tomek18ck Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Witam. Mam problem ze swoja alma 1.6 sr. Mianowicie rozrusznik kreci ale nie odpala. Dzisiaj spuscilem cale paliwo i zalalem nowego i odpalil na pych. Potrzymazlem go na biegu jalowym z 15 min palil elegancko jak zawsze. Ale jak wsiadlem i mu troszke deplem to zaraz go zmulilo i zaczal swirowac na obrotach i zgasl. Potem juz nie odpalil ani na pych ani normalnie. Na holu zlapal pare razy ale zero reakci na gaz. Jak dodawalem wiecej gazu mulilo go i gasnal. Co moze byc panowie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Czujnik położenia wału korbowego do wymiany na 80% Sczytaj kody błędów http://www.nissanklub.pl/zrob-to-sam/19-inne/65-autodiagnostyka-elektroniki-silnika-sr20-ga16-ga14.html Twój pierwszy post dlatego nie zamykam i nie usuwam tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 (edytowane) Ide zobaczyc. 55 Brak usterek, koniec listy kodów błędów Edytowane 22 Grudnia 2012 przez tomek18ck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Ja w Primie też miałem 55 a pomimo tego czujni był zdechły Jak masz czym to pomierz opór Nie wiem jaki powinien być w almie przy obecnej temparaturze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Moglo sie to spieprzyc od krecenia silnikiem na b. slabym aku ? tak slabym ze ledwo ledwo co krecil nie odpalal kilka razy tak mialem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Nie po prostu przyszedł na niego czas Korozja zżarła plastik i koszta się zrobiły spore Tego się nie naprawia tylko wymienia na nowe uważając aby stary nie wpadł do obudowy rozrządu przy wyjmowaniu, bo wtedy jak się nie da wyciągnąć magnesem to trzeba rozbierać obudowę rozrządu nie wiem ile kosztuje twój ale do mego traktora nówka oryginał 350 a oplowski do przeróbki 160 Takie jeszcze podstawowe pytanie Masz Pb czy LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Mam benzynke i skad wiadomo ze to napewno to ? Kurde 350zl to sporo jak dla mnie. Moze cos innego mozna jeszcze zobaczyc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Ja nie mówię że na 100% to ale 90 % przypadków kończy się właśnie czujnikiem bo to jest niestety taka standardowa usterka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 A procz tego czujnik co jeszcze moge obadac. Swiece, filtr paliwa ? A moze ten czujnik zasniedzial poprostu albo cos takiego teraz nie mam jak tego robic ale po swietach sie zabieram dlatego zbieram informacje na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zbierasz informacje to przejrzyj forum Ja nie mam wiedz o N15, a z tego co zauważyłeś nikt tu więcej nie pisze w temacie Tak jak na początku napisałem normalnie już bym zamknął temat a potem usunął bo twój problem przewijał się wielokrotnie na forum. Jesteś nowy dlatego jest wyjątek Nie czekaj na gotową diagnozę bo nikt tu nie jest jasnowidzem Podałem Ci najbardziej prawdopodobną przyczynę, ale czy to to musisz już sam sprawdzić Pościągaj manuala i sam naprawiam i działaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87330-n15-n16poradniki-instrukcje-manuale/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Moze ktos mi wytlumaczyc gdzie znajduje sie ten czujnik w mojej n15 ? chcialem go odlaczyc i sprobowac odpalic bez. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Z tego co widzę to raczej go nie znajdziesz bo go po prostu nie masz Jeśli tam jest tak samo jak w 1,4 to na rozdzielaczu WN jest "optoizolator" Wysil się trochę i poszukaj w necie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) Odswiezam bo dzis poczynilem nowe kroki ;p Mianowicie wyczytalem ze moze byc to aparat zaplonowy i zdjelem kopulke po czym go wyczyscilem. Ogolnie z 0.5mm jest juz zjechane myslicie ze trzeba to wymienic ? Objawy dalej te same na luzie chodzi okej. Ale jak daje wiecej gazu to go zamula i im cieplejszy silnik tym gorzej. (tak to wyglada jak bym dostawal paliwo do cylindrow ale go nie spalal, albo go dostawal za malo). Edytowane 4 Stycznia 2013 przez tomek18ck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 to może się wtrącę. Nie obrażajac nikogo ale troche bzdur tu jest napisane. czujniki połozenia wału są w N16 w n15 wszystko jest w aparacie zapłonowym. po kolei: skoro chodzi na wolnych to przyczyna nie tkwi w układzie zapłonowym. wersja sr jest na wtrysku zatem w korpusie przepustnicy jest przepływka. proponuję przemyć benzyną ekstrakcyjną. miałem podobną sytuację w p10 u jednego ze swoich klientów. osadził się paproch na drucie w przepływce. pomogło przemycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 To w takim razie wyciagne i przemyje przeplywomiesz i zobacze co jest grane. Dam znac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 tylko delikatnie aby drucika nie uszkodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 (edytowane) tylko delikatnie aby drucika nie uszkodzić Wiem wiem juz raz to robilem. Wlasnie skonczylem ... Faktycznie lepiej sie wkreca elegancko nawet do odcinki bez problemow (wczesniej nie chcial 3tys. przekroczyc, ale gdy tylko doszedl do temp. roboczej zdechl). Bez reakcji na gaz, a teraz nawet nie odpala. Wladnie go studze i zobacze jeszcze raz ... PS: To moze byc cewka ? Edytowane 5 Stycznia 2013 przez tomek18ck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 czyli ewidentnie temp silnika ma na to wpływ spróbuj załatwic sobie drugi czujnik temp. przepiąć do niego wtyczkę tak aby oszukać komp że niby silnik jest zimny cały czas i sprawdż co będzie sie działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Czyli czujnik temperatury wody ? czy jaki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 tak taki na dwa piny. bo ten z jednym odpowiada za wskaźnik temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Teraz bylem z powrotem go zapalic... Jest zimny a objawy dalej te same czy wciskam gaz to zdycha ;/ wydaje mi sie ze temp. nie ma nic do gadania. Kurde koncza mi sie pomysly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 wcześniej na zimnym było ok? a teraz na zimnym jest do d*py? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Tak wczesniej po wyczyszczeniu przeplywki i zimnym bylo ok. Potem jak sie rozgrzal zdechl. I teraz czy zimny czy cieply jest hu... moze zczytal jakies bledy jak sie rozgrzal wtedy i tak mu zostalo nie wiem ocb ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 a iskra jest? zobacz czy wtryski otwiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek18ck Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 (edytowane) Okej obadam to jutro i dam znac w temacie. BTW. Jak zobaczyc czy otwiera wtryski ? czy jest napiece na nich ? Mam nowiny ;p Bylem u mechanika i powiedzial mi ze to na 95% pompa paliwa. Opowiedzialem mu sytuacje na samym poczatku. Mianowicie zabraklo mi paliwa i pilowalem go do stacji jakies 3km i mogla poprostu zatrzec sie pompka. Bo kiedy natankowalem przejechalem jakies 5km i auto padlo. Wtedy myslslaem ze nalalez zle paliwo i podczas wypompowywania recznego (czyt. zaplon ON - OFF i wezyk + butelka. za jednym przekreceniem nalewalo sie jakies 3/4 kieliszka a powinno 3/4 szklanki). Chyba musze kupic nowa pompe paliwa zobaczymy. Edytowane 7 Stycznia 2013 przez tomek18ck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.