Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Mruga Check Engine


michal007s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gdy wkladalm kluczyk, Mruga check engine, rozrusznik kreci ale auto nie zapala... :-/ .

Czy moze byc przyczyna rozladowany akumulator , napiecie pokazuje tylko 12,33 ?

Zauwazylem ze gdy wlaczam swiatla i otwarte drzwi nie slychac brzeczenia tak jak zawsze..

 

Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeh to co moze byc przyczyna wedlug was? zauwazylem tez ze jak wlaczam swiatla to nie slychac brzeczenia a zawsze bylo...

moze byc to immo ? aczkolwiek kluczykiem otwierac i zamykac moge.

Edytowane przez michal007s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miganie lampki to błąd lub awaria NATS Przeczytaj instrukcję obsługi

To że możesz otwierać drzwi nie ma nic wspólnego z immobiliserem Zobacz na drugim kluczu (jesli posiadasz) czy jest tak samo

 

Nie wiem czy ta procedura działa u ciebie ale w P11 błąd immo kasuje się tak

Klucz na on i czekasz 5 sek

klucz na off i czekasz 5 sekund

Odpalasz

WAŻNE klucz musi być oddzielony od innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tz że jak masz np klucze od domu garażu itp .... odpinasz i tyle

 

takie błyskania to błąd immo a druga seria to kod na jego obwód i nie wiem gdzie to znaleźć ,,, bo może to być choć by antenka ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

check engine miga caly czas bardzo szybko.... miesiac wczesniej mialem taka sytuacje ze akumulator sie rozladowal i swiecila dioga airbag caly czas i mrugalo check engine, po naladowaniu prostownkiem wszystko wrocilo do normy.

Niestety nie mam mozliwosci odstawienia auta do mechanika:(

 

Dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy wkladalm kluczyk, Mruga check engine, rozrusznik kreci ale auto nie zapala... :-/ .

.......

 

Czy coś więcej Ci świeci? A alarm nie daje dziwnych odgłosów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naladowanie akumulatora prostownkiem pomoglo, problem rozwiazany , w ciagu paru dni wymieniam akumulator. Po naladowaniu napiecie na multimetrze pokazywalo ponad 13.07...Dziekuje wszystkim za pomoc.

 

dzisiaj z rana to samo... mruga check engine i nie odpadala. Po naladowaniu aku do pelna wczoraj wieczorem od razu odpalil i dzisiaj z rana a 3 raz juz nie, mruga check engine i swieci kontrolka akumulatora, natomiast podczas krecenia dioda oleju znika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrocilem kluczyk o 180 stopni i check engine znikl i normalnie odapala teraz, szybko zrobilem spiecie na zworkach w gniezdzie diagnostycznym

pokazala nastepujace bledy:

14 dlugich i 1 sygnal krotki, potem

14 dlugich i 6 szybkich migniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy immo a co dokładnie znaczą to nawet najstarsi inżynierowie Nissana raczej nie wiedzą :)

Pozostaje procedura kasowania błędów na OBD a potem ewentualnie 5 sekundowe manewry kluczem w stacyjce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

probowalem ten procedury(przy problemie z migajacym check engine) 5 sekund na wlaczenie na on kluczyka potem 5 sekund na off, silnik uruchamial sie szedl do 3 tys obrotow dawalem gazu ale od razu gasl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

melduje ze miesiac temu wymienilem akumulator na nowy:) i spokoj byl przez miesiac, dzisiaj zalaczal i co ? mruga check engine:/ przekladam kluczyk do gory nogami i dziala , nastepny dzien mruga check engine i obrot kluczyka itp o 180% nie pomaga. moze ktos ma jakis pomysl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie śmiechy i nie żarty......

Czytałem tutaj na forum, że ktoś z kolegów naprawił za pomocą pięści, uderzając w obudowę kierownicy.

Może stacyjka lub antenka tzn. pierścień, mają jakieś luzy. Lub odkręć obudowę kierownicy i posprawdzaj kabelki przy stacyjce.

Sam piszesz, że to wszystko uzależnione jest ze stacyjką.

Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odlaczylem na godzinke akumulator podlaczylem i nic, zaczalem tak jak kolega kazal sprawdzic polaczenia przy stacyjce, zdolalem odkrecic 4 srubki zostala jeszcze jedna proboje i dioda chec engine swieci swiatlem ciaglym jak powino i auto odpalilo, Teraz pokazuje bledy 141 i 145. Moze ktos zaradzi? bo strach jedzic z taka ruletka w dalekie podroze,

Mam jeszcze pytanie mam 6 czy 7 cyfrowa naklejke na kluczyku nissana niuzywanym na to wyglada czy to jakis PIN czy cus innego ?

 

Dziekuje

Cos takiego znalazlem na zachodnim forum, moze ktos przetlumaczy

http://www.justanswer.com/uk-nissan/2ijzf-nissan-micra-995cc-reg-98-fault-codes-141-145.html

Edytowane przez michal007s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na błędach akurat się nie znam, ale czy do końca odkręciłeś wszystkie śruby? Czy posprawdzałeś wszelkie łącza i styki?

Bo jeśli nie, to i nie ma sensu kasowania błędow, bo i tak wyskoczą jeśli odpowiadają coś z NATS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bobo15041981

Witam

 

jestem tu od nie dawnai po przeczytaniu tego co piszecie widze ze macie podobny problem jak ja z swoja Almerka 1999. moj nie chcial odpalac na zimno .po kilkukrotnym przekrecaniu kluczyka w koncu odpalil i chodzil przez chwile ale zdychal. wymienilem swiecie,kable,filtr paliwa, kopulke na silniku z prawej strony do ktorej sa dolaczone kable od swiec(nie pamietam jak ona sie nazywa wiec sorki) i nic nie pomagalo. wczoraj oddalem auto do mechanika i dzis go jeszcze odbieram wiec dowiem sie co to takiego bylo. moze to Wam jakos pomoze. z tego co mi juz mowil to musial przeczyscic cala droge od silnika po zbiornik paliwa.

co do bledow to nic nie mialem ale nie raz mi lampka migala od silnika wiec przezywalem masakre by go odpalic.

najlepsze bylo to ze jak sie rozgrzal to nie odpalil za pierwszym razem,dopiero za ktoryms przekreceniu kluczykiem i dogazowaniu zaskoczyl.

 

odlaczylem na godzinke akumulator podlaczylem i nic, zaczalem tak jak kolega kazal sprawdzic polaczenia przy stacyjce, zdolalem odkrecic 4 srubki zostala jeszcze jedna proboje i dioda chec engine swieci swiatlem ciaglym jak powino i auto odpalilo, Teraz pokazuje bledy 141 i 145. Moze ktos zaradzi? bo strach jedzic z taka ruletka w dalekie podroze,

Mam jeszcze pytanie mam 6 czy 7 cyfrowa naklejke na kluczyku nissana niuzywanym na to wyglada czy to jakis PIN czy cus innego ?

 

Dziekuje

Cos takiego znalazlem na zachodnim forum, moze ktos przetlumaczy

http://www.justanswe...es-141-145.html

 

wszedlem na ten link podany wyrzej i pytanie moje do Ciebie jest takie,co tam takiego chcesz wiedziec???

znam angielski wiec moze Ci pomoge.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no auto chodzi super, tylko problem z migajaca check engine jak miga nie odpale, samo z siebie przechodzi i chodzi ladnie... przez 60 tys km poki co aku wymienione, klocki i olej :dribble:

 

P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)

P0142 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 3)

P0143 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 3)

P0144 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 3)

P0145 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 3)

 

pytanie do was czy ten blad 141 z almery n15 jest rownoznanczy z tym bledem P0141 z Primery?

Edytowane przez michal007s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...