Gość Aslan Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 (edytowane) Witam Zaczeło mi się dość mocno ślizgać sprzęgło czy jest jakiś sposób żeby jeszcze trochę pociągneło? Dostęp jest łatwy więc może istniej jakiś preparat w sprayu żeby psiknąć na tarczę sprzegła żeby zwiększyć tarcie żeby się mniej ślizgało przez jakiś czas? Wymianę planuje po nowym roku. 1.6 benzyna Edytowane 4 Grudnia 2012 przez Aslan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Jeżeli już -czego nie polecam -to popsikać preparatem absorbującym smary-np do czyszczenia okładzin hamulcowych. Ale to rozwiązanie extremalne-niestety tarcza do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Sposobem jest tylko wymiana. Możesz jeszcze podciągnąć linkę od sprzęgła. Niczym nie psikaj bo nic to nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 a sprzęgło ślizga bo nie tarcza sie wyrobiła tylko docisk sie zeszmacił i jest miękki ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Ja kiedyś słyszałem o coli, ale ja bym tego nie próbował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Trszokę z innej parafii ale temat ten sam. Mi też ślizga sprzęgło, ale tylko przy ruszaniu na pierwszym biegu. Jak przystawię koło do krawężnika, lub górka w okolicy 30% to nie ruszę. Na piątym biegu nie ma problemów nic nie ślizga. A teoretycznie na piątce powinno najbardziej, bo jest największe obciążenie na silnik. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aslan Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Ja kiedyś słyszałem o coli, ale ja bym tego nie próbował Ja słyszałem o proszku z gaśnicy. I tak i tak czeka mnie wymiana a tak tylko pytam bo wszystko do wymiany więc można robić eksperymenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Adambyw - zapewne pada powoli sprzęgło, Pojedź na jakąś estakadę i zobacz jak ciągnie na 3 przy rozpędzaniu się. Przynajmniej miałem podobny problem do twojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Ciągnie na wyższych biegach bez problemów w całym zakresie obrotów (2-5tyś obr), nawet pod górki gdzie na 4 biegu nie da się wyjechać. Mieszkam w małopolsce, to czasem zachaczam o rejony bielska czy mszany dolnej. Jest trochę serpentyn, podjazdów, i na nich nie ma problemu. Sam problem ślizgania występuje właściwie podczas puszczania pedału jak samochód stoi i przy szybkiej zmianie biegu 1 na 2. Samo sprzęgło bierze dość wysoko, powinno niżej. Muszę jeszcze spróbować wymienić płyn do sprzęgła, ale jak samochód wróci z remontu głowicy. Narazie nie przewiduję większych inwestycji, więc póki się da jeździć, samego sprzęgła nie będę ruszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdeKK Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam. Odkopię troszkę temat. Na sam początek:Mój model: Nissan Primera WP11.144 (kombi, lift) 1.8l 114KM, benzyna z gazem, rocznik 2001 - przebieg 217.000 Jadąc ostatnio samochodem wszystko było normalnie aż do momentu gdy zatrzymałem się przed przejazdem kolejowym i przełączyłem sobie z gazu na benzynę (bo gaz się pomału kończył, a czasem zdrowo też puścić samochód na benzynie) Po chwili zacząłem wyprzedzać seicento.. udało się ale silnik wbił się na wysokie obroty, ale przyspieszenie było delikatnie mówiąc takie sobie.Potem jadąc już 100km/h na 5-tym biegu (nieważne czy gaz czy benzyna) - po wciśnięciu pedału do podłogi. Obroty idą w górę, a samochód prawie nie przyspiesza. Tak samo na biegu trzecim i czwartym.Dnia kolejnego to samo.. ewidentnie się "ślizga". - Wciskając pedał gazu delikatnie z czuciem jedzie się normalnie. Dopiero jak chcę przyspieszyć gwałtowniej to obroty skaczą - Nie ma problemu z wrzucaniem biegów. Jedynka, wsteczny i pozostałe wchodzą bez problemu - Po dłuższej jeździe nie było czuć żadnego zapachu. Zakładam, że jest to tzw ślizganie się sprzęgła.Chcę odstawić auto do "zaufanego" warsztatu, ale krzyknęli mi za komplet 500-700 + wymiana to razem koło 1000zł...Troszkę dużo.. po ustaleniu, że przywiozę własny zestaw bo w internecie taniej umówiliśmy się wstępnie na cenę 400zł za robociznę (trochę drogo, ale obdzwoniłem większość warsztatów w Koszalinie i ceny poniżej 400zł nie usłyszałem nigdzie - no więc już trudno). Teraz pytanie: 1. czy taki zestaw się nada? LUK 622160000 (średnica 220mm a powinno być 215mm, ale podobno pasuje?) http://allegro.pl/sprzeglo-kpl-luk-nissan-primera-p10-2-0-90-97-wp11-i6253657365.html 2. Nie wiem dlaczego taki sam tutaj jest droższy o niecałe 100zł - rónwnież LUK 622160000 http://allegro.pl/sprzeglo-luk-nissan-primera-p10-wp11-1-8-2-0-i6778643366.html 3. Czy to jest oryginalne VALEO ? http://allegro.pl/sprzeglo-valeo-nissan-primera-p10-p11-wp11-wp12-i6655107485.html 4. SRLine - podejrzanie niska cena, ale opinie mieszane.. ktoś coś? http://allegro.pl/sprzeglo-kpl-nissan-primera-p10-p11-1-8-2-0-16v-i6579755681.html 5. Podobno VALEO PHC to podróbka i niewarto zawracać sobie głowy? http://allegro.pl/sprzeglo-valeo-nissan-primera-p11-p12-1-6-1-8-2-0-i6738171588.html Czy któreś z tych ktoś może polecić? Które byście wzięli do swoich nissanów ? Nie chciałbym dawać więcej niż 400zł za zestaw - jeżdżę głównie po mieście na krótkich odcinkach i rocznie < 7.000. Na trasie nie więcej niż 130km/h zwykle koło 110. Edytowane 26 Kwietnia 2017 przez AdeKK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.