Gość Tofu Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 ja mam jakiś tego dziada na BT i za cholere go nie mogę zmusić do współpracy wszystko niby dobrze ustawiam ale nie łączy Wiec też nie wiem dokładnie co ma ten najnowszy droid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Ostatnio wyskoczył mi taki błąd Co z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Dokładnie to co pisze w komunikacie. Zobaczyć gdzie ucieka gaz na odcinku reduktor listwa wtryskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Dobrze prawi mam to samo ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Dobrze prawi mam to samo ,,, e no nei przesadzaj u mnie to może tak być, bo ja zakładam i pod latarnią najciemniej ale u Ciebie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 haha wiesz nie wiem czy nie pada map sensor ale zmieniłem jedną opaskę i chyba mu przeszło ponad to ciśnienie mi klęka strasznie może FFC po 20 tysiach trzeba zmienić ,...hahahah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 MAP albo działa albo nie cisnienie?? a na czym??? niko??? moze trzeba oringi przesmarowac na tłoczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 nie nie Niko sie sprawia bardzo dobrze shark mi daje czadu ale zmienie FFL i FFC zobaczymy co sie będzie działo ale chyba trzeba reduktorek rozebrać i wykąpać co do mapa to puścił lekko na zgrzewie i z jednej strony jakby odchodziła obudowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 reduktor na razie zostaw, ile masz na nim, przelatane, sprawdź filtry itd, może cos sie gdzies zagieło, na Shariku mam auto z przebiegiem ponad 140kkm i nic jeszcze nie dotykane filtry zmieniam]ne co 25kkm jak sie przypomni ale tankowane raczej na markowych stacjach, a znowu kiedś przyjechała Madzia na przegląd po 1000km i okazało się, ze FFC zabity, że az się z niego wysypało a podobno tankowane na Shellu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Mi aż z wrażenia pętli wtryski a robocze mam tak jak mi radzileś 1.45 B wiec konkretnie pada ustawiłem ostatnio minimalne na 0.9 bara by uszłyszeć czy spada wiecej na pełnej butli i nawet niebyło tak choć przy mniejszej ilości ti już piszczał a reduktor moze ma ze 20 000 aa shark ma zaw bezpieczeństwa do podciśnienia ? bo czasem rano przymula i dusi dziada ..no nic pasowało by też wężyki wywalić dać nowe ,,,, a jeszcze o korektach jak mam dany segmęt -10 % to w tabelkach też ustawiam -10 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 to masz coś nei tak z zasilaniem redka co tam masz fi6?? czy 8?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 zasilanie mam 6 mm zdedukowane kawałkiem rurki na 8 i wejście jest 8 mm na nowym redku było ok praktycznie bez spadków lub minimalny byłem zachwycony tym reduktorem bo obrabiał 130 KM bez mydła a nie jest drogi i ma filterek i ez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 to przy jakim aucie on jest zamontowany?? 130 czy 200??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 850 tka 126 Km ...spoko dziś jade w trasę to jakieś osc będzie mam FFL to zmienię powinno być ok ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 850 tka 126 Km ... to Sharik nie ma za bardzo co tam robić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 aa to tu mialo być dostał nowy FFC i FFL i zobaczymy czy pada dalej ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 nieraz można sie zdziwić co się znajdzie po odkręceniu przetnij jeszcze FFL zobacz co w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Wymieniłem u siebie staga 300 isa2 na TECH320, Hany czerwone na Barracudy - różnica kolosalna na plus. Pytanie: Obecnie mam dysze 2,3mm ale są delikatnie za małe (mapka). Czy rozwiercanie dysz powoduje w jakimś stopniu zwiększenie zużycia LPG w związku z innymi czasami otwarcia wtrysku? Jeśli tak to zostawię obecne dysze i już nie będę się grzebał, bo raczej nie pałuję mocno na takich czasach gdzie jest za bogato. Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Jak rozwiercisz dysze to czasy wtrysku gazu będą krótsze . Ja bym spróbował jednak rozwiercić dysze , daj na forum plik OSC bo jest taka możliwość w techu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) W techu jest taka możliwość i mam ten plik, tylko na tym forum nie ma takiej możliwości żeby go załączyć. Zaraz wrzucę na jakiś ftp. Rozwiercić z 2,3 do 2,5? PLIK OSC: http://lpg-forum.pl/download/file.php?id=76722&sid=f7e2f638bc44c6a45cd9f5bd81421edd Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Nic nie będzie więcej palić albo palisz zawory albo asfalt dysze możesz nawet wywalić i będzie śmigać ale rozwierć i to nawet do 2.7 ciśnienie masz też za duże zjedz do 1 bara wywal dysze i zobacz co się dzieje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Tofu rozwiercić do 2,7 z tym ciśnieniem, które mam? Jeśli wyjąc dysze całkowicie to zjechać do 1 bara? Jak całkiem wywalę dysze i zjadę ciśnieniem do 1 bar to po czym poznam, że jest ok? Po czasach wtrysków na jałowym (gaz o 1ms dłuższy)? Ciśnienie w TURze reguluje ta złota śruba na środku na imbus? Wykręcając zmniejszam ciśnienie tak? Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Ta śrubą na inbus się reguluje . Zrób jak pisał Tofu , wykręć dysze i zrób kalibracje na ciśnieniu 1 bara , dysze zawsze zdążysz rozwiercić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Tak zrobię. Spróbuję wywalić i sprawdzę przy 1bar. Swoją drogą za***isty sterownik ten tech. Pan z techa twierdzi, że jest super Cytat: Mapa obecnie wygląda nieźle jednak przy maksymalnych obciążeniach widać odchyłki, które powstały w wyniku błędnego zebrania kilku punktów. Osobiście pojeździłbym jeszcze na benzynie oraz gazie na danym ustawieniu, ale wygląda że powinno być w porządku.Mateusz MiastkowskiKierownik działu wsparcia technicznego Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 To się kierownik nie popisał . przestaw go na 1 bar i będzie git ..lepiej by auto było pod kreską niż nad ...czyli teoretycznie przelane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.