jacek22 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witam jak w temacie jak zima przyszła autko jakby troche nie rowno pracowalo zalozylem wezyk przezroczysty za filtrem i okazalo sie ze pecherzyki powietrza leca do pompy. filtr wymieniłemm zacisnelem na nowo weze przy filtrze i na wolnych obrotach juz bylo tak w miare lecz po przegazowaniu pojawia sie duza ilosc babli tak z 1/3 tego co przeplywa przez wezyk pytanie gdzie sa jeszcze slabe punkty w ukladzie paliwowym, czy moze lepij wymieniac przewody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktisz Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 tez kiedys dawalem przezroczysty wezyk i byly babelki - to musi byc waz podobny do orginalnego (10 mm) dobrej firmy bo czesto parcieja i dobrze zacisniety sciskami. Sprawdz wezyk z nadmaru paliwa z wtryskow - kiedys przez niego zapowietrzal mi sie uklad i silnik nie rowno pracowal. Proponuje weze gatessa - bardzo wytrzymale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Ja 2 lata temu też przerabiałem ten problem, wymieniłem filtr i przewody paliwowe, nie wiem co z tego było powodem ale pomoglo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Poczytaj to http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83444-n16-22-di-problem-z-odpalaniem/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 no zbytnio mi nie pomogło na kazdym wezyku dalem po dwie opaski i nic wykrecilem filtr zolozyem filterek taki co do komarkow sie dawalo a bobelki dalej leca czyli zapowietrza sie gdzies przed filtrem dodam ze auto po paru godzinach stania ciezko pali a jak odpale na chwile zgasze to odrazu zapala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 to może masz gdzieś przetarty przewód pomiędzy filtrem i zbiornikiem,a że pompa wtryskowa zasysa paliwo to zaciąga też i powietrze przez uszkodzone miejsce. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 jutro zobacze poszukam sprezarki wepne sie w przewod tuz przy baku i mam nadzieje ze gdzies sie pojawi nieszczelnosc powodem byl nieszczelnosci przewodow przy filtrze i zle dokrecony czujnik wody w filtrze zalozylem stara uszczelke bo ta byla deczko zaduza tylko ze auto i tak słabo pali mozna jakos sprawdzic w jakim stanie jest pompa lub zaworek w pompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 załóż jakiś przezroczysty przewód przed filtrem,potem za filtrem i sprawdz,czy powietrze nie idzie z paliwem,bo może jeszcze gdzieś zaciąga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 caly czas mam wezyk przezroczysty za filtrem i babelkow nie ma ale jak juz pisze to zapytam czy jak pompujecie pompka to czy wezykiem powrotnym od pompy powinna leciec ropa bo jak przepompuje zdejme ten wezyk to pomału kapie jak juz zejdzie cisnienie z pompki przestaje podejrzewam zaworek ale gdzie on jest i czy latwy jest dostep do niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 A,po tym dłuższym postoju to pompkę ręczną masz twardą,czy chwilę musisz zapompować,aż stwardnieje ?Bo jak twarda,to nie problem z paliwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 30 min i mieka im dluzej tym bardzej mieka paliwo przez pompke sie raczej nie cofa bo napompowalem zdjelem wezyk przed filtrem no nic sie nie cofało problem jest raczej gdzies w pompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 wychodzi na to,że gdzieś paliwo ucieka,bo jak pompka miękka,to ciśnienie spada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 mysle nad zastosowaniem dodatkowej pompki elektrycznej ponoc w oplach z ta pompa vp44 zdaje egzamin ale czy rozwiaze to sie okarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.