012 o 14:20, Strider napisał:

Jeśli już to X3 i X5 powinno się porównywać do T31, ale ogólnie to jest zupełnie inna półka cenowa.

 

Niekoniecznie.

BMW X3 jest produkowane od 2004 roku a BMW X5 bodajże od 2002,czyli mniej wiecej w tym samym czasie ukazały sie na rynku co X-trail.Obecnie sa juz kolejne wersje tak samo jak X-traila.

BMW X3 tak wiele wiecej tez nie kosztuje niż X-trail.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega kupił Rav 4 kilka miesięcy po moim Nissanie.Niedawno go spotkałem i troche sobie pogadaliśmy.X trail pali dobry litr mniej,ma lepszy napęd,mocniejszy i zrywniejszy silnik i zdecydowanie więcej miejsca w środku.Ravka wygląda może fajniej i jest troche lepiej wyciszona,ale ja już bym się nie zamienił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do RAV-ek to moim zdaniem to taki dziewczyński wóz trochę i facet w nim wygląda jakby pożyczył auto od żony.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 3.12.2012 o 12:59, estel napisał:

Aczkolwiek jesli chodzi o wrażenia z jazdy po drogach asfaltowych to toyota zostaje dla mnie daleko w tyle za naszymi nissanami. W moim odczuciu x-trail lepiej się zbiera, a na zakrętach jest jakby przyklejony do drogi(oczywiście biorąc poprawke na fakt, że to SUV, a nie nissan Z).

Jeździłem ravką (miesiąc) - wielkiej różnicy nie widzę... oba się po asfalcie się nie prowadzą :thumbsdown: , w klasie suv uważam że honda hrv była zdecydowaaaaaaaaaaaanie lepsza od obu.

Po Hani przez pół roku przymierzałem się do forka, ale jak się przejechałem to byłem załamany.... o komforcie podróży nie mogę nic powiedzieć - tam go nie ma

 

  W dniu 3.12.2012 o 14:08, piotrek3 napisał:

BMW X3 i BMW X5. Kazda z tych beemek napewno dorownuje X-trailowi -jak nie przewyzsza..

przewyższa... ale ceną też...

 

  W dniu 3.12.2012 o 17:46, Pumiak napisał:

Ravka wygląda może fajniej i jest troche lepiej wyciszona,....

chętnie porównam wyciszenie tej ravki z moim Xem :P

 

  W dniu 3.12.2012 o 18:26, zeshky napisał:

Co do RAV-ek to moim zdaniem to taki dziewczyński wóz trochę i facet w nim wygląda jakby pożyczył auto od żony.

X jest mojej żony - nawet jest na nią zarejestrowany :D ale ja lubię damskie samochody ;)

 

Z prawdziwie męskich maszyn to zostaje już tylko Ursus C360 .... tylko gdzie ja bym tym jeździł :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim kupilem X'a rozwazalem dwa inne auta. Forestera i RAV'ke.

O dziwo mojej zonie najbardziej podobal sie X. Rav'ka wcale a Subaru jako tako.

W Subaru przerazily mnie koszty. RAV'ka jakos tak wlasnie pasuje mi dla kobiety. A poniewaz to auto zony, myslalem bardziej o niej. Ale kobita, jak to kobita. Uparla sie i juz :).

Nie wiem jeszcze czy bede zalowal czy nie. Mam to auto dopiero 3 tygodnie. Wczesniej dwie primery plus kilka innych marek i jesli bedzie tak niezawodny jak one, to jestem spokojny :).

Zona jest na razie zachwycona, mimo ze to diesel :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też dorzucę swoje 3 grosze

Po 1 primo to filmik chyba już na forum wrzucałem.

Po 2 Kolega niedawno kupił ravkę 4letnią na ledach, ale jak twierdzi komfortu tam brak.

Ja właśnie zastanawiam się czasem nad X3 3,0d, ale z drugiej strony- to Xek tak fajnie jeździ, że szkoda się pozbywać. Jedyne co mnie martwi, to zasilanie Denso.

Chyba, że zamienię na nowszy (też T30) ale lepiej wyposażony- Columbia itp:))

Brakuje mi jeszcze w tym aucie reduktora i by już bajka była totalna. Blokady dyfrów można sobie założyć np. ARB, ale bez reduktora nie mają sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 4.12.2012 o 17:31, Umberto napisał:

Brakuje mi jeszcze w tym aucie reduktora i by już bajka była totalna. Blokady dyfrów można sobie założyć np. ARB, ale bez reduktora nie mają sensu.

a po co reduktor i blokady w Xie?

po pierwsze primo ( :P ) taniej Ci wyjdzie kupić coś z reduktorem i z blokadami niż zakładać blokady do Xa ;) np jakiś samuraj do upalania

po drugie primo - to nawet jak byś miał i reduktor i blokady to byś wjechał jakieś 20m dalej np w błoto :) - natomiast przy wyciąganiu urwali by Ci pół samochodu

po trzecie primo - należy pamiętać, iż im lepszy samochód terenowy - tym traktor musi dalej jechać :P

X to typowy dvpowóz z możliwością pokonywania zasp, leśnych duktów i krawężników - zresztą X3 też ale z wyłączeniem lasów - bo się porysuje - za to ma większy współczynnik czadu pod dyskoteką :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 5.12.2012 o 13:28, heckler1 napisał:

pokazałbyś zdjęcia żony... kusisz tylko co jakiś wątek... :)

załóż wątek "Nasze nismo z żonami" albo "Kobieta z nyską" ;)

kilka fotek jest tu: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=316&t=81607

Jak przygotuję Xa to popstrykam trochę fotek ;)

i koniec OT ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 4.12.2012 o 17:48, Bartezm napisał:

a po co reduktor i blokady w Xie?

po pierwsze primo ( :P ) taniej Ci wyjdzie kupić coś z reduktorem i z blokadami niż zakładać blokady do Xa ;) np jakiś samuraj do upalania

po drugie primo - to nawet jak byś miał i reduktor i blokady to byś wjechał jakieś 20m dalej np w błoto :) - natomiast przy wyciąganiu urwali by Ci pół samochodu

po trzecie primo - należy pamiętać, iż im lepszy samochód terenowy - tym traktor musi dalej jechać :P

X to typowy dvpowóz z możliwością pokonywania zasp, leśnych duktów i krawężników - zresztą X3 też ale z wyłączeniem lasów - bo się porysuje - za to ma większy współczynnik czadu pod dyskoteką :P

 

W pełni się zgadzam.

Dlatego myślę na wiosnę o audi a4 3,0tdi quatro + pajero II (ew. grand cherokee) :)

Do tego optimum był by jakiś crx lub inny mały wariat- tylko skąd na wszystko czas...

Edytowane przez Umberto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 5.12.2012 o 16:40, Umberto napisał:

Do tego optimum był by jakiś crx lub inny mały wariat

crx ma napęd na przód :thumbsdown:

alternatywnie polecam: mr2, mx5, s2000, z3, slk, itp ;) ostatecznie szerszeń 126p :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 5.12.2012 o 21:32, Umberto napisał:

A puki co to śnieg u mnie spadł, i Xek jak znalazł.

A jak się roztopi, to dopiero będzie jak znalazł:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3ESMIpH4bDE

i niech mi ktoś powie, że X-trail źle sobie w terenie radzi. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dedykacją dla tych, co im w Xach brakuje reduktora i blokady mostów i innych wyciągarek...

Filmik dosyć nudny z efektownym zakończeniem. (dla niecierpliwych od 3.30)

 

http://www.youtube.com/watch?v=DMilmZR9d64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

o faaaaak,

a mnie kolega rwał uazem i żyję:)

to chyba faktycznie patrola szybciej kupię niż myślałem:) taki y60 bo przeżyje nawet T31;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej - jeszcze na letnich oponach wyciągałem A4... quatro :whistle:

 

zimową porą chronologicznie:

VW LT - bokiem w rowie

ford eskort - przód w rowie

opel fronterka - konkretnie w rowie, ciągnąłem razem z jimmim - skutecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...