Gość pawel81 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 witam mam problem z navara 2003 d22 kupilem ja dwa miesiace temu po jakims czasie po przejechaniu kilkanascie mil i zatrzymaniu sie np na swiatlach gdy obroty spadaja do konca zapala sie ,myga lampka smarowania ,po dodaniu gazu powyrzej tysiaca obrotow lampka gasnie.zmienilem olej i fiter po tygodniu problem powrocil,zmiemilem czujnik olelu zostal tez sprawdzony smoczek w misie olejowej byl czysty.dwa tygonie ok poznej to samo .wymienilem pompe olejawa bylo ok dwa tygodnie lecz podczas trasy anglia polska lampaka na postojach zaczela znow mygac do polski dotarlem bez problemu wiec chyba samrowanie silnika jest ok prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Może pompa już skończyła swój żywot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbartx Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zmierz cisnienie oleju manometrem zamiast polegac na "przeczuciach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel81 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Może pompa już skończyła swój żywot pompa oleju zostala wymieniona na nowa orginalna nissana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Czyli musiało zostać coś źle założone i teraz gdzieś z pompy ciśnienie ginie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 jaki przebieg ma ten samochód? Czy nie kończy się przypadkiem silnik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milczewicz Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Może masz zurzyte panewki na wale, ewentualnie mogą być zapchane wloty z miski do pompy. Ale można tak sobie gdybać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zmierz cisnienie oleju manometrem zamiast polegac na "przeczuciach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.