Gość Tofu Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 nie sądze są inne kompy moja p11 jest na boschu a 144 na mec ...zobacz po allegro na początek potem np nissan4u,com po nr częsci i rodzajach czujek potem serwisówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 cos czytalem ze ktos gdybal ze podobno oprocz tego sa problemy z wtryskami orientujesz sie czy np wtryski z p11 chodza pod kompem i wiazka p11.144?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 faktycznie ,,,jest różnica ,,ale chyba tylko we wtyczkach ,,hm .... wiem że masz kpl silnik z p11 złóż to na kompie od p11 tki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 (edytowane) hostingi zjadają foto a ja juz po swapie ale dalej nie jezdze bo mam problemy z wyregulowanie czy zaadaptowaniem parametrow silnika auto odpala, bez problemowo, jalowe na 1000rpm ukrecone ale: -przy wkrecaniu na obroty dlawi sie, przytrzymam na 3000rpm i zachowuje sie jakby mial procedure startu -wkreca sie niechetnie i ospale -jazda jest mocno zmulona, ruszanie tylko z wyzszych obrotow -ma mala moc -podczas jazdy skubie wg mnie przelewa dziada ale nie wiem czemu komp jest z sunny gti, wiazka z p11sri, przeplywke juz podmienilem na eGT, zastanawiam sie czy tps nie ma innej wartosci i czy komp z gti obsluguje wtryskiwacze z p11 bezproblemowo sondy narazie nie mam ale podobno nie trzeba zeby odpalic i wystroic po wymianie przeplywki od razu są wolne obroty bo na tej z p11 walowalo 500-1000 na co jeszcze popatrzec? moze zapięcie sekwencji i wgranie domyslnego programu opanuje auto, albo ecumastera wloze i to samo, wgram cos domyslnego bo juz skonczyly mi sie pomysly moze problemem jest jeszcze cos innego aha-krecenie zaplonem nie daje nic, a odpiecie przeplywki nie gasi samochodu czekam na konkrety;/ Edytowane 23 Czerwca 2014 przez Ad@mus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 sekwencja nie pomoże jak na benie jest *utas Ja bym podmienial graty na te z GTI lub eGT skoro od tego jest komp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Tu kolega dobrze prawi bo słupek to słupek ma się krecić i tyle pomieszane jest tak silnik jaki by nie był SR20 ecu z P10 GT czy suny czy 100nxa -występował z firm hitachi i czarny bosch czujniki są takie same dla high porta i low porta zasotosowanie kolektora z low porta i wszystkich dolotowych czujek zadziałało by z tym kompem bez problemu tu kolega zrobił miksa nie złego i trzeba dojśc gdzie są różnice między p10 a p11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 (edytowane) mix dziala i jedzie ale mam podobny problem jak tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91059-p11144-sr20de-mu%C5%82-i-szarpie/ muli i nie ma mocy, objawy idealnie pasuja w opisy chopakow...;/ autko wyprowadzone na prostą pali jedzie skreca i hamuje, narazie na dotarciu z kompem od del'a 115ps wiec szalu nie ma, jedzie jak 115ps i tyle szukam kompa z eGT bez immo-jakby ktos mial lub wiedzial gdzie jest to prosze o cynk zebym nie byl goloslownym na lekkim gazie: po 2000km troche depcąc kompa trza dac mocniejszego i bedzie najs-co wy na to? Edytowane 4 Sierpnia 2014 przez Ad@mus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 ale na pewno nie masz od 115 KM to ten kastrat z p11 ? lambdy są inne ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 kastra z p11sri nie bardzo na dzień dzisiejszy chce pracować, musze posiedzieć trochę i zglebic wiedze na temat immo off ale pewno przeplywka z p11 jest walnieta dlatego jedzie jakby nie chcial z kolei ten komp na którym smiga teraz auto to p10 i nissan4u mowi ze to del (lower power spec) czyli 115ps (dele były tez w p10) to ze lambdy sa inne to wiem, bo p11 ma cyrkon a p10 tytan i mam podpięta sonde wiec luz, działa bez zarzutu, jechać to chce ale powyżej 3500rpm, poniżej wołek się robi, no ale nie mam przyspieszonego zapłonu bo go wycofałem z uwagi na obawe przed stukiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 ale tam masz gazownie już działającą ? to stuku nie będzie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 gazownia podpieta ale nie ustrojona bo ni ma czasu dzisiaj przyspieszylem zaplonem i zapodaje duzo lepiej;p czas na kompa z gt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 wystarczył by zwykły dał by radę poprawnie śmigać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 śmigac śmiga, ale mapa na pewno sporo zmieni skoro swap kompa z eGT daje rade w sunnym GTI-odczuwalna zmiana! jeśli mam 115ps na kompie to podbicie mapy na eGT na pewno zmieni kilka kwestii. no a później strojenie ecuM juz po swapie kompa na eGT efekt? takiego sie spodziewalem i w koncu auto sie odpycha tak jak mialo sie odpychac kazda wersja silnikowa slabsza od eGT powinna taki komp miec:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Komp od GT korzysta z map zapłonu i paliwa czy miało by to lepszy efekt w zwykłym pewnie tak w OL lepiej by przyspieszał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 auto po swapie ma już 11500km przelatane, nie pije oleju, ma calkiem fajne osiągi jak na takiego kloca wszystkie moje problemy wywolane były lewym powietrzem, uszkodzonym zaworkiem evap oraz jak ostatnio się okazało uwalona sonda która jak na razie nie jest podpieta (komp z eGT) w planach mam zrobienie wydechu na fi55 z dwoma przelotami i jednym komorowym na końcu-jeździ ze mna cora i nie lubi halasowac mod napedu tez się przyda i wleci skrzynia hybrydowa z OEMowych trybow z przelozeniami prawie jak w VZR na montaż czeka tez obudowa mafa fi80, z wkładem z p10, ale to dopiero podczas strojenia się ogarnie dolot otrzymal wkladke w seryjna puszke z pipercrossa oraz CAI z nadkola, sama puszka jest rozwiercona na wlocie na fi80 i takim szerokim przewodem wpada tez powietrze nalezalo tez popracować z LPG, wymieniłem reduktor na acr01-150 i listwe na ac01BFC, po strojeniu z sonda szerokopasmowa mogę być naprawdę zadowolony do zrobienia z mechaniki: -gorne wahacze bo strzelają przy ruszaniu i hamowaniu oraz czasem przy dodaniu gazu -tyle heble klocek i tarcza do wymiany -do zalania sa tez poduszki silnika bo buja jak zagrzeje gume -na wiosne alu 16" z oponami 205/45/16 tyle z opisowki - dal bym linki na YT ale cos nie wkleja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 chyba ten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Puki nie przyjedziesz do mnie na spawanie calego wydechu nie masz prawa glosu na tym forum w tym temacie . Bezdyskusyjnie nagrabiles sobie.Tak na powaznie nawet to cos tam jezdzi. Zobaczymy co bedzie po wydechu i moge big maf zrobimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) Edit-stan obecny: MOC SERIA:114KMMOC AKTUALNA: seriaMODEL: NISSAN PRIMERA p11.144SILNIK: QG18DE->SR20DE lowport 97' 131psUKŁAD DOLOTOWY: MAF w customowej obudowie fi80UKŁAD WYDECHOWY: wyspawany fi55 na nowo, środkowy tłumik z SAABa 2.0T, końcowy z Audi a4 b7(środkowy)ELEKTRONIKA: ECU z P10eGT redEcu, wystrojone Ecumasterem DET2UKŁĄD NAPĘDOWY: SERIA-> w planach custom skrzynia z FD 4.437+lekki zamach 6,5kg+nowe sprzęgłoZAWIESZENIE: Amortyzatory P/T Sachs superturing, spreżyny eibach pro kit, górne wachacze na żóltym poli, rozpórka tył p11gt, rozpórka przednia CKmotorsport.euUKŁAD HAMULCOWY: SERIA Primera P11GT-> w planach usunięcie ABS, pompa i servo Xtrail+zacisk XtrailKOŁA: Alufelgi nissan almera n16 sport 16'Opony: Obecnie Uniroyal RS2 205/45/16, na nowy sezon 205/50/16PALIWO: PB98+LPGINSTALACJA LPG: Sterownik Stag4, Reduktor ACR01-150, Listwa Drangon, Dysza 3mm. Całość strojona z AFR 12,7PLANY : Zrobić porządek z blacharkąObecnie:Obecne Osiągi: Edytowane 11 Grudnia 2016 przez Ad@mus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.