K.Adam Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Po uruchomieniu silnika nie mogę przełączyć dzwigni z pozycji "P" na inną. Muszę zwolnić blokadę i dopiero udaję się przełączyć tryb. Po powrocie do trybu Parking , powtórka z rozrywki. Czy kogoś z Was spotkał taki problemem w T31 2,0 Diesel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clooney Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 blokadę? co masz na myśli? ten mały okrągły przycisk SHIFT LOCK? a naciskasz pedał hamulca przed przełączaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mack2ni Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Po uruchomieniu silnika nie mogę przełączyć dzwigni z pozycji "P" na inną. Muszę zwolnić blokadę i dopiero udaję się przełączyć tryb. Po powrocie do trybu Parking , powtórka z rozrywki. Czy kogoś z Was spotkał taki problemem w T31 2,0 Diesel? Witam! Mam to samo - niestety ! Obserwuję że przy starcie rano, z garażu, jak dłużej dam popracować silnikowi, to jest O.K. W trakcie dziennej eksploatacji - różnie! W 90% żeby cofnąć dźwignię z "P" muszę jednak użyć Shift Lock'a. Czy to może być jakiś czunik ciśnienia w układzie hamulcowym? ( wiadomo, że z pozycji "P" wychodzimy zawsze przy wciśniętym pedale hamulca ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatakaji Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Witam, Czy udało się Wam naprawić usterke? Niestety dziś zaobserwowałem identyczne objawy, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mack2ni Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Cześć! U mnie "usterka" usunęła się sama! Zmieniłem styl jazdy. O ile wcześniej na prawie każdym zatrzymaniu pod światłami zmieniałem położenie lewarka na "neutral" , pewnie z przyzwyczajenia do manuala i żeby "oszczędzić sprzęgła", to teraz olewam sprzęgła (czytałem gdzieś, że to im nic nie szkodzi) , trzymam auto na hamulcu ( z ustawionym "Drive" ). Na neutral wyrzucam jak zanosi się na naprawdę długą zmianę świateł i przed przejazdem kolejowym Skrzynka pracuje "jak ta lala" Spróbuj! - Pozdrowienia !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.