Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przesiadka na Terrano II


Gość Kazol82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

niezawodny IFS to tylko w toyocie, albo starych pajero...

 

generalnie jeśli jeździ się bardziej bo błocie to są dwie drogi... a nawet trzy

 

pierwsza to olać luzy... jeździć póki się da

druga to wrzucić most z hiszpana

trzecia to kupić patrola :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich.

Jestem tutaj od niedawna i dlatego chciałbym prosić o pomoc.

Sprawa w zasadzie jest bardzo prosta. Chciałbym dołączyć do grona posiadaczy Tyrana II.

Od 3 lat jeżdżę Omegą 2.0 kombi w gazie (12-14/100 km).

Zafascynował mnie Terrano. Chcialbym rocznik ok 2002, wersję 5 drzwiową.

Podpowiedzcie proszę na co zwracać uwagę przy zakupie?

Teraz jeżdżę na gazie i w zasadzie nie jest źle 35 zł za 100 km. Jak to bedzie wyglądało po zmianie auta? Czyli jakiego silnika szukać? Benzyna i przerabiać na gaz czy diesel. No i większy czy mniejszy tem silniczek?

Dodam, że autk9 bedzie używane do zwykłej jazdy. Od czasu do czasu pojadę do lasu ale bez nastawienia na trudny teren, raczej rekreacyjnie.

Z tego co się orientowałem to auto jest mało zawodne i dobrze sprawdza sie w terenie. Jak zatem bedzie sprawdzało się w miescie i lekkim terenie.

Rozpoczynam dyskusję i proszę o rady i sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co Thespian napisał to prawda i się podpisuje się pod tym, ale rdza to normalna rzecz w autach które już nie są pierwszej młodości,

zaleta terenówki jest taka że wyjeżdżam z domu i wiem ze dojadę bez względu na to ile śniegu spadło,

ale to jest samochód dla tych co są w stanie przy nim coś zrobić, budowa jest prosta, wystarczy odrobinę chęci staranności i wiedzy i staje się niezawodny, inaczej pochłania straszne ilości pieniędzy w serwisach które i tak rzadko kiedy wiedzą nawet jaki olej wlać do mostu i co to lsd, nie wspominając o ustawianiu geometrii w zwykłym a co dopiero w podkręconym aucie.

inna sprawa to to że trzeba się douczyć i zrozumieć jak działa napęd w tym samochodzie, że wsteczny nie ma synchronizacji itd,

to nie jest suv on nie myśli za ciebie i nie wybacza błędów i zaniedbań.

terrano to tez nie nie auto na szaleństwa w błocie jest za delikatny

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest szaleństwo? Jeżeli śmigasz w terenie z głową na dobrych oponach a nie walisz taranem na szosówkach niczym małolaty w jeepach to daje radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szaleństwo w przypadku T2 to np wjazdy pod duże wzniesienia na takiej pycie która spowoduje na szczycie oderwanie przodu od ziemi... odgłos opadającego na ziemię przodu T2 to takie jakby skrzyżowanie upuszczenia na ziemię z 2 metrów skrzynki gwoździ z kopnięciem z trepa w stalowe wiadro :) Oczywiście takie uderzenie resetuje geometrię :)

 

błoto ma jeszcze talent to wykańczania tylnych hamulców... tam by się przydały tarcze, pozostała część terrano raczej wytrzymuje...

to generalnie jest twarde auto... z mechaniki lecą niedbane skrzynie, silniki żyją wiecznie i jeszcze navary d22 na emeryturze pędzą...

 

Moim zdaniem trochę poszaleć można... ale trzeba się liczyć z wydatkami w okolicach przedniego zawieszenia... sporymi, periodycznymi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

terrano to tez nie nie auto na szaleństwa w błocie jest za delikatny

... chodziło za delikatny przód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo Homer jako ślepiec miał świetny słuch, a ja kiedyś z rok temu miałem okazję oglądać TI w ostrej akcji... TI już na wstępnie miał takie kółka z przodu /------\

 

nie przeszkadzało to jednak jego kierownikowi zupełnie w harataniu...

 

i ruszył na podjazd... i nie wiem czy to było 2L czy 3L ale jak dojechał do szczytu widok był przyjemny... prawie jak Hołek na wydmie,... tylko że Hołek zrobił pufffff..... i auto stało na 4 kołach... a tamto TI wydało ten niesamowity.... epicki odłos...

 

aaa... i kółka poza niezgodnością pomiędzy lewym a prawym względem osi x zyskały wtedy niezgodność względem osi z... ale to kierownikowi dalej nie przeszkadzało... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda... :) "jebut" to onomatopeja

 

to co ja tam skrobnąłem to nieskromnie mówią sienkiewiczowski opis :) albo ekspresjonistyczny jak kto woli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...