Sawa Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Witam! Mam 2 problemy pacjent to R51 z 2008 w automacie. 1 Zbliża się drugi przegląd a ja z tyłu nie mam przeciwmgielnego na desce wyświetla się ikonka ale w lampie go brak... Mam z dwóch stron wsteczny, w innym pacie oglądałem (manual) z prawej wsteczny z lewej przeciwmgielne. Auto salonowe PL, może ktoś wymienił na hamerykańską? Co zrobić? Kupić nową lampę? Dać dodatkowy na czas przeglądu? Wstawić żarówkę czerwoną LED w miejsce lewego wstecznego i podpiąć odpowiedni kabelek? Gdzie w automatach macie przeciwmgielne? 2 Mam xeony ale zwykłe bez soczewki, "długie" świecą marnie, wcześniej miałem bixeony + 100W H3 i ciężko przywyknąć szczególnie zimą. Chciałbym dodać jakieś lampy w zderzaku podpięte do długich (z możliwością wyłączenia na przegląd/ policja). Macie jakieś fajne rozwiązania aby było je jak najmniej widać. Na pewno odpada dach i tym podobne miejsca, przydało by się nad rejestracją w tej wnęce. Co tam zapodać hella, diodowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 1 w amerykacach czesto wymienia sie ta lampe wiec moze ktos odkupil po taniosci i zastapił swoja zbitą lub peknieta. swieca oba wsteczne? jesli instalacja jest oryginalna to czerwona zarowka powinna zalatwic sprawe. 2 masz oryginalne xenony? soczewki wlasnie przy dlugch sprawdzaja sie gorzej. dopuszalne sa 2 pary lamp drogowych. jedyny warunek to musza byc wyłączane jednym przełącznikiem no i miescic sie w przepisowych wysokosciach /szerokosciach. w zderzaku idealnie mieszcza sie mocne diodowe lampy drogowe, tylko taki zestaw troche jeszcze kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawa Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 W C8 miałem soczewki, podnosiły się do góry i cofała się ta blaszka która robi krótkie, dodatkowo zapalały się żarówki H3 (to rozwiązanie fabryczne) które wymieniłem na 100W i dawało to naprawdę fajnie. W Pacie mam xeony fabryczne ale nie soczewki tylko zwykłe, ładnie doświetlają boki ale już do przodu świecą raczej marnie (w porównaniu do C8). Dlatego chcę wmontować jakieś dalekosiężne w tą wnękę koło przeciwmgielnych. Co do wstecznych - świecą oba, zacząłem obserwować Paty na mieście i widzę że nie tylko mój tak ma. Musze podjechać do ASO i spytać się jak to powinno być, widziałem manuala miał jeden wsteczny jeden przeciwmgielny. Widziałem automata (oblepiony naszym dilerem Nissana) i miał 2 białe. Mój też PL salonowy i na 95% nie motany tył, ale co w takim razie z homologacją, przecież bez przeciwmgielnego by nie dostał? Muszę obadać jak wygląda kostka, czy jest w niej w ogóle kabel do przeciwmgielnego, bo jak jest to wsadzę na przegląd ledy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FunGous Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 camo: napisales "w zderzaku idealnie mieszcza sie mocne diodowe lampy drogowe, tylko taki zestaw troche jeszcze kosztuje." moglbys powiedziec cos wiecej na ten temat ? jakis link moze do produktu ? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 wrzuciłem na otomoto nissany automat i wszystkie europejskie jakie ogladalem mialy z lewej strony przeciwmgielne tak jak ten: http://otomoto.pl/nissan-pathfinder-auto-demonstracyjne-automat-C26246781.html a lampka np taka: http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/268/11087.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawa Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Ano więc będę badał możliwość wsadzenia LEDa przed przeglądem... Na alle jest jedna europejska za 290 wyszczerbiona i połamane zaczepy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Co do amerykańców kolego to nie wiem jak teraz ale jakiś czas temu nie było tam obowiązku posiadania przeciwmgielnych. W swojej sentrze nie mam ani z przodu ani z tyłu i gdy diagnosta kazał włączyć to powiedziałem że to ameryka a tam nie ma więc problemu nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Tylne p.mgielne - dokupiłem chyba za 15 -20 zł całą lampę od malucha czy innego włocha. Podwiesiłem pod zderzak, a prąd wziąłem z gniazdka przyczepy - co przy haku jest. I tylko wyłącznik do kabiny podciągnąłem - ale możesz przecież zapalać tę lampę wyłącznikiem umieszczonym w samej lampie - to jeszcze większe ułatwienie zadania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zawsze zostaje Ci te 5% niepewności i ja obstawiam ze coś przy tyle było motane (może tylko ta lampa się komuś połamała) bo wszystkie nie bite EU (lub bite dobrze zrobione ) maja z jednej strony p.mgielne a z drugiej cofania więc masz lampę albo US albo od angola. Sprawę przerabiałem osobiście ponieważ prawie bym nabył takiego "niebitego w 1000%" Patha własnie w takiej konfiguracji oświetlenia ale na szczęście udałem się do ASO i okazało się że auto było walone z każdej strony tylko było w miarę nieźle poskładane - pierwsze właśnie co zwróciło uwagę mechanika to lampy tylne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.