Gość Tobaju78 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witam,piszę pierwszy raz na forum,i pwenie byki będą z góry przepraszam.Do rzeczy,zamierzam kupić nissana P 11 z 2000roku z silnikiem benzynowym.I tu powstaje moje pytanie-kogo się pytam to polecają silnik 2.0 bo to idealna jednostka do instalacji Lpg.A co z silnikem 1.8?zdążyłem sie nasłuchać że bierze olej itd.Dodam ze dwólitrowe silniki to szukac można ze świeczką jest ich mało.Dodam że jeżdże laguną z 94 roku z instalacją gazową 1 generacji-porażka!Chciałbym pozać waszą opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 no z tym 1.8 bywa różnie są tacy co narzekają bo nie jest to udana jednostka i na nich opinie natrafiłeś ale są też tacy co dbają i są zadowolenie .. niestety np spalaniem sie nie kieruj warto trafić na 2.0 choć lubią już padać rozrządy i trzeba zwracać uwagę jak sie coś brzydko tłucze w aucie ,,, a tak to śmigasz bez problemów P11,144 już będzie ładna ale mechanicznie nie odbiega od P11 wszystko jest pokrewne choć w p11,144 jest już dopracowane np kolektor dolotowy -przepustnica itp .... warto szukać 2.0 ...spalanie będziesz miał o litr większe a za to 25KM więcej a to dużo ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tobaju78 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 A oprócz dziwnych stuków w aucie na co zwrócić uwage kupujac dwulitrowy silnik.wiadomo czy nie ma wycieków,a co dalej? Chciałbym żeby primka posłużyła mi długo A jeżeli trafie na auto z Lpg liczy się oczywiście jak długo jest instalacja i czy blisko silnika jest zamontowana listwa wtryskowa?bo widziałem wiele miejsc montowania listwy,a wydaje mi się że to ma znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaserTi Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 A oprócz dziwnych stuków w aucie na co zwrócić uwage kupujac dwulitrowy silnik.wiadomo czy nie ma wycieków,a co dalej? Chciałbym żeby primka posłużyła mi długo A jeżeli trafie na auto z Lpg liczy się oczywiście jak długo jest instalacja i czy blisko silnika jest zamontowana listwa wtryskowa?bo widziałem wiele miejsc montowania listwy,a wydaje mi się że to ma znaczenie Primo posłuchaj czy rozrząd nie hałasuje(metaliczny dźwięk pod maską) Przyciśnij go mocniej i zobacz czy nie zostawia niebieskiej, białej chmury za sobą Zobacz czy ładnie wkręca się na obroty, nie dławi się itp Sprawdź stan oleju (może się okazać, że bagnet suchutki) Przy aucie z lpg porównaj go z pracą na benzynie (powinno być identycznie) Ja posiadam 2.0 131 i nie widzę różnicy w pracy na lpg czy na benzynie. No i standardowo szukaj szpachli, sprawdź podłużnice, czy samochód nie ściąga itp. Posłuchaj się rad kolegi wyżej. Mój znajomy ma właśnie 1.8 i nie narzeka ale jeśli chodzi o dynamikę jazdy to jest na prawdę ogromna różnica. Moim zdaniem ten 1.8 jest za słaby do tego autka. 2.0 spali delikatnie więcej ale nie będziesz żałował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 jeśli chodzi o zagazowane to już elaborat można pisać .. po pierwsze jaki reduktor i jakie wtryski ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.