Gość Musik90 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Mam błąd "Bład sterownia biegu jałowego" lub coś podobnego. Dane auta: Nissan Almera 2001 r 330 tys. 1.5 Benzyna + Gaz Rozrząd (wymiana wrzesień 2012) Świece i cewki (marzec 2012) Mój silnik krokowy(stary i aktualnie założony) wygląda następująco: Jak widać ma bardziej rozciągniętą sprężynę. Trzyma obroty, czasem sobie "falną" no ale bez przesady. Gaśnie przy pierwszym odpaleniu jak jest zimny. Z początku myślałem, że to wina silniczka krokowego. Zakupiłem pierwszy na allegro. Doszedł 14.12.12, dzień później został założony. Obroty wariują od 800 do 1200. Silnik ciepły, adaptacja przepustnicy oraz skasowanie błędów nic nie dało. Sprężyna króciutka. Zdjęcie poglądowe. Napisałem do sprzedawcy prośbę o przysłanie drugiego silniczka gdyż ten jak wtedy myślałem jest/był walnięty. Dziś tj. 28.12.12 zawitał kurier z drugim "nowym" krokowcem. Pojechałem do swojego mechanika podmieniliśmy silniczki. To samo z tym, ze obroty falują od 1500 do 2000. Ponownie silnik ciepły, adaptacja przepustnicy oraz skasowanie błędów nic nie daje. Zdjęcie drugiego. Również zauważcie że sprężyna krótsza niż przy oryginalnym. Wracam do starego oryginalnego. Obroty w normie ok. 900-1000. Nie falują. Skasowany check. Podejrzewam ze jak jutro odpalę auto to ponownie się pojawi. Proszę państwa co może powodować palenie się checka z takim błędem??. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekztg Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 czy po wymianie silnika krokowego należy przeprowadzać adaptację przepustnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sigur Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Witam, Podpinam sie pod temat. U mnie to samo. Po wystapieniu błedu 505. Wymieniłem dzisiaj silniczek krokowy. I co? problem nie zniknął. Co więcej tak jak napisałes obroty falują między 1500 a 2000. Co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekztg Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 yyy dziś się dowiedziałem od autoryzowanego serwisu nissana że nie mam silnika krokowego w swoim modelu, za obroty na biegu jałowym odpowiada wyłącznie przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbobbe Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Witam. Po użyciu opcji "Szukam" z terminem - Bład biegu jałowego znajdziecie wiele odpowiedzi.... Ja znalazłem coś takiego: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87999-almera-n16-gasnie-na-biegu-jalowym-na-zimnym-silniku/ Proszę się podłączyć po w/w temat i myślcie.... Przewodni cytat : Ludzie - myślcie - to nie boli.... Ja go przełoże na swoje: Ludzie... użyjcie opcji "Szukaj" - to nie boli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.