pawelz Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Przy okazji szukania czegos o X-trailu znalazlem to: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 A po pierwszej częsci juz sie obawialem kryptoreklamy Hyundaja Nasi górą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estel Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Nie zgodził bym się do końca z autorami. Miałem przyjemność miec przez jakiś czas rav4(diesel). Otwarcie się przyznam, że jełsi chodzi o stylistykę to rav4 bardziej mi sie podoba, a w szczególności to wygląd zewnętrzny bije x-traila na głowę - przynajmniej dla mnie. Aczkolwiek jesli chodzi o wrażenia z jazdy po drogach asfaltowych to toyota zostaje dla mnie daleko w tyle za naszymi nissanami. W moim odczuciu x-trail lepiej się zbiera, a na zakrętach jest jakby przyklejony do drogi(oczywiście biorąc poprawke na fakt, że to SUV, a nie nissan Z). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Osobiscie w pelni zgadzam sie z opinia ,ze X-trail to jedno z lepszych aut typu suv. Na polskim rynku bardzo popularna jest w/w rav4 ,ale jej naprawde daleko pod kazdym wzgledem do X-traila.Dla mnie wyglad zewnetrzny auta czy kolor jest drugorzedny .Liczą sie walory trakcyjne ,niezawodnośc ,wygoda .Ravka w srodku jest mala i ciasna. Wśród samochodów ,jakie brane byly w testach porownaczych brakuje BMW X3 i BMW X5. Kazda z tych beemek napewno dorownuje X-trailowi -jak nie przewyzsza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Jeśli już to X3 i X5 powinno się porównywać do T31, ale ogólnie to jest zupełnie inna półka cenowa. Niekoniecznie. BMW X3 jest produkowane od 2004 roku a BMW X5 bodajże od 2002,czyli mniej wiecej w tym samym czasie ukazały sie na rynku co X-trail.Obecnie sa juz kolejne wersje tak samo jak X-traila. BMW X3 tak wiele wiecej tez nie kosztuje niż X-trail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Mój kolega kupił Rav 4 kilka miesięcy po moim Nissanie.Niedawno go spotkałem i troche sobie pogadaliśmy.X trail pali dobry litr mniej,ma lepszy napęd,mocniejszy i zrywniejszy silnik i zdecydowanie więcej miejsca w środku.Ravka wygląda może fajniej i jest troche lepiej wyciszona,ale ja już bym się nie zamienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Co do RAV-ek to moim zdaniem to taki dziewczyński wóz trochę i facet w nim wygląda jakby pożyczył auto od żony. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Aczkolwiek jesli chodzi o wrażenia z jazdy po drogach asfaltowych to toyota zostaje dla mnie daleko w tyle za naszymi nissanami. W moim odczuciu x-trail lepiej się zbiera, a na zakrętach jest jakby przyklejony do drogi(oczywiście biorąc poprawke na fakt, że to SUV, a nie nissan Z). Jeździłem ravką (miesiąc) - wielkiej różnicy nie widzę... oba się po asfalcie się nie prowadzą , w klasie suv uważam że honda hrv była zdecydowaaaaaaaaaaaanie lepsza od obu. Po Hani przez pół roku przymierzałem się do forka, ale jak się przejechałem to byłem załamany.... o komforcie podróży nie mogę nic powiedzieć - tam go nie ma BMW X3 i BMW X5. Kazda z tych beemek napewno dorownuje X-trailowi -jak nie przewyzsza.. przewyższa... ale ceną też... Ravka wygląda może fajniej i jest troche lepiej wyciszona,.... chętnie porównam wyciszenie tej ravki z moim Xem Co do RAV-ek to moim zdaniem to taki dziewczyński wóz trochę i facet w nim wygląda jakby pożyczył auto od żony. X jest mojej żony - nawet jest na nią zarejestrowany ale ja lubię damskie samochody Z prawdziwie męskich maszyn to zostaje już tylko Ursus C360 .... tylko gdzie ja bym tym jeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zanim kupilem X'a rozwazalem dwa inne auta. Forestera i RAV'ke. O dziwo mojej zonie najbardziej podobal sie X. Rav'ka wcale a Subaru jako tako. W Subaru przerazily mnie koszty. RAV'ka jakos tak wlasnie pasuje mi dla kobiety. A poniewaz to auto zony, myslalem bardziej o niej. Ale kobita, jak to kobita. Uparla sie i juz . Nie wiem jeszcze czy bede zalowal czy nie. Mam to auto dopiero 3 tygodnie. Wczesniej dwie primery plus kilka innych marek i jesli bedzie tak niezawodny jak one, to jestem spokojny . Zona jest na razie zachwycona, mimo ze to diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Też dorzucę swoje 3 grosze Po 1 primo to filmik chyba już na forum wrzucałem. Po 2 Kolega niedawno kupił ravkę 4letnią na ledach, ale jak twierdzi komfortu tam brak. Ja właśnie zastanawiam się czasem nad X3 3,0d, ale z drugiej strony- to Xek tak fajnie jeździ, że szkoda się pozbywać. Jedyne co mnie martwi, to zasilanie Denso. Chyba, że zamienię na nowszy (też T30) ale lepiej wyposażony- Columbia itp:)) Brakuje mi jeszcze w tym aucie reduktora i by już bajka była totalna. Blokady dyfrów można sobie założyć np. ARB, ale bez reduktora nie mają sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Brakuje mi jeszcze w tym aucie reduktora i by już bajka była totalna. Blokady dyfrów można sobie założyć np. ARB, ale bez reduktora nie mają sensu. a po co reduktor i blokady w Xie? po pierwsze primo ( ) taniej Ci wyjdzie kupić coś z reduktorem i z blokadami niż zakładać blokady do Xa np jakiś samuraj do upalania po drugie primo - to nawet jak byś miał i reduktor i blokady to byś wjechał jakieś 20m dalej np w błoto - natomiast przy wyciąganiu urwali by Ci pół samochodu po trzecie primo - należy pamiętać, iż im lepszy samochód terenowy - tym traktor musi dalej jechać X to typowy dvpowóz z możliwością pokonywania zasp, leśnych duktów i krawężników - zresztą X3 też ale z wyłączeniem lasów - bo się porysuje - za to ma większy współczynnik czadu pod dyskoteką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 pokazałbyś zdjęcia żony... kusisz tylko co jakiś wątek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 pokazałbyś zdjęcia żony... kusisz tylko co jakiś wątek... załóż wątek "Nasze nismo z żonami" albo "Kobieta z nyską" kilka fotek jest tu: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=316&t=81607 Jak przygotuję Xa to popstrykam trochę fotek i koniec OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 no,no.......masz się czym pochwalić, nie powiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 zwykła mazda mx5... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) a po co reduktor i blokady w Xie? po pierwsze primo ( ) taniej Ci wyjdzie kupić coś z reduktorem i z blokadami niż zakładać blokady do Xa np jakiś samuraj do upalania po drugie primo - to nawet jak byś miał i reduktor i blokady to byś wjechał jakieś 20m dalej np w błoto - natomiast przy wyciąganiu urwali by Ci pół samochodu po trzecie primo - należy pamiętać, iż im lepszy samochód terenowy - tym traktor musi dalej jechać X to typowy dvpowóz z możliwością pokonywania zasp, leśnych duktów i krawężników - zresztą X3 też ale z wyłączeniem lasów - bo się porysuje - za to ma większy współczynnik czadu pod dyskoteką W pełni się zgadzam. Dlatego myślę na wiosnę o audi a4 3,0tdi quatro + pajero II (ew. grand cherokee) Do tego optimum był by jakiś crx lub inny mały wariat- tylko skąd na wszystko czas... Edytowane 5 Grudnia 2012 przez Umberto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Do tego optimum był by jakiś crx lub inny mały wariat crx ma napęd na przód alternatywnie polecam: mr2, mx5, s2000, z3, slk, itp ostatecznie szerszeń 126p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 he he. Zejdźmy na ziemię. A S2000 mi się marzy:) A puki co to śnieg u mnie spadł, i Xek jak znalazł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 A puki co to śnieg u mnie spadł, i Xek jak znalazł. A jak się roztopi, to dopiero będzie jak znalazł: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3ESMIpH4bDE i niech mi ktoś powie, że X-trail źle sobie w terenie radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Z dedykacją dla tych, co im w Xach brakuje reduktora i blokady mostów i innych wyciągarek... Filmik dosyć nudny z efektownym zakończeniem. (dla niecierpliwych od 3.30) http://www.youtube.com/watch?v=DMilmZR9d64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 ale urwał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 o faaaaak, a mnie kolega rwał uazem i żyję to chyba faktycznie patrola szybciej kupię niż myślałem:) taki y60 bo przeżyje nawet T31;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Wcześniej - jeszcze na letnich oponach wyciągałem A4... quatro zimową porą chronologicznie: VW LT - bokiem w rowie ford eskort - przód w rowie opel fronterka - konkretnie w rowie, ciągnąłem razem z jimmim - skutecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.