yaris80 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Nissan Micra 1,0 k11 93' Podczas jazdy odczuwa sie jakby kołatanie samochodu tak jak by kulał co to może być ? oraz czasami jak by rzucanie na zakręcie (jakby uczucie za wysokiego biegu ) ale to mi sie zdarzyło rzadko około 3 raz może ktoś orientuje sie jakie przyczyny mogą być tego objawu ? oraz pytanie jakie są objawy "końcówki" łańcucha rozrządu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Może amory już umarły,autem rzuca czy masz od czucie szarpania silnikiem?W kwesti rozrządu to poczytaj trochę już było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaris80 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Mozliwe ze amory z przodu juz chyba wybite bo jak uciskam samochod to wpada i odbija Szarpanie mialem 3 przypadki takich jakby szarpniec jakby zle wbity bieg o rozrzadzie poczytam choc przegladalem to strasznie duzo info z ktorego nicnie wynika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 ciężko mi odnieść się do tego szarpnięcia może coś nie uważnie zrobiłeś lub poduszka z silnika wybita i wjakiś sposób to czujesz,a o rozrządzie jest wszystko co potrzeba,lub ściągnij z torentów" sam naprawiam k11" i bedzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaris80 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 odnośnie rozrządu to chodzi mi tylko o jakieś typowe objawy które mogły by wskazywać ze coś jest nie tak. pytam bo szykuje mi się wyjazdy 800km ostatnio miałem tez taki wyjazd i niestety po 300km pompa wodna siadła(co nie ukrywam ze przed wyjazdem było słychać piski paska ale po dalszej jeździe przestawało) i zamiast dojechać te 400km w 5h to zrobiłem je w 24h. i jeszcze jak sprawdzić czy pali na wszystkich cylindrach wyciągam kable przy zapalonym silniku i co wtedy ? po mechanikach nie chce chodzić bo albo zawsze coś znajda albo porozkręcają i zrobią jeszcze więcej problemu jak było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 z tym rozrządem to nie ma jednej pewnej odp. najczęściej jest objaw że hałasuje łancuszek nie sposób nie usłyszeć. Jakieś falowanie obrotów a czasem może być po prostu bum i urwany,jak się nic nie dzieje to nie kombinuj.Dobra oliwka ,filtr oleju kneht,i jeżdzij .Możesz zainwestować w dobre świece kable WN.Jak będziesz ściągał fajki po kolei ,jeżeli nic sie nie zmieni w pracy silnika to znaczy że nie pali,to tak na szybko .Ale to wszystko już jest opisane ,czytac więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.