Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przeciwmgielne tył + dodatkowy przód


Sawa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam 2 problemy pacjent to R51 z 2008 w automacie.

 

1 Zbliża się drugi przegląd a ja z tyłu nie mam przeciwmgielnego :( na desce wyświetla się ikonka ale w lampie go brak... Mam z dwóch stron wsteczny, w innym pacie oglądałem (manual) z prawej wsteczny z lewej przeciwmgielne. Auto salonowe PL, może ktoś wymienił na hamerykańską? Co zrobić? Kupić nową lampę? Dać dodatkowy na czas przeglądu? Wstawić żarówkę czerwoną LED w miejsce lewego wstecznego i podpiąć odpowiedni kabelek? Gdzie w automatach macie przeciwmgielne?

 

2 Mam xeony ale zwykłe bez soczewki, "długie" świecą marnie, wcześniej miałem bixeony + 100W H3 i ciężko przywyknąć szczególnie zimą. Chciałbym dodać jakieś lampy w zderzaku podpięte do długich (z możliwością wyłączenia na przegląd/ policja). Macie jakieś fajne rozwiązania aby było je jak najmniej widać. Na pewno odpada dach i tym podobne miejsca, przydało by się nad rejestracją w tej wnęce. Co tam zapodać hella, diodowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 w amerykacach czesto wymienia sie ta lampe wiec moze ktos odkupil po taniosci i zastapił swoja zbitą lub peknieta. swieca oba wsteczne? jesli instalacja jest oryginalna to czerwona zarowka powinna zalatwic sprawe.

 

2 masz oryginalne xenony? soczewki wlasnie przy dlugch sprawdzaja sie gorzej. dopuszalne sa 2 pary lamp drogowych. jedyny warunek to musza byc wyłączane jednym przełącznikiem no i miescic sie w przepisowych wysokosciach /szerokosciach.

w zderzaku idealnie mieszcza sie mocne diodowe lampy drogowe, tylko taki zestaw troche jeszcze kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W C8 miałem soczewki, podnosiły się do góry i cofała się ta blaszka która robi krótkie, dodatkowo zapalały się żarówki H3 (to rozwiązanie fabryczne) które wymieniłem na 100W i dawało to naprawdę fajnie. W Pacie mam xeony fabryczne ale nie soczewki tylko zwykłe, ładnie doświetlają boki ale już do przodu świecą raczej marnie (w porównaniu do C8). Dlatego chcę wmontować jakieś dalekosiężne w tą wnękę koło przeciwmgielnych.

Co do wstecznych - świecą oba, zacząłem obserwować Paty na mieście i widzę że nie tylko mój tak ma. Musze podjechać do ASO i spytać się jak to powinno być, widziałem manuala miał jeden wsteczny jeden przeciwmgielny. Widziałem automata (oblepiony naszym dilerem Nissana) i miał 2 białe. Mój też PL salonowy i na 95% nie motany tył, ale co w takim razie z homologacją, przecież bez przeciwmgielnego by nie dostał?

Muszę obadać jak wygląda kostka, czy jest w niej w ogóle kabel do przeciwmgielnego, bo jak jest to wsadzę na przegląd ledy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

camo:

napisales "w zderzaku idealnie mieszcza sie mocne diodowe lampy drogowe, tylko taki zestaw troche jeszcze kosztuje."

moglbys powiedziec cos wiecej na ten temat ? jakis link moze do produktu ? :)

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzuciłem na otomoto nissany automat i wszystkie europejskie jakie ogladalem mialy z lewej strony przeciwmgielne tak jak ten:

 

 

http://otomoto.pl/nissan-pathfinder-auto-demonstracyjne-automat-C26246781.html

 

 

a lampka np taka: http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/268/11087.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano więc będę badał możliwość wsadzenia LEDa przed przeglądem... Na alle jest jedna europejska za 290 wyszczerbiona i połamane zaczepy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do amerykańców kolego to nie wiem jak teraz ale jakiś czas temu nie było tam obowiązku posiadania przeciwmgielnych. W swojej sentrze nie mam ani z przodu ani z tyłu i gdy diagnosta kazał włączyć to powiedziałem że to ameryka a tam nie ma więc problemu nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość opacinski

Tylne p.mgielne - dokupiłem chyba za 15 -20 zł całą lampę od malucha czy innego włocha. Podwiesiłem pod zderzak, a prąd wziąłem z gniazdka przyczepy - co przy haku jest. I tylko wyłącznik do kabiny podciągnąłem - ale możesz przecież zapalać tę lampę wyłącznikiem umieszczonym w samej lampie - to jeszcze większe ułatwienie zadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zawsze zostaje Ci te 5% niepewności i ja obstawiam ze coś przy tyle było motane (może tylko ta lampa się komuś połamała) bo wszystkie nie bite EU (lub bite dobrze zrobione ;) ) maja z jednej strony p.mgielne a z drugiej cofania więc masz lampę albo US albo od angola. Sprawę przerabiałem osobiście ponieważ prawie bym nabył takiego "niebitego w 1000%" Patha własnie w takiej konfiguracji oświetlenia ale na szczęście udałem się do ASO i okazało się że auto było walone z każdej strony tylko było w miarę nieźle poskładane - pierwsze właśnie co zwróciło uwagę mechanika to lampy tylne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...