tabza Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witam, chciałbym rozpocząć od tego że jakiś miesiąc temu dawałem radę ze święcącym Check Engine i odpalałem na sposób z plakiem. W końcu nie wytrzymałem i kupiłem ten kabel ELM327 http://allegro.pl/show_item.php?item=2727543284 , próbowałem diagnozować tym sposobem, który jest podpięty na forum poprzez Digimoto, niestety poległem nie odczytywało mi nic . Zaryzykowałem i zadzwoniłem do serwisantów (znajomych) przyjechał podpiął pod kompa i stwierdził że to czujnik ciśnienia paliwa (mnie nie było, tylko ojciec). Więc nie był w stanie mi powiedzieć jaki mieli kabel i program w PC. Minęło 2 tygodnie i kupiliśmy część wczoraj, po wymianie wczoraj działał jak nigdy jeździł palił jak dawniej niestety do dziś rano.. świeci się Check Engine.. nawet sposób na plaka nie pomaga. Mam pytania koledzy jaka to może być wina ? lub jak zdiagnozować po swojemu Almerkę ponieważ sposób opisany w przyklejonym temacie nie działa mi , mam windowsa 7 64bit na laptopie, próbowałem na różnych programach, ddt2000 w ogóle mi nic nie wykrywa, a koszt podpięcia pod kompa to 80 zł nie powiem ale dużo. Jeżeli koledzy macie dostatecznie dużą wiedzę (a napewno macie) to pomóżcie bo od dziś moja Almera odmówiła posłuszeństwa i stoi niesprawna. P.s Może zły kabel kupiłem ? Z góry dziękuje i oczekuję odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Te francuskie silniki to jakaś pomyłka Prędzej znajdziesz odpowiedź na forum Clio niż tutaj. U nas był przypadek że po wymianie filtra paliwa zdechł i nikt nie wiedział co mu dolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.