DINO Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 @Tofu a słyszałeś aby jakiś przedstawiciel lub ktoś związany z firmą pisał beee na swój produkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 @Tofu a słyszałeś aby jakiś przedstawiciel lub ktoś związany z firmą pisał beee na swój produkt E no nie .pominąłem to że przesadził nawet .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 To nie wina sterownika, że mam za małe dysze we wtryskach, więc przy odrobinie wiedzy i chęci mógłby to napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 to wiesz co masz robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Sprawdźcie teraz. Zmniejszyłem do 1 bara i wywaliłem dysze. Zrobiłem kalibrację, skasowałem mapę lpg i zebrałem ją jeszcze raz. Te korekty na + na koncu zmniejszaja się do akceptowalnych a raz zwiększają. Nie zebrałem maksymalnych obciążeń do końca tak jak widać na mapce. Mapy PB nie kasowałem. Jak jest? Co poprawić? OSC: http://chomikuj.pl/krajesiak/LPG/NISSAN_PRIMERA_20160407_192730,5325809742.techScope Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.