moku Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Witam Sprowadzilem GR Y60 A, i jestem przed wymiana oleju problem mam taki ze nie wiem jaki jest zalany obecnie,,,i co mu teraz wlac mineralny czy polsyntetyk... dodam ze auto mialo jednego wlasciciela jakis dziadek heh, i przebieg 250tys i jak wracalem z DE pod granica cos mi zaczal silnik tyrkotac cichutko mam nadzieje ze to nic takiego podejrzewam ze wlasnie stary olej byll juz bo auto nie ma TUV od 2008.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sołtys Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/27/?faqID=11&p=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr1717 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Witaj Ostatnią rzeczą na jakiej trzeba oszczędzać, zwłaszcza w Patrolu, ale i większości samochodów jest olej. Kup najlepszy spełniający parametry producenta. Jak w silniku coś "tyrka" to zmiana oleju nie pomoże - już za późno. Natomiast jeśli zrobisz to przed "tyrkaniem" to masz duże szanse dołożyć mu dużo cichych kilometrów. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrolBialystok Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Ja polecam lm 10w60. Leje go od 5 lat od 100tkm na zmiane wraz z ceramizerem lub mos2. Robi robote w kazdych warunkach. Korba i panewy wygladaly jak nowe, gdy wymienialem popekana glowice i tloki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.