Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Primera P11.144, Replika GT


Ad@mus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

hostingi zjadają foto a ja juz po swapie ale dalej nie jezdze bo mam problemy z wyregulowanie czy zaadaptowaniem parametrow silnika

auto odpala, bez problemowo, jalowe na 1000rpm ukrecone ale:

-przy wkrecaniu na obroty dlawi sie, przytrzymam na 3000rpm i zachowuje sie jakby mial procedure startu

-wkreca sie niechetnie i ospale

-jazda jest mocno zmulona, ruszanie tylko z wyzszych obrotow

-ma mala moc

-podczas jazdy skubie

 

wg mnie przelewa dziada ale nie wiem czemu

komp jest z sunny gti, wiazka z p11sri, przeplywke juz podmienilem na eGT, zastanawiam sie czy tps nie ma innej wartosci i czy komp z gti obsluguje wtryskiwacze z p11 bezproblemowo

sondy narazie nie mam ale podobno nie trzeba zeby odpalic i wystroic

 

po wymianie przeplywki od razu są wolne obroty bo na tej z p11 walowalo 500-1000

 

na co jeszcze popatrzec? moze zapięcie sekwencji i wgranie domyslnego programu opanuje auto, albo ecumastera wloze i to samo, wgram cos domyslnego bo juz skonczyly mi sie pomysly

 

moze problemem jest jeszcze cos innego

aha-krecenie zaplonem nie daje nic, a odpiecie przeplywki nie gasi samochodu

 

czekam na konkrety;/

Edytowane przez Ad@mus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu kolega dobrze prawi

 

bo słupek to słupek ma się krecić i tyle

 

pomieszane jest tak

 

silnik jaki by nie był SR20

 

ecu z P10 GT czy suny czy 100nxa  -występował z firm hitachi i czarny bosch

 

czujniki są takie same dla high porta i low porta

 

zasotosowanie kolektora z low porta i wszystkich dolotowych czujek  zadziałało by z tym kompem bez problemu

 

tu kolega zrobił miksa nie złego  i trzeba dojśc gdzie są różnice między p10 a p11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mix dziala i jedzie ale mam podobny problem jak tutaj:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91059-p11144-sr20de-mu%C5%82-i-szarpie/

 

muli i nie ma mocy, objawy idealnie pasuja w opisy chopakow...;/


autko wyprowadzone na prostą

pali jedzie skreca i hamuje, narazie na dotarciu z kompem od del'a 115ps wiec szalu nie ma, jedzie jak 115ps i tyle

szukam kompa z eGT bez immo-jakby ktos mial lub wiedzial gdzie jest to prosze o cynk

 

zebym nie byl goloslownym

na lekkim gazie:

po 2000km troche depcąc

 

kompa trza dac mocniejszego i bedzie najs-co wy na to?

Edytowane przez Ad@mus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kastra z p11sri nie bardzo na dzień dzisiejszy chce pracować, musze posiedzieć trochę i zglebic wiedze na temat immo off ale pewno przeplywka z p11 jest walnieta dlatego jedzie jakby nie chcial

 

z kolei ten komp na którym smiga teraz auto to p10 i nissan4u mowi ze to del (lower power spec) czyli 115ps (dele były tez w p10)

 

to ze lambdy sa inne to wiem, bo p11 ma cyrkon a p10 tytan :) i mam podpięta sonde wiec luz, działa bez zarzutu, jechać to chce ale powyżej 3500rpm, poniżej wołek się robi, no ale nie mam przyspieszonego zapłonu bo go wycofałem z uwagi na obawe przed stukiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmigac śmiga, ale mapa na pewno sporo zmieni skoro swap kompa z eGT daje rade w sunnym GTI-odczuwalna zmiana!

jeśli mam 115ps na kompie to podbicie mapy na eGT na pewno zmieni kilka kwestii.

no a później strojenie ecuM


juz po swapie kompa na eGT

efekt? takiego sie spodziewalem i w koncu auto sie odpycha tak jak mialo sie odpychac

 

kazda wersja silnikowa slabsza od eGT powinna taki komp miec:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

auto po swapie ma już 11500km przelatane, nie pije oleju, ma calkiem fajne osiągi jak na takiego kloca

wszystkie moje problemy wywolane były lewym powietrzem, uszkodzonym zaworkiem evap oraz jak ostatnio się okazało uwalona sonda która jak na razie nie jest podpieta (komp z eGT)

w planach mam zrobienie wydechu na fi55 z dwoma przelotami i jednym komorowym na końcu-jeździ ze mna cora i nie lubi halasowac

mod napedu tez się przyda i wleci skrzynia hybrydowa z OEMowych trybow z przelozeniami prawie jak w VZR

na montaż czeka tez obudowa mafa fi80, z wkładem z p10, ale to dopiero podczas strojenia się ogarnie

 

dolot otrzymal wkladke w seryjna puszke z pipercrossa oraz CAI z nadkola, sama puszka jest rozwiercona na wlocie na fi80 i takim szerokim przewodem wpada tez powietrze

 

nalezalo tez popracować z LPG, wymieniłem reduktor na acr01-150 i listwe na ac01BFC, po strojeniu z sonda szerokopasmowa mogę być naprawdę zadowolony

 

do zrobienia z mechaniki:

-gorne wahacze bo strzelają przy ruszaniu i hamowaniu oraz czasem przy dodaniu gazu

-tyle heble klocek i tarcza do wymiany

-do zalania sa tez poduszki silnika bo buja jak zagrzeje gume :)

-na wiosne alu 16" z oponami 205/45/16

 

tyle z opisowki - dal bym linki na YT ale cos nie wkleja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki nie przyjedziesz do mnie na spawanie calego wydechu nie masz prawa glosu na tym forum w tym temacie  :gun: . Bezdyskusyjnie nagrabiles sobie.

Tak na powaznie nawet to cos tam jezdzi. Zobaczymy co bedzie po wydechu i moge big maf zrobimy. :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Edit-stan obecny:

MOC SERIA:114KM
MOC AKTUALNA: seria
MODEL: NISSAN PRIMERA p11.144
SILNIK: QG18DE->SR20DE lowport 97' 131ps
UKŁAD DOLOTOWY: MAF w customowej obudowie fi80
UKŁAD WYDECHOWY: wyspawany fi55 na nowo, środkowy tłumik z SAABa 2.0T, końcowy z Audi a4 b7(środkowy)
ELEKTRONIKA: ECU z P10eGT redEcu, wystrojone Ecumasterem DET2
UKŁĄD NAPĘDOWY: SERIA-> w planach custom skrzynia z FD 4.437+lekki zamach 6,5kg+nowe sprzęgło
ZAWIESZENIE: Amortyzatory P/T Sachs superturing, spreżyny eibach pro kit, górne wachacze na żóltym poli, rozpórka tył p11gt, rozpórka przednia CKmotorsport.eu
UKŁAD HAMULCOWY: SERIA Primera P11GT-> w planach usunięcie ABS, pompa i servo Xtrail+zacisk Xtrail
KOŁA: Alufelgi nissan almera n16 sport 16'
Opony: Obecnie Uniroyal RS2 205/45/16, na nowy sezon 205/50/16
PALIWO: PB98+LPG
INSTALACJA LPG: Sterownik Stag4, Reduktor ACR01-150, Listwa Drangon, Dysza 3mm. Całość strojona z AFR 12,7
PLANY : Zrobić porządek z blacharką


Obecnie:
11830129_980194678697531_49947756_n.jpg
S0303034.JPG
S0343038.JPG
S0393043.JPG

Obecne Osiągi:

Edytowane przez Ad@mus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...