Gość CZAJNIK Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 no to zmienia postać rzeczy ale jeśli chcesz sprawdzić wydajność pompy to podłącz ją na krótko pod akumulator i zobacz ile przepompuje w ciągu minuty. warunek: dobrze naładowany akumulator. będziesz miał mierodajny wynik czy pompa jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 (edytowane) Zabralem sie za demontaz pompy. Wyciagnelem plywak z przekaznikiem jednak nie wiem jak wypiac pompe przytwierdzona do zbiornika, a nie chce jej wylamac. Ktos podpowie gdzie nacisnac gdzie przycisnac ? EDIT. Juz wyciagnelem ;p UPDATE: (dalej nie wiem o co kaman) Dobra wiec tak Wyciagnelem ten koszyczek rozebralem i to siteczko na pompie bylo cale zapieprzone jakims szlamem (troszke widzialem plywa jeszcze tego w zbiorniku) wiec wyczyscilem to zlozylem z powrotem i alma chodzla elegancko. Przejechalem moze z 10km i znow zaczelo sie szarpanie. Czyzby znow to siteczko przed pompa sie ubrudzilo i sa takie objawy ? Na luzie auto chodzi ok, jednak jak trzeba ruszyc z 1dynki (to samo na kazdym innym biegu) to od razu ja zmula + 0 albo minimalna reakcja na gaz i po chwili gasnie. Potem juz problem z ponownym odpalenie trzesie calym autem ... Dodam jeszcze ze zrobilem juz: Przeplywomierz - wyczyszczony Kopulka - chyba ok Co moze jeszcze byc bo nie moge sobie z tym poradzic PS: Pompa wydaje sie byc sprawa sprawdzalem opor i jest OK (2 omy) Prosze o pomoc. Edytowane 13 Stycznia 2013 przez tomek18ck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 kopułka chyba ok? albo ok albo nie. kable wysokiego napięcia suche? proponuję na test zamienić aparat zapłonowy ze sprawnego i przepływke też bo może czyszczenie nie wystarczyło ja się upieram że problem musi być gdzieś z układem zapłonowym albo przepływką jęśli np sprawdziłeś czy przy poluzowanym korku wlewu paliwa jest ok czy nie tworzy sie podciśnienie w baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 OK. Wyciagnelem znow ta pompke. I znow cale to siteczko przed nia jest zarabane jakims szlamem. Oczyszczam je teraz i musze wymyslic jak wypompowac z baku cale paliwo, wyczyscic go i zalac nowe Ma ktos moze pomysl jak to zrobic ? ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 w sunnym jest korek spustowy nie wiem jak w N15. jeśli nie to podłącz aku na krótko do pompy i wypompujesz całośc węzykiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Wyczyscilem caly zbiornik na paliwo. Zalalem nowego. Przeczyscilem sitko przed pompa paliwa i lata Mozna zamknac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 to by było chyba zbyt proste:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.