Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] zapowietrza sie uklad paliwowy 2,2Di


jacek22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie jak zima przyszła autko jakby troche nie rowno pracowalo zalozylem wezyk przezroczysty za filtrem i okazalo sie ze pecherzyki powietrza leca do pompy. filtr wymieniłemm zacisnelem na nowo weze przy filtrze i na wolnych obrotach juz bylo tak w miare lecz po przegazowaniu pojawia sie duza ilosc babli tak z 1/3 tego co przeplywa przez wezyk

pytanie gdzie sa jeszcze slabe punkty w ukladzie paliwowym,

czy moze lepij wymieniac przewody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez kiedys dawalem przezroczysty wezyk i byly babelki - to musi byc waz podobny do orginalnego (10 mm) dobrej firmy bo czesto parcieja i dobrze zacisniety sciskami. Sprawdz wezyk z nadmaru paliwa z wtryskow - kiedys przez niego zapowietrzal mi sie uklad i silnik nie rowno pracowal. Proponuje weze gatessa - bardzo wytrzymale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 2 lata temu też przerabiałem ten problem, wymieniłem filtr i przewody paliwowe, nie wiem co z tego było powodem ale pomoglo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zbytnio mi nie pomogło na kazdym wezyku dalem po dwie opaski i nic wykrecilem filtr zolozyem filterek taki co do komarkow sie dawalo a bobelki dalej leca czyli zapowietrza sie gdzies przed filtrem

dodam ze auto po paru godzinach stania ciezko pali a jak odpale na chwile zgasze to odrazu zapala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może masz gdzieś przetarty przewód pomiędzy filtrem i zbiornikiem,a że pompa wtryskowa zasysa paliwo to zaciąga też i powietrze przez uszkodzone miejsce.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro zobacze poszukam sprezarki wepne sie w przewod tuz przy baku i mam nadzieje ze gdzies sie pojawi nieszczelnosc

 

powodem byl nieszczelnosci przewodow przy filtrze i zle dokrecony czujnik wody w filtrze zalozylem stara uszczelke bo ta byla deczko zaduza

tylko ze auto i tak słabo pali mozna jakos sprawdzic w jakim stanie jest pompa lub zaworek w pompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

caly czas mam wezyk przezroczysty za filtrem i babelkow nie ma ale jak juz pisze to zapytam czy jak pompujecie pompka to czy wezykiem powrotnym od pompy powinna leciec ropa bo jak przepompuje zdejme ten wezyk to pomału kapie jak juz zejdzie cisnienie z pompki przestaje podejrzewam zaworek ale gdzie on jest i czy latwy jest dostep do niego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 min i mieka im dluzej tym bardzej mieka paliwo przez pompke sie raczej nie cofa bo napompowalem zdjelem wezyk przed filtrem no nic sie nie cofało problem jest raczej gdzies w pompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle nad zastosowaniem dodatkowej pompki elektrycznej ponoc w oplach z ta pompa vp44 zdaje egzamin ale czy rozwiaze to sie okarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...