The_Vego Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 ok zaczne od tego ze to wersja skandynawska-a wiec swiatla zapalaja sie razem z autem bez mojej ingerencji. Problem objawia się następująco.. gdzy przekręce na zapłon, wszytko gra kierunek lewy kierunek prawy pieknie dziala, gdy wlacze swiatlan cala strona prawa kierunku zapala sie nie miga nie gasnie, kontrolna na zegarach swieci się gdy odpale auto efekt jak wyżej. do tego gdy na swiatlach lub na zapalonym silniku wlacze awaryjki to lewy kierunek takrze zamiera w bezruchu, gdy awaryjki uruchomie na wylaczonym silniku ect. mrygaja awaryjne + oswietlenie zegarow, nawiewów itp, + światła pierwsza mysl.. przepiecie napiecia ze światel na keirunek.. ale gdzie tego szukac..? zero pomyslu.. inne sugestie..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 sprawdź masy na światłach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Tylko w którym miejscu...? kombinowalem czy w wiazce w któryms miejscu nie pekla izolacja i zasilanie reflektora dotyka zasilania kierunku (a za tym zasila cala prawa strone) ale nie wiem nawet gdzie zaczac poszukiwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 przy lampach tylnych, powykręcaj i posprawdzaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 skad pomysl ze akurat Tylne ? dodam ze zaczelo sie tak iz jechalem i chyba przy wyboju zapalil sie kierunkowskaz po czym zgasl, przy nastepnym znow sie zapalil ale juz tak zostal... a teraz dodatkowo swieci mi sie samoczynnie dlugie swiatlo w lewej lampie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 włącz awaryjne i popatrz na tylne lampy, czy wszystko działa jak powinno. Jeśli będą dziwnie przygasać albo robi się "choinka" (nie taka zielona na święta ) to jak pisze DINO masa w lampie. skad pomysl ze akurat Tylne ? tylko w tylnych lampach może się wszystko łączyć, przednie są osobne z kierunkami. jest jeszcze taka możliwość że to przełącznik zespolony od świateł, kierunków itd. padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 no wiec z tego co widze to gdy wlaczam awaryjki na zapalonym silniku lub swiatlach to lampy swieca normalnie tyle ze oba kierunki sa nieruchome.. a gdy na wylaczonych.. to wszystkie kierunki mrygaja + przednie reflektory + oswietlenie zegarów juz cala wiazke przeszukuje... to jakis kosmos... dalej d*pa... pomocy!! dodam ze odlaczenie zespolonego nic nie dalo' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Tam masz moduł daytime light control unit, znajduje się to za schowkiem Opis i diagnostykę tego masz w pliku el manuala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Tam masz moduł daytime light control unit, znajduje się to za schowkiem Opis i diagnostykę tego masz w pliku el manuala no i teraz juz się całkiem zgubiłem. co prosze ? tak łopatologicznie jak znalesc ten opis i diagnostyke i co ten moduł moze miec z tym wspolnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Po pierwsze Primo musisz ściągnąć service manual a Po drugie primo przejrzeć w nim plik el zakładka headlamp daytime light system i po trzecie primo skożystać z translatora bo manual jest po angielsku (no chyba żę znasz biegle angielski to nie) Ja kożystam z manuala do P11,144 ale myślę że w tym do P11 jest tak samo Ze stacyjki tylko w położeniu ON idzie napięcie na moduł a z niego na przełącznik zespolony i dalej na lampy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 no ok ale jezeli posrednikiem w przebiegu napiecia jest przelacznik zespolony, a efekt pozostaje nawet gdy tenże przełącznik odłącze to czy nie znaczy to czegos innego ? ok a że tak zapytam naiwnie, skąd pobrac ten manual ? ------- Spędziłem 3 dni na rozbieraniu auata i szukaniu przyczyny, rozchechlalem wszystkie wiezki pod maska i w bagazniku, znalazlem nawet 3 przepalone przewody, odkrylem ze zasilanie lamp przednich idzie z bezpiecznika "tail" i nic nie odkrylem. wszystko poskrecalem i wiare trace, dodam tylko że gdy sobie tak stal odpalony na włączonych awaryjkach (czyli wszelkie keirunki zamrozone) to co jakis czas na chwile zaczynal normalnie mrygać. znalazlem takie cos http://www.sergey89.ru/files/Nissan/P10%20&%20P11/FSM/el.pdf ale szczerze nie wiem co powinienem zrobic, i dlaczego nagle by cos się przestawilo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Poł roku na forum i jeszcze nie masz manuala, wstydź się :D Kurka faktycznie linki powymierały Może HAYNES ci wystarczy z końca tematu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/61253-primera-instrukcje/page__st__40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 powoli sie ucze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 wrzuciłem na gryzonia od P11,144 całoś w rar http://chomikuj.pl/and_pec/Dokumenty/NISSAN hasło nissanklub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 (edytowane) oki juz pobieram i bede szukal. w tym co ja zapodalem linka byl daytime, i schematy.. ale nie wiem tylko w czym one mogly by mi pomoc, elektryk ze mnie kiepski. w ogole skad pomysl ze mam ten system ? NIewiele daly mi te schematy Edytowane 22 Grudnia 2012 przez The_Vego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 W Haynes masz dobry schemat teraz jak porównuję to widzę że ten moduł nie ma nic do awaryjnych on po prostu załącza tylko światła po stacyjce Jak ci kierunki nie chodzą to sprawdź przekaźnik kierunkowskazów w HAYNES nie ma opcji z automatycznymi światłami Musisz szukać po omacku i w zasadzie sprawdzać każdy element Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 to tylko jak ,mozesz podpowiedziec gdzie jest przekaznik od kierunkow, przerywacz znalazlem ale on chodzi pieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Plik el 365 i dalej w manualu od P11,144 http://www.nissanclub.cz/manuals.php?ddlb_year=1998&ddlb_model=27&ddlb_category=7&cb_ok=+OK+ Manual do P11 i G20 tylko silnik SR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 coraz zabawniej sie robi... a więc jade sobie dziś grzecznie bo wyjscia nie bylo, kierunki sie swieca... nagle znignelo podswietlanie zegarow nawiewow poleczki itp.. swiatel tylnych i stopu.. ale za to kierunki normalnie dzialaja... Oczywiscie przednie świeciły.. czyli zwara jest gdzies zwiazana z tylnimi swiatlami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 No to posprawdzaj to tak jak ci pisano na samym początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 o to chodzi ze mase lamp sprawdzalem, wtyczki tez, musi byc gdzies we wiązce idacej do tylnych, bo z takimi objawami obstawiam ze przekazniki dobre. HAHA... Odpiełem kable idące do złącza przyczepy kolo Haku.... Działa... tylko kurcze podczas ktoregos ze spiec przestaly dzialac awaryjne... bezpiecznik wymieniony. poki co wszystko sprawne Wesołych Świąt Wychodzi na to że "to" byla przyczyna. Dzieki wszystkim za pomoc. Temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.