tomoakatomi Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Czy zakładał ktoś z was inne niż stockowe nakrętki? Jaki dokładnie rozmiar mają na szpilkach 350z? Chciałbym jakieś założyć dla bajeru, kolorowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Masz stockowe felgi? Jeśli tak, to zobacz czy przylgnie są półkoliste. Jeśli tak, d*pa bo aftermarketowe nakrętki praktycznie zawsze mają stożkowe przylgnie. Jeśli masz aftermarketowe koło możesz w nakrętkach przebierać. w ITR miałem nakrętki Kics Project i takie Ci polecam, nigdy nie idź w aluminiowe, to w zasadzie jednorazówki. http://www.enjukuracing.com/product_images/u/051/projectkicsneochronuts3_full__32790_zoom.jpg https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQVWxPSwvuuFa0hAKdB4xA-vW2wVlAxga3zKJjUZUtTaEILEQA6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 tzn mam stockowe rays'y w nismo, a takze oz'ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Że tak zapytam... po co zmieniasz nakrętki? Edytowane 11 Grudnia 2012 przez Tomek.85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Ja mam d1 te różowe kute. Problem był taki, że z przodu jest inny rozmiar chyba 19 czy 20 szpilki a tył to 21 więc sobie leżą i oddam je koledze do nowego projektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 to ktoś dokładnie wie jakie są te rozmiary? bo nie wiem co zatem szukać Tomek, poco mi inne nakrętki- dla bajeru i tyle, filozofii nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 A to spoko, bo aż się bałem, że masz jakąś teorię typu +5KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 parę gram lżejszy i strach się bać to jak jest z tymi rozmiarami, bo nawet nie wiem co mogę oglądać, a co nie powinienem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 e-bay prawde ci powie 12X1.25 potwierdzenie:http://www.ebay.com/itm/12X1-25-NEO-CHROME-ALUMINUM-TUNER-LUG-NUT-20-NISSAN-SUBARU-INFINITI-SUZUKI-350Z-/261140972744?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3ccd3704c8&vxp=mtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 no tak, tez tak myślałem, ale Bartek wprowadził zamieszanie ze są 2 rozmiary, przód i tył rzeczywiście tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Bartek ma jeszcze dużo innych teorii może chodziło ze wersje z usa maja m12 z obi odkreć nakrętkę z przodu i przykręć na tył to rozwiejesz swoje wątpliwości Edytowane 11 Grudnia 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Ja mam bankowo przód inny i tył inny. Dlatego tych d1 się pozbywam. Jak chcesz być taki mądry hot to zapraszam i sobie sprawdź Bo nie wiem po co ta ironia. Często zmieniam papucie więc wiem, że bankowo nie są takie same. W Nissane jak kupowałem szpilkę ostatnio to też powiedzieli, że są różne i pytał się czy przód czy tył. Ale jak tego nawet nie wiesz to o czym my tu gadamy. Edytowane 11 Grudnia 2012 przez BartekZ33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Szpilki owszem są inne na przód i tył w większości aut, ale chodzi o rozmiar (długość) samej szpilki a nie rodzaj gwintu. Gwint nissanowy to M12x1.25 jak już ktoś wcześniej pisał. Jeśli u Ciebie jest inny gwint na każdej z osi to ktoś coś bez sensu majstrował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Chodzi mi o średnice a nie długość Sam się zdziwiłem ale nie pasują inne nakrętki i trzeba kupować po 2 zestawy. U Zaborowskiego ( bo tam go kupowałem i tam robię wszystko ) pytał się czy przód czy tył bo mówił, że są różnice w rozmiarach. Mogę robić foty jbc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 (edytowane) jeżeli to prawda to zwracam honor sprawdziłem w katalogu...faktycznie jest cos na rzeczy...sa inne nr katalogowe: przód:http://www.courtesyparts.com/40222-bolt-hub-350z-z33-2003-2008-p-15702.html tył:http://www.courtesyparts.com/43222-bolt-hub-350z-z33-2003-2008-p-15794.html według wszystkich znaków na ziemi i google sa tylko inne długości szpilki a sam gwint to 12X1.25 jeden z przykładów: http://www.thenismos...-V35_p_203.html http://www.thenismos...Nuts_p_204.html http://www.thenismos...ack_p_1506.html bankowo ktos ci pomieszał szpilki, bo to dziwna i bezsensowna polityka aby były 2 rozne rodzaje gwintu Edytowane 11 Grudnia 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 może to jakieś chochliki w aso dziękuję za odpowiedź i pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BogdanROX Opublikowano 4 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Wygrzebuję ten temat z przeszłości Chciałbym zmienić fabryczne nakrętki z Rays'ów, aby odświeżyć wygląd koła i jego mocowanie ( te seryjne łatwo ukręcić ). Może ktoś tutaj przerabiał temat, na różnych felgach latacie, a jak z nakrętkami ? Z początku myślałem o oryginałach D1 Spec, ale nie mają homologacji - czyli tylko na pokaz są ?Przerabiał ktoś oryginały Volk ? http://www.sklep.carstuff.pl/nakretki-felg-volk-racing-type-rays-p-23545.html Jeszcze jest Japan Racing, według opisu nadają się do jazdy/katowania http://jmshop.pl/115-nakretki-do-kol W głównej mierze chodzi mi o bezpieczne nakrętki, dla wyglądu nie założę jakiejś "plasteliny"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 4 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Ja jeżdżę już 2 rok na JRach/TPI zamkniętych (chyba to samo), farba szybko schodzi od pneumata, ale poza tym auto lata po torze i kół jeszcze nie zgubiłem. Nie kupuj aluminiowych, te D1 są z papieru o ile dobrze pamiętam, n/t Volków nic nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.