Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] diesel dużo pali, brak mocy


Gość cendyman7

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cendyman7

Witam. Jestem Użytkownikiem Almery 1998 przebieg 260000km jak w temacie od pewnego czasu mam dziwny problem auto zaczeło spalać wiecej zupy okolo 9,5 l na 100km znacznie osłabło wieksza górka sprawia że jest zmulone na 2 biegu predkośc okolo 40 km max i ma jakieś opory :( Dodatkowo auto dziwnie wyje w przediale od 1000 do 2000 obrotów bezznaczenia czy jest to bieg jałowy czy każdy inny. Jakieś 2 tyg temu przy mrozach znalazłem resztki otuliny na silniku oraz wyszarpaną otuline na masce i ślady pazurków pewnie kuna (Sierść psa pomogła) :D Pojechałem do "znajomego mechanika" bo myślałem, że przegryzła jakieś przewody po sprawdzeniu przez niego stwierdził, że wszystko ok i stwierdził że to musi być pompa paliwa i musze dać do regeneracji (nie chce mi sie wierzyć) ze względu na to że pracuje i potrzebuje autko do dojazdu do pracy nie oddałem jeszcze do naprawy choć zastanawiam sie nad innym mechanikiem w Walbrzychu może kogoś polecacie? Mechanik u którego byłem bo ktoś mi go polecił wydaje mi się że olal sprawe bo mu sie nie chciało:/ Dodam że z prawej strony na silniku poniżej wlewu mam olej który się spala przy jeździe, a on nawet tego nie zauważył.

Rozrząd auta był robiony jakieś 4 miesiące temu. Może ktoś miał podobny problem, Proszę o pomoc albo jakieś sugestie bo auto stało sie smokiem na ropę z góry dzięki. Sorki jeśli troszkę nie zrozumiale napisałem ale to mój 1 temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak filtry i odpalanie poranne wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cendyman7

Odpalanie bez zarzutu od kopa:) z tym ze przy zimnym silniku wystepuje falowanie tak 800--->1000 i z powrotem. Jak był duży mróz miał problem ale to chyba wina akumulatora (do wymiany) filtry wymienione razem z rozrzadem. Ciekawi mnie to wycie jakby turbina ale ja nie mam turbiny :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś teraz filtr powietrza i rurę ssącą ten gwizd może być właśnie z tego

Jaki masz silmi CD20 (gaz na linkę) czy CD20E (z nastawnikiem HDK gaz elektryczny)

Co do falowania poczytaj temat http://forum.nissank...lowanie-obrotw/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesteś pewien, ze rozrząd dobrze założony?

te problemy z większym spalaniem i mała moca nie pojawiły się wraz z jego wymianą?

 

ps

filtr paliwa jak dawno wymieniałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cendyman7

rozrząd był robiony i te objawy nie występowały dopiero teraz przed zimą i te gwizdy masakra sprawdze jeszcze filtry trudne to ? chyba dopóki nie oddam to można gdybać ;-) może być to luźny napinacz ? czy te wycie mogło by być od nniego ?

 

mój silnik to cd-20

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak CD 20 to linak Obroty ustawiasz na pompie śrubą

Druga sprawa to jak się nie mylę masz u siebie tzw ssanie Dźwignie do przestawiania kąta wtrysku w celu rozgrzania silnika Jeśli poszły na tym uszczelki to będzie ci jarać jak głupi albo i ciec Ja bym zaczął od tego po filtrach

Oj coś mi się zdaje że jesteś skazany na łaskę mechaników, skoro pytasz czy filtry ciężko sprawdzić :) do tego nie masz czerwonego a na pewno zielonego pojęcia o czymkolwiek w Nysie. Nikt Ci tu na forum nie naprawi samochodu na gębę Możemy doradzić co sprawdzić ale inwencja twórcza należy do ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...