Gość HoseAntonio Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Witam. Mam problem ze stale święcącą się kontrolką płynu do spryskiwacza. Z tego co ustaliłem (a raczej jestem laikiem w tych sprawach) zawiesza mi się pływak w zbiorniku. I tu moje pytania: - czy jest to wina zawieszającego się pływaka? - jeśli tak to jak pozbyć się tego problemu? - jeśli nie to co jest przyczyną? Z góry dziękuję za odpowiedż, bo dość mam patrzenia na komunikat na wyświetlaczu, który mi o tym ciągle przypomina. Jadę... wciskam "BACK"...jadę...wciskam "BACK"...jadę...wciskam"BACK".... i tak aż dojadę. MASAKRACJA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 opisz temat jak nalezy bo ci ktos to wywali do kibla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...