Gość Yauheni Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Witam ponownie a wiec, jak z rana odpalam samochód przy temp. komputera 0 (teraz to zauwazylem) , to obroty same podskakują do 1100 - 1200 obrotów a i jak samochód grzeje sie do spadaja stopniowo do swoich normalnych 750 obrotów ( 1 - 2 min). 1) Paliwo mam zimowe 2) swiece grzeja 3) akkamulator nowy 4)odpala na dodyk 5) silnik jak w temacie 2.2 dci 139 Co marznie?) czy to jest normalnie? Boje sie bo jak przyjda mocniejsze mrozy to nigdzie nie pojade..... Mam 1.7 cdti Opla Astra tam jest niby ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson1988 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Normalne w instrukcji pisze że gdy silnik jest zimny na biegu jałowym powinien mieć większe obroty , a gdy silnik się nagrzeje to spadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 W silnikach benzynowych to jest takie automatyczne ssanie ale w dizlu?? Może ty tak masz u mnie normalnie stoi na 800-900 zima/lato. Przecież tu jest zapłonem wiatr z ropą nie mieszanka paliwowo powietrzna i prąd??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 (edytowane) W silnikach benzynowych to jest takie automatyczne ssanie ale w dizlu?? Może ty tak masz u mnie normalnie stoi na 800-900 zima/lato. Przecież tu jest zapłonem wiatr z ropą nie mieszanka paliwowo powietrzna i prąd??? automatyczne ssanie to bylo w silnikach gaznikowych-teraz wszystko zalezy od komputera.podobnie w sumie jest w dieslu-wartosc wtrysku jest uzalezniona od komputera ktory oblicza ja na podstawie m.in.temperatur ktore sa monitorowane czujnikami. u mnie normalnie sa obroty 700/min ale po odpaleniu na mrozie chwilowo zwiekszaja sie do ok.900/min. a zaplonem w dieslu nie jest wiatr z ropa a jak sama nazwa wskazuje wysokie sprezanie tej mieszanki. Edytowane 10 Grudnia 2012 przez wlad69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 a zaplonem w dieslu nie jest wiatr z ropa a jak sama nazwa wskazuje wysokie sprezanie tej mieszanki. jesli juz mamy tak dokładnie uscislać to nie jest sprężana ta "mieszanka" tylko samo powietrze któe w wyniku sprężenia uzyskuje temp ok2000 i następnie w GMP nastepuje wtrysk paliwa w wyniku czego dochodzi do zapłonu. (tak ogólnikowo a użytkownicy diesla wiedzą mniej lub wiecej o co kaman) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 jesli juz mamy tak dokładnie uscislać to nie jest sprężana ta "mieszanka" tylko samo powietrze któe w wyniku sprężenia uzyskuje temp ok2000 i następnie w GMP nastepuje wtrysk paliwa w wyniku czego dochodzi do zapłonu. (tak ogólnikowo a użytkownicy diesla wiedzą mniej lub wiecej o co kaman) moj skrot myslowy,niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 OK PANOWIE potwierdzam chyba jest coś jak automatyczne ssanie w dieslu. Dziś po nocy gdy auto stało na wygwizdowie i przedmuchało je coś bez mojej przyjemności/obecności to fakt miałem po rozruchu 1000 obr/min. Uczę się nadal mojego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yauheni Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Dobra, dzięki ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 35 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Tak ja dokładnie mam tak samo zawsze z rana po odpaleniu obroty siegaja 1000obr/min a potem spadek do 700obr.min zawsze przed jazdom czekam 2 minuty lub 3 żeby silnik popracował szczególna uwaga jest turbina w tych autkach podobnież maja słabe narazie odpukać nic sie nie dzieje w moim 2,2DCI raczej te obroty sa dobre chyba że coś jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Tak ja dokładnie mam tak samo zawsze z rana po odpaleniu obroty siegaja 1000obr/min a potem spadek do 700obr.min zawsze przed jazdom czekam 2 minuty lub 3 żeby silnik popracował szczególna uwaga jest turbina w tych autkach podobnież maja słabe narazie odpukać nic sie nie dzieje w moim 2,2DCI raczej te obroty sa dobre chyba że coś jest nie tak wysokie obroty to "automatyczne ssanie" jak sam zauważyłeś po kilku minutach spadają. Juz nie mususz czekać kilka minut na jazde po rozruchu to jest nowy diesel, można od razu ruszać chodzi tylko byś nie dawał w palnik od zera. A turbina jesli się z nia łaskawie obchodzisz rozgrzewasz i studzisz to posłuzy ponad 200000km moja służyła 195000km i gdyby nie była wymontowana dalej bym na niej kulał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.