Gość toshhi Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Witam. Od jakiegoś czasu z moim p11.144 2.0 TD z silnika dobiegają dziwne dźwięki. Przy około 2 tys obrotów tak jakby coś wpadało w rezonans i lekko "chrobocze". Pojawia się zarówno podczas postoju jak i podczas jazdy. Pierwsza myśl alterantor, kilima, pompa wspomagania ale po zdjęciu wszystkich pasków silnik hałasował tak samo. Rozrząd zmieniałem jakied 30 tys temu (pasek + wszystkie rolki). Co może tak hałasować ???? Dzięki z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Założyłeś ten sam temat na NZ Opisz te dzwieki Co znaczy chrobocze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 to co kasować czy tu odpowiadamy :devil: Może pasek ocierać o osłony na pompie albo sama pompa na rozdzielaczu trzeszczy skoro osprzęt został wyeliwminowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Andrzej koledzy z NZ raczej nie udzielą mu odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 U mnie były uszkodzone gumki które są w miejscu mocowania belki silnika, wymieniłem te 2 pod chłodnicą i zrobiło się o wiele ciszej przy ok 2tyś obr robiło się tak głośno jak by drugi silnik był, jak któraś z tych 4 gumek się uszkodzi to wtedy belka dotyka bezpośrednio do blachy i dlatego tak hałasuje. O ile dobrze pamiętam w IC 8 zł za sztukę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toshhi Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Ten dźwięk pochodzi od czegoś co się obraca. Osprzęt wykluczyłem. Zdejmowałem też osłony pasków rozrządu. Po stronie pompy nie zauważyłem aby pasek napędzający pompę wtryskową ocierał. Wszystkie rolki nie mają luzu. Dźwięk pojawia się w momencie gdy odpuszczam gaz. Przy 2 tys obrotów coś co się obraca tak jakby drgało i ocierało. Dzięki za dotychczasowe podpowiedzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Andrzej koledzy z NZ raczej nie udzielą mu odp Wiem to taki żarcik z mojej strony. Sam mam tam konto ale sporadycznie zaglądam na NZ (spoty lubelskie) choć jak widzę to sporo moich "wypocin "stąd jest tam zamieszczonych Wracając do tematu Czy przypadkiem na pompie nie jest założone koło pasowe odwrotnie (kołnierz ze złej strony) co powoduje ocieranie paska o obudowę Kołnierze mają być naprzemiennie Od wałka ze strony osłony od pompy ze stony silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.