Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11,144]Dziwny dźwięk z silnika 2.0 TD


Gość toshhi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu z moim p11.144 2.0 TD z silnika dobiegają dziwne dźwięki. Przy około 2 tys obrotów tak jakby coś wpadało w rezonans i lekko "chrobocze". Pojawia się zarówno podczas postoju jak i podczas jazdy.

Pierwsza myśl alterantor, kilima, pompa wspomagania ale po zdjęciu wszystkich pasków silnik hałasował tak samo. Rozrząd zmieniałem jakied 30 tys temu (pasek + wszystkie rolki).

Co może tak hałasować ????

 

Dzięki z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co kasować czy tu odpowiadamy :devil: :devil:

Może pasek ocierać o osłony na pompie albo sama pompa na rozdzielaczu trzeszczy skoro osprzęt został wyeliwminowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie były uszkodzone gumki które są w miejscu mocowania belki silnika, wymieniłem te 2 pod chłodnicą i zrobiło się o wiele ciszej przy ok 2tyś obr robiło się tak głośno jak by drugi silnik był, jak któraś z tych 4 gumek się uszkodzi to wtedy belka dotyka bezpośrednio do blachy i dlatego tak hałasuje. O ile dobrze pamiętam w IC 8 zł za sztukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dźwięk pochodzi od czegoś co się obraca. Osprzęt wykluczyłem. Zdejmowałem też osłony pasków rozrządu. Po stronie pompy nie zauważyłem aby pasek napędzający pompę wtryskową ocierał. Wszystkie rolki nie mają luzu.

Dźwięk pojawia się w momencie gdy odpuszczam gaz. Przy 2 tys obrotów coś co się obraca tak jakby drgało i ocierało.

 

Dzięki za dotychczasowe podpowiedzi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej koledzy z NZ raczej nie udzielą mu odp ;)

 

Wiem to taki żarcik z mojej strony. Sam mam tam konto ale sporadycznie zaglądam na NZ (spoty lubelskie) choć jak widzę to sporo moich "wypocin "stąd jest tam zamieszczonych

 

Wracając do tematu

Czy przypadkiem na pompie nie jest założone koło pasowe odwrotnie (kołnierz ze złej strony) co powoduje ocieranie paska o obudowę Kołnierze mają być naprzemiennie Od wałka ze strony osłony od pompy ze stony silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...