buka Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Witam, mam problem z grzaniem. Generalnie - nie działa. Muszę rozpędzić samochód do ok 160km/h i wykręcić 3500obr/min, żeby poczuć ciepłe powietrze z kanałów. A wystarczy, że zjadę nieco niżej i automatycznie robi się zimno. Temperatura silnika - poprawna, w połowie zielonej skali i ani drgnie. Trochę to wkurzające, bo trasa 600km w kurtce do przyjemnych nie należy. Ktoś się z tym spotkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 termostat do wymiany ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 A czy sprawdziłeś poziom płynu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Płyn ok, pod kontrolą. Ale za to klima syczy jak oszalała jak ją włączę - chyba rozszczelnienie :+( Spróbuję to sprawdzić, a przy okazji sprawdzi się termostat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 a filtr kabinowy wymieniałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Gdyby to był termostat to silnik nie osiągną by właściwej temperatury wskazówka tylko lekko by się podniosła albo i wcale taki mamy wydajny układ chłodzenia spróbuj jeszcze odpowietrzyć nagrzewnicę odpowietrznik w postaci zaślepionego węrzyka obok filtra paliwa robi się to na podwyższonych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 te problemy z grzaniem to typowy objaw przy niskim poziomie plynu/zapowietrzeniu przewodow, ale w tym wypadku moze byc cos innego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Bardzo przypomina to mój przypadek też się zaczęło od braku ogrzewania a skończyło się wymianą głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny-kat Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Witam a co było przyczyną wymiany głowicy czemu musiałeś ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Bo to wada fabryczna nie naprawialna głowica pęka pod zaworem wydechowym zaczyna ubywać płynu chłodniczego którego to silnik nie spala trafia on bezpośrednio do kolektora wydechowego lecz katalizator tak skutecznie działa że z wydechu nie wydostaje się ani trochę więcej pary niż normalnie ale nie będę się rozpisywał wszystko jest w moich postach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toudi100 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Witam, mam problem z grzaniem. Generalnie - nie działa. Muszę rozpędzić samochód do ok 160km/h i wykręcić 3500obr/min, żeby poczuć ciepłe powietrze z kanałów. A wystarczy, że zjadę nieco niżej i automatycznie robi się zimno. Temperatura silnika - poprawna, w połowie zielonej skali i ani drgnie. Trochę to wkurzające, bo trasa 600km w kurtce do przyjemnych nie należy. Ktoś się z tym spotkał? Buka a weź zobacz czy masz ciepłą chłodnice na spodzie i dolny wąż dochodzący do chłodnicy(oczywiscie jak silnik jest zagrzany). Ja mam podobny problem z ogrzewaniem .U mnie wąż i dół chłodnicy jest zimny ale czego to wina to jeszcze nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 camo: a właśnie, że to o czym piszesz - niski poziom płynu. Po dolaniu płynu wszystko jest w najlepszym porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 zgadza sie - poziom plynu musi byc poprawny. u mnie ogrzewanie tez nie bylo rewelacyjne a kiedy uzupelnilem plyn grzeje pieknie i przestalem uzywac wlacznika heat - up Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moris Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 "mam problem z grzaniem. Generalnie - nie działa. Muszę rozpędzić samochód do ok 160km/h i wykręcić 3500obr/min, żeby poczuć ciepłe powietrze z kanałów. A wystarczy, że zjadę nieco niżej i automatycznie robi się zimno. Temperatura silnika - poprawna, w połowie zielonej skali i ani drgnie. Trochę to wkurzające, bo trasa 600km w kurtce do przyjemnych nie należy. Ktoś się z tym spotkał?" si... ja się spotkałem. i skończyło się na wymianie uszczelki. żeby było śmieszniej to wozem przejechałem jeszcze 5000 km. conajmniej. poza tym że nalezy uzupełnić płyn to 1 - sprawdź po uzupełnieniu czy nie ma w nim oleju (jeśli jest to gł. podejrzany - głowica) 2 - sprawdź szczelność kabli. jeśli używasz płynu chłodniczego, to szukaj białawych zacieków. jeśli temp na zewnątrz spadnie poniżej zera to łatwiej namierzyć wyciek bo rozgrzany silnik zwyczajnie tam paruje. 3 - dym - jeśli siwy i kłębiasty (choć to zależy od silnika) to też raczej głowica. 4 - jeśli masz do tego gaz tak jak i ja (pathfinder vg30 + gaz) to o matko... :/ problemów bez liku do tego wyjdzie. ale z opisu wnoszę że masz disla więc to odpada. 5 - korek chłodnicy... to małe coś gdy się zapiecze lub zepsuje też może nie odpowietrzać układu gdy wzrasta ciśnienie i nie puszczać nic do wyrównawczego. też obejrzyj. ogólnie orzeczyść, uzupełnij płyn i patrz co się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Obserwuję już dłuższy czas i na razie wszystko ok. Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek428 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Koledzy , w moim przypadku sytuacja jest taka - wskaźnik stoi idealnie na połowie , grzanie rewelacyjne . Jest jednak mały problem. Jeżeli doleję płynu powyżej minimum ( pod max) w czasie jazdy i tak go wygoni. Płyn pozostaje w zbiorniczku na minimum , lub ciut poniżej i tak się utrzymuje . Czy jest to normalne ? Proszę o poradę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arni777 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Witam, mam problem z grzaniem. Generalnie - nie działa. Muszę rozpędzić samochód do ok 160km/h i wykręcić 3500obr/min, żeby poczuć ciepłe powietrze z kanałów. A wystarczy, że zjadę nieco niżej i automatycznie robi się zimno. Temperatura silnika - poprawna, w połowie zielonej skali i ani drgnie. Trochę to wkurzające, bo trasa 600km w kurtce do przyjemnych nie należy. Ktoś się z tym spotkał? Ja mam trochę inny problem. Ładnie grzeje ale tylko z przodu. A tylne dwa rzędy dmucha zimne jak z przodu leci gorące. O co może chodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość budmiller Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Bobek428 i Arni777 czy macie wersje 7 osobowe jeśli tak to sprawdźcie czy nie macie wycieku płynu chłodniczego przed tylną nagrzewnicą w okolicy tylnego wachacz prawego.Rurki aluminiowe które biegną do tylnej nagrzewnicy nad wachaczem są w tym miejscu w otulinie z pianki i zaciśnięte opaskami które z czasem przecierają rurke aluminiową wyciek jest nie wielki prawie nie zauważalny.W moim przypadku obiawiał się tym że temperatura była OK ale płyn był poniżej minimum i nie było grzania z tyłu,dolewki nic nie dawały bo płyn powoli sobie schodził poprzez przetarte rurki-dolotową i powrotną z nagrzewnicy tylnej.Naprawa była szybka i mało kosztowna czyli wycięcie dwuch przetartych odcinków na długości 10-15cm i wstawienia przewodu gumowego takiego od chłodnic i zaciśnięcie opaskami metalowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harleydavidson88 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Co to jest dokladnie za patent z tylu mojego patha po prawej stronie pod tapicerka. Cos od ogrzewania i klimy ale co dokladnie. Problemem moim jest to ze ogrzewanie dziala tylko z przodu. Z tylu tylko zimno leci nawet jak nastawiam galy na full. Moze ten patent z tylu trzeba odpowietrzyc albo cos. Grzebal ktos z was przy tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość budmiller Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Tak jak napisałem tam jest druga nagrzewnica dla tylnych miejsc i z tego co wiem to jej się nie odpowietrza bo jest na wspólnym układzie z przednią.Ja jej nie odpowietrzałem sama się odpoiwetrzyła jak naprawiłem wyciek płynu chłodniczego.Sprawdź rurki aluminiowe które do niej dochodzą bo tak najprawdopodobnie będzie gdzieś wyciek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harleydavidson88 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Ok, Bede musial to sprawdzic. Poki co - WESOLYCH SWIAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.