Gość o0owilkuo0o Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 (edytowane) Witam.. Wczoraj zmieniłem oponki i podniosłem swojego tyrana i tu mam pytanie niby magiczna granica to jest 55 od dołu sprzęgiełka do rantu błotnik. U mnie jest 54 ale mam jeszcze jakieś 3 cm luzu między odbojem a górnym wachaczem, czy to znaczy że mogę podnieść jeszcze ?? Edytowane 24 Grudnia 2012 przez o0owilkuo0o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbartx Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Mozesz podniesc ale jesli obecny przeswit Ci wystarcza a kierujesz sie aspektem jedynie wizualnym to lepiej tego nie rob. Oprocz tego, ze szybciej zuzywaja sie drazki to masz mniejszy skok zawiasu w dol a w dodatku im wiekszy kat miedzy wahaczem a podlozem tym mniejszy komfort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 co do prześwitu... no jest prawie na styk... ale mam tu paru asów na 35" i 37" więc jechać za nimi w ich koleinach to straszna męczarnia a czasami nie można inaczej... co do komfortu mówisz na drodze czy w terenie... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbartx Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Pomijajac fakt, ze i tak nie masz co jezdzic tyranem za takimi na 35 czy 37"... Co do komfortu to mowie ogolnie, czysta fizyka. Co do podniesienia to ten 1cm na wysokosci auta, skoro tak bardzo chcesz go podnosic, zmniejszy bardzo malo odleglosc do odboju wiec taka zmiana na lot rakiety juz nie wplywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 chwila bo się chyba źle wyraziłem... chodzi mi o to że nie do 55 cm tylko żeby odboję się stykały... czyli wywindować go na maksa w górę... i co jeśli przekroczę to 55 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbartx Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Im wyzej go podnosisz tym bardziej obciazasz drazki przy pracy...predzej czy pozniej zacznie siadac albo drazek peknie przy dobiciu zawiasu w dol. Nie wspomne juz o tym jaka samochod robi sie drezyna. No i przez brak wykrzyzu pogarszasz jego wlasciwosci terenowe zamiast je poprawiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 no i o taką odpowiedź mi chodziło... czyli nie podnosić wyżej zostawić lekki wykrzyż dzięki za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 drążki jak drążki... dla drążków to w sumie średnia różnica jest, jedynie maksymalny ich skręt przy "dobicu" się zwiększa, w d*pę dostają przede wszystkim przeguby... a jeśli już komuż zależy na wykrzyżu przednich kółek, to większą różnicę niż przez podkręcanie drążków da się osiągnąć wywalając drążek stabilizatora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość o0owilkuo0o Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 a jeśli go wyrzucę to będę miał jakieś trudności w prowadzeniu auta ?? może inaczej do czego on służy bo panhard już wiem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Tak podpytam, cy przed tym podnoszeniem auta to "delikwent" już był gdzieś w terenie? Może najpierw się troszkę pobaw a potem zastanów czy Ci czegoś brakuje. Patrola ani Samuraja i tak nie przegonisz więc po co się z "koniem kopać". Terrano w serii da Ci sporo zabawy na początek bez kombinowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 a jeśli go wyrzucę to będę miał jakieś trudności w prowadzeniu auta ?? może inaczej do czego on służy bo panhard już wiem.. jak sama nazwa wskazuje stabilzuję Ci jazdę. Ale głównie przydaje się w lekkich nierównościach przy większych prędkościach. W terenie sie go całkowicie wykręca dla lepszego wykrzyżu (jak koledzy wcześniej pisali). Jeśli auto głównie służy Ci do cywilnego poruszania się, to jak kolega Dżem pisze zostaw, pobaw się, a na pewno do tego etapu dojrzejesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 (edytowane) od słów do czynów, czyli liftujemy: najpierw buda przed: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=9371e581bf7b1733 ...po lifcie 2'' : http://images10.fotosik.pl/4037/0298f4f90b30ac9b.jpg nie mam pojęcia jakiej wysokości były oryginalne polibusze, ale u mnie były te niebieskie 1,5 cala....czyli teraz w sumie buda stoi 3,5 cala( 8,5cm) nad ramą, nie musiałem przedłużać węży do zbiornika bo wystarczają, nie musiałem przerabiać obudowy wentylatora...bo mam elektryczne wiatraki, jedyne co przedłużałem to pałąk ograniczający!!! podniesienie budy bo innego zastosowania nie widzę chyba że ma za zadanie utrzymanie jej na ramie przy nagłym hamowaniu...podsumowując, przegiąłem chyba z tym liftem, dach jest obecnie 175cm od podłoża, a jeszcze nie kręciłem drążkami Edytowane 1 Maja 2013 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 ten pałąk pod spodem to jest do trzymania wału jak się urwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 pewnie też, ale wał i tak oprze się na belce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 ale to chodzi o to żeby na bok nie zgiął się i nie zablokował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 no niech Wam będzie, jestem po jeździe próbnej...i coś piszczy pod podłogą, chyba ten pałąk właśnie obciera o ucho na belce...jutro sprawdzę czy wszystko podokręcałem, bo trochę śrubek mi zostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 heheheh tak powinno być, bym się martwił jak by ci zbrakło śrubek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Enzo, jak masz przymocowane orurowanie boczne do ramy?chciałem je wyżej trochę dać, ale wygląda na to że muszę zmienić cały sposób mocowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 jutro zrobię fotki mocowania. ale z tego co widziałem to trzeba się pobawić przy tych mocowaniach żeby podnieść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 u mnie było to dosyć mądrze umocowane, ale w ferworze walki za bardzo rozszalałem się z fleksem i poszły w ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 hehe pewnie za dużo piwka ja mam takie mocowania 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sychu984 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Czesc jestem swiezy w tym temacie polatalem trochę w terenie ale chce podniesc przod w terrano 2 jak to zrobic co trzeba pozmieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 podkręcić drążki skrętne i ustawić geometrie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sychu984 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Witam nowy jestem mam pytanie przy podnoszeniu przodu terrano dwa na drązkach co trzeba jeszcze zmienic ile go mogę podniesc i będzie ok a jak podniesc tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Tył albo podkładki pod springi aczkolwiek to do terenu szału nie robi albo jakieś wzmocnione sprężyny +2 cale jakiejś offroadowej firmy.podnieśiesz tył to doregulujesz przód w ramach rozsądku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.