jarabl Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Witam Primerka p12 combi silnik 1.9dci 120km , bardzo słabo przyspiesza tylko do 3.000 obrotów , prędkość max to jakieś 140-150 km/h , głośna warczy. Żadnych błędów , dymienia , szarpania , spalanie w normie 6-7 , gdzie szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 ja bym ci radził sprawdzanie trubiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 A kiedy robiłeś rozrząd?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarabl Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 rozrządu nie wymieniałem od kiedy autko zostało zakupione , jakieś 3 lata a przebieg w tym czasie 50 tys , jak na szybko ocenić turbinę bez mechanika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 To co piszesz to już raczej świadczy, że to pewnie turbina. Z resztą w tym francuskim silniku .. Dbałeś o nią wcześniej? Studziłeś przed wyłączeniem? Nie pałowałeś na zimnym? Jaki olej lejesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 (edytowane) sprawdź czy ci weże puchną , jak nie puchną to juz jest pierwszy objaw , A drugi jak przygazujesz to spod silnika mozesz uslyszec Trykotanie z wirnika .Przynajmniej ja tak mialem..I Turbo nie lubi starego oleju moj ma przjechane ponad 200tys a olej wyminiam co 9 -11 tys Edytowane 28 Grudnia 2012 przez sokol_tur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 u mnie nie było nic słychac był spadek mocy , okazało sie że są poszczerbione łopatki oraz krzywy wałek w turbinie tak wiec wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarabl Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 gdzie regenerować ? jaki zakład możecie polecić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 ja mam z oleśnicy koło wrocławia zrobiłem 6 tysi na niej i spoko;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarabl Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 wstępna diagnoza mechaniora (zapieczenie zmiennej geometrii lub elektrozawór podciśnienia turbiny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 lub lub lub , takie texty między książki daj turbo na lade i Ci powiedzą na 100% za diagnoze zaplacisz 150 -200 zł za regeneracje max 800 w tym koszta diagnozy jesli to turbo jesli nie to 150-200 w plecy ale masz pewnosc bo tak to pol auta wymienisz nim sie pokapujesz co jest - wiem po sobie , moze masz zawalone egr przepustnice itp nie wiem nikt nie wie na 100% , zeby bylo smieszniej turbo mialem pokiereszowane a odczyty z kompa ksiązkowe .... wiec o kant D rozbic takie symulacje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 gdzie regenerować ? jaki zakład możecie polecić ? A skąd jesteś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarabl Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 lokalizacja Płock , podmieniłem ten zaworek od podciśnienia i wydaje mi się że jest lepiej na niższych biegach przekraczają obroty 3.000 natomiast na 5 i 6 ledwo dochodzi do 3.000 obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 czyli nie jest lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 W stolicy turbina 1000pln ale i tak musisz auto odstawić na dwa dni bo nikt gorącego nie rozbebeszy A o rozrząd pytałem bo może przeskoczyło coś o jeden ząbek i dlatego buczy i się nie zgarnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.