Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Blokowanie się automatycznej skrzyni biegów w T 31


K.Adam

Rekomendowane odpowiedzi

Po uruchomieniu silnika nie mogę przełączyć dzwigni z pozycji "P" na inną. Muszę zwolnić blokadę i dopiero udaję się przełączyć tryb. Po powrocie do trybu Parking , powtórka z rozrywki. Czy kogoś z Was spotkał taki problemem w T31 2,0 Diesel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Po uruchomieniu silnika nie mogę przełączyć dzwigni z pozycji "P" na inną. Muszę zwolnić blokadę i dopiero udaję się przełączyć tryb. Po powrocie do trybu Parking , powtórka z rozrywki. Czy kogoś z Was spotkał taki problemem w T31 2,0 Diesel?

Witam!

Mam to samo - niestety ! Obserwuję że przy starcie rano, z garażu, jak dłużej dam popracować silnikowi, to jest O.K.  W trakcie dziennej eksploatacji - różnie! W 90% żeby cofnąć dźwignię z "P" muszę jednak użyć Shift Lock'a. 

Czy to może być jakiś czunik ciśnienia w układzie hamulcowym? ( wiadomo, że z pozycji "P" wychodzimy zawsze przy wciśniętym pedale hamulca )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Cześć!

U mnie "usterka" usunęła się sama!  :dribble:  

  Zmieniłem styl jazdy. O ile wcześniej na prawie każdym zatrzymaniu pod światłami zmieniałem położenie lewarka na "neutral" , pewnie z przyzwyczajenia do manuala i żeby "oszczędzić sprzęgła",  to teraz olewam sprzęgła (czytałem gdzieś, że to im nic nie szkodzi) , trzymam auto na hamulcu ( z ustawionym "Drive" ).

Na neutral wyrzucam jak zanosi się na naprawdę długą zmianę świateł i przed przejazdem kolejowym :D

Skrzynka pracuje "jak ta lala" 

 

Spróbuj!  - Pozdrowienia  !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...