Ad@mus Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Witam!! Po dłuższych i nieudanych poszukiwaniach dobrego p11 w gazie trafiła mi się Primerka p11.144 mojego kolegi. Autko znałem, wiedziałem co ma powymieniane, czesto radziłem co sprawdzić co wymienic, tak jakby było moje wiem też gdzie był montowany gaz:) zakład dobrze znany z bardzo dobrą renomą itd.. co do auta: 1. Nyska Primera P11.144 2. 2000r 3. Silnik qg18de z sekwencyjną instalacją gazową na sterowniku STAG 4. Klimatronik+4szybki w elektryce+podstawowa wygoda typu central, wspoma itd 5. wg vin jest to wersja GT, ma fotele jakby z GT, tarcze klocki i zawias z GT, a pod maską ZONK NARAZIE FULL SERIA plany: -niższe sprężyny -alu mam 15", dostałem do auta jako gratis-na wiosne nowe lacie 185/55/15 i nowy grafitowy lakier na fele -zmiany mechaniczne-tu czekam na propozycje tymczasowego dłubnięcia silnika tak żeby nie był takim mułem, wypatrosze kata, mod EGR, zmiana przepustki i wydumam jakis CAI (niech ktos powie ze ma morde z qr25 bo szukam i nigdzie nima;/) -kieeeeeeeedys swap moze na sr20deh-taki silnik miał być od początku!! czekam na podpowiedzi odnośnie szybkich modów silnika poprawiających jego codzienne samopoczucie, na nissanie mało co sie znam, zdarzało sie dłubać fordy, Tojki, renówki itd, tutaj jestem narazie zielony dlatego liczę na waszą pomoc!! foto: Edytowane 9 Grudnia 2012 przez Ad@mus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 a foto z pod maski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Wiem panie obiecałem ale tak naprawde miałem dzisiaj małe pogotowie w domu z moim bobasem, na szybko cykłem wygląd zewnetrzny bo kluczyków nie wziołem z domu(nawet środek przez szybe cykałem)-wiem żenuła:) ale auto jest czyste:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 nie brzydkie zdjęcia do konkursu, ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 po ciemku silnik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 no nie stety to nie SR20 ,,,, wtryski stoją to dobrze ale opasany gazem na maxa ... reduktor wisi na chłodnicy ,,,hm ,, albo to jeszcze jeden filtr ... tez ciekawe ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) to sa 2 filtry gazu, reduktor jest upchany "pod" silnik, listwe tez bede upychal pod koletor ssacy zeby jej nie bylo widac, chce maksymalnie schowac LPG odnosnie jakis poprawek do silnika-dostane jakies wskazowki?? i czy p11gt miala jakis inne sprezyny niz seria?? chce delikatnie obnizyc przod z wykorzystanie jakis ori elementow i jakby ktos mial zwymiarowane odleglosci kanalow wydechowych byl bym wdzieczny- chodzi dokladnie o flansze Edytowane 12 Grudnia 2012 przez Ad@mus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 nie ma sie co wstydzić gazzzzu wstydził bym sie z tego że płace za paliwo 5 złotych a nie 2 .. pośmigasz sobie troszkę na lpg i zaoszczędzisz na SR20 ... średnie miastowe spalanie niech będzie 11 Litrów LPG - 10 Litrów Pb 100Km 2,70 gaz 5.40 czyli 50% ceny 29,70 zł 100 54 zł 100 1000 Km 297,00 1000 km 540,00 zł 10 000 2970 10 000 5400 Po marnym roku zaoszczędziłeś 2430 zł .....wystarczy na zakup SR20 skrzyni ecu i kabli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 nie wstydze sie LPG-szukalem primy w LPG na tym mi zalezalo spalanie wyszlo mi teraz 9,1l/100km boli mnie mulowatosc tylko:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 no ładnie mi sie w końcu udało zlokalizować nieszczelność wiec spalanie powinno wrócić do normy ,,tak to jest jak człowieka przy robocie zagadują i pospieszają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 po dluzszym zastanawianiu sie co i jak jesli chodzi o kwestie motorowni podjolem decyzje-zbieram siano na swap!! ile bym sie nie nacudowal to i tak te 140-160km nie bedzie tansze w uzyskaniu z qg18de wiec wsadzi sie gotowca ktory i tak wzgledem fabryki powinien siedziec pod maska i teraz panowie zbieram hajs i wiedze : co wymienic czego szukac co kupowac zeby zwswapowac 1.8 na 2.0 ile szukowac hajsu-chodzi mi glownie o tajle bo swapa postaram sie ogarnac sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 rozbitego angola ,,,szukaj ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 nowy raport spalanie 8,4/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 tyle to sie da zrobić SR20 em .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 no i wlasnie sr20de swapuje pytanie: 1. czy wiazka i komp podejdzie z p11 przed liftem i czy nie bede mial jajców z klimatronikiem potem? 2. skrzynia i polosie z p11 pasuje p&p?? 3. zwrotnice przyjma polosie z 2l?? nie ma miedzy nimi zadnych roznic?? na co zwrocic jeszcze uwage?? silnik i osprzet jest... brakuje kompa skrzyni i wiazki, doradzcie co z czego szukac w temacie pojawil sie silnik sr20de pomalu go szykuje do swapa-total remont plus oblookanie calosci silnik juz prawie w czesciach, prawie bo priorytetowo chcialem sciagnac glowice zeby ja jako pierwsza przygotowac, oczyscic, splanowac, uszczelnic i poprawic od srodka nie wyglada to zle, masa nagaru, ktory dostalem gratis do silnika (jesli ktos jest chetnty to odsprzedam, doskonale uszczelnia stare silniki-info PW :-D ) blok od gory wyglada tez nienajgorzej, tloki z nagarem, ale tuleje cylindrow nie maja krawedzi ani przycierek, widac slady szlifu-albo fabryczne albo ktos juz ryja wkladal w silnik foto: w trakcie takich prac warto numerowac tajle, ja robie SR pierwszy raz dlatego staram sie czesci katalogowac: reszta gratow czeka na czyszczenie i odswierzenie: jutro sciagamy zawory, myjemy lepe, i jak juz wspomnialem to bedzie 1szy etap prac remontowo tjuningowych plany co do lepy: -czyszczenie -planowanie -1mm -docieranie gniazd -porting wyrownujacy kartery z kolektorami -walek z GT -mod rozrzadu -lakierowanie korpusu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 faktycznie zasyfiony strasznie ,,, uszczelniacze na bank ,, jak i pierścienie- też zmieniasz ? no i panewy bym oglądną od korb oczywiście ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 uszczelniacze syf-twarde, zparciałe a w dodatku zniszczone jakby ktos je kiedys wyciagal spikulcem zawory ssace nawet nawet, natomiast przylgnie zaworowe na wydechowych sa totalnie do doopy pierscienie bankowo do wymiany panewki glowne ok panewki korb-do wymiany na chwile obecna jestem na etapie portingi glowicy, mam juz poprawke pod uszczelke, ale chce cos wiecej pokminic boje sie przedobrzyc, jesli ktos ma wskazowki jak zrobic dobry porting to prosze sie podzielic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 panewki dasz nominalne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 to jakie dam panewki zalezy od pomiarow w autoszlifie jesli wal i korby beda trzymac wymiary to poleca nominaly npr-a chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 no bo ro róznie bywa z szlifem w japoni masz 2 szlify przewidziane 0,12 0,25 a u nas 0,25 ...0,5 a utwardzanie jest powierzchniowe Coobcio coś jeszcze mówił o sprawdzaniu mikropęknięć natomiast silnik który robił w aucie które miałem od niego na 2gim szlifie przejechało 15 tys panweki ARC - ACR jakoś tak sportowe nie dały rady ,,, wiec sceptycznie podchodzę już do remontów ,, moja rada to dokręć lepiej korby niż piszą bo u mnie były luźne i może przez to obróciło panewkę ,, a czy widać że panewki są wyje ,,,, dodatkowo ważenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 widac ze panewki sa wyje.... co do regeneracji/szlifowania walu podchodze narazie w ten sposob ze jak bedzie nominalna tolerancja luzow/zuzycia to zaloze nominalne panewki a jak pan mi powie ze wal kupa to kupuje inny blok z p11.144 i wymienie same pierscienie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 tanio kupiłeś ,,ile to przebiegu miało jak możesz to zrób fotki bo ja pamiętam jak wyglądały moje panewki z 15 tys jak i z 300 Tys silnika ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 dzisiaj dostalem cynk z autoszlifu panewki wyje... ale naszczescie wal i korby sa ok, pod panewkami glownymi przy nominalnych wartosciach jest 3setki luzu, tylko na jedej luz wynosi 4setki cylindry tez ok ale pan inzynier postanowil przeleciec jeden cylinder, w nominalnej wartosci delikatnie go wyrowujac tloki zakladac chce z p10 ze wzgledu na szersze, ale czy lepsze nie wiem ale napewno tansze pierscienie 3x1,5x1,5 kanaly ssace juz gotowe, nie jest to wykonczenie z NASA ale napewno poprawilem pare niedorobek, dalej w kolejce czekaja wydechowe:) potem glowica przepustnica i skladamy slupek:) juz mysle co mnie czeka i mam pare pytan jak uruchomic klimatronik po swapie?? ecu steruje klimatronikiem w p11.144, w p11 z ktorego mam silnik nie bylo klimatronikow wiec pozostaje opcja zamiany ecu na p11.144 ale!.... p11 ma inne wtryski niz p11,144 i nie wiem czy ecu p11.144 ogarnie wtryski z p11, pozatym wiazka silnikowa p11 moze nie pasowac pod p11.144 a wtyczki na wtryski tez moga sie roznic potem pytanie o sprzeglo, p11.144 ma wysprzeglik hydrauliczny i taki jest w moim obecnym qg18de, chce te sprzeglo dac do sr'a bo wiem ze jest nowe i pasuje, ale mam skrzynie z p11 w ktorej nie bylo hydrowysprzeglik-co z tym fantem? moge liczyc na jakas podpowiedz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 troszkę mieszanina bo były P11,144 w SR20 w hydraulicznym ,, wiem że kotś przerabiał hydro na linkę wiec może spawarka i być łapę dał radęhydro sterować ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 juz podjalem decyzje, zakladam pedała z linką i po problemie zamiast klimatronika na poczatek zrobie klime manualna na kompie z p11 szukam wiazki silnikowej bo moja jest poszatkowana ogarnia ktos czy z p11.144 podejdzie p&p do osprzetu p11 jesli nie to czy ta z p11 podejdzie pod wiazke kabinowa p11.144?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.