sowiksat Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Primera p12 160 tys przebieg (2.0 benzyna, LPG) zapala się i gaśnie check engine (pomarańczowy). Na trasie po włączeniu biegu jałowego (np gdy zatrzymuję sie przed skrzyżowaniem), obroty zmieniają się od 1000 do 2000. To samo jest na benzynie i gazie. Na przegladzie instalacji gazowej stwierdzili, że błąd jest spowodowany wypadaniem na chwilę jednego z garów (3xx, nie pamietam dokładnie) i wartość podciśnienia w kolektorze dla biegu jałowego jest 0,55 do 0,6 bara, a powinno byc podobno 0,3 do 0,35. Co robić? Jechać do serwisu Nissana, czy inne zakłady sobie poradzą? Czy może być to spowodowane luzem zaworowym? W p11 jest hydralicznie a tu ręcznie podobno co 100 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 map wskazuje na nieszczelność w ukłądzie, może jakaś wkrętka się obluzowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiksat Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Mechanik rzucił okiem i to samo podejrzewa. Za kilka dni zostawię auto w warsztacie na dłużej. Dam znać co i jak po naprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.