Gość Megas Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Witam. Dzisiaj zauważyłem problem w mojej Almerze N16 1.5 16V. Otóż przy zasilaniu lpg obroty biegu jałowego wahają się w okolicach 1300. Natomiast przy przełączeniu na benzynę są w normie - ok. 800. Wszystko sprawdzane na ciepłym silniku. Instalacja ma prawie 2 lata, czy jest możliwość, że się rozregulowała? Co z tym fantem zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 a mamy zgadywać co masz po montowane ?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 chyba gaz ;p a tak serio do autora postu mondel, typ gazociągu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Megas Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 A co konkretnie mam podać? Instalacja firmy Stag, sekwencyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 A co konkretnie mam podać? Instalacja firmy Stag, sekwencyjna. To tak jakbyś kogoś zapytał: "Jaki masz samochód?" a ktoś odpowiedział: "osobowy, Nissan". Podaj jaki dokładnie stag, jaki reduktor, wtryskiwacze, pokaż zdjęcia spod maski, wtedy będziemy mogli coś pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Megas Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) Reduktor tomasetto, tu zdjęcie spod maski: http://img268.images...9/img0505ti.jpg Jaki dokładnie to stag, nie wiem, w fakturze jest tylko coś takiego: 'KIT STAG AC B31'. Co do wtryskiwaczy, też nie wiem, jakie są. Chyba, że ewentualnie ktoś mi powie, jak to sprawdzić, może trzeba zajrzeć gdzieś głębiej, to zobaczę. Edit: Pod nazwą 'kit stag ac b31' znalazłem takie coś: http://img221.imageshack.us/img221/5940/beztytuuoco.png tu chyba są wyszczególnione wszystkie części. Edytowane 2 Stycznia 2013 przez Megas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Reduktor raczej ok, wtryskiwacze to najtajniejsze valteki, miały prawo się rozkalibrować po 2 latach (ile km zrobiłeś od tego czasu?). Ogólnie instalacja założona w miarę poprawnie. Napisz skąd jesteś to możemy polecić kogoś ogarniętego z Twojej okolicy bo naciągaczy pełno (chyba, że masz jeszcze gwarancje to wtedy zwróć się do gazownika, u którego zakładałeś instalkę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Megas Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zrobiłem niespełna 40 000km. W sumie przez ten czas przy gazie nie było nic robione, prócz wymian filtrów. Gwarancja jest, 2-letnia, więc chyba udam się do serwisu, gdzie zakładano mi gaz. Jest możliwość, żeby ktoś mi powiedział, że to moja wina i muszę sam zapłacić za wymianę? Jestem z Katowic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Z Katowic masz firmę Davanti, ale spróbuj najpierw u tego co zakładałeś gaz (jeśli masz gwarancję 2 lata bez limitów km i robiłeś u nich przeglądy to raczej powinni bez szemrania to naprawić/wymienić co trzeba). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 POPRAWNIE to co jest założone to ci widać jest ewidentnie źle Po pierwsze skoro już ten waltek to musi być na stojąco po drugie jak najkrótsze wężyki po trzecie 40 tys na tych wtryskach to 4x za dużo ,, powinno sie je kalibrować min co 10 000 ,,,, jak już męczyłeś tym silnik to tak jak doradzam wszystkim zmienić na coś porządnego hana /baracuda Ps ktoś był u mnie taką almerką ale nic nie robiliśmy bo miał gwarancję ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Tofu, jak na waldemara i instalację montowaną 2 lata temu, to jest w miarę ok: wężyki listwa-kolektor niezadługie, czujnik ciśnienia za filtrem, w miarę krótki wąż reduktor-wtryski, opaski na wężykach, reduktor niziutko, w miarę dobry dostęp do filtrów także tragedii nie ma. Wiadomo wymiana na hanę/barracudę jest najlepszą opcją ale w miarę dobrze będzie to chodziło też na regach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 no 2 lata temu już trombili że trzeba pionowo montować z resztą sie powiedzmy zgadzam --choć brak opasek na podciśnieniu ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Megas Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 @Tofu, mi nic nie mówiono o jakiś kalibracjach itd. Silnik pracował dobrze przez cały czas. Ostatnim zdaniem sugerujesz, że kupiłem od kogoś w takim stanie? Nie, nie, gaz był zakładany, gdy auto było już w moich rękach. Co do problemu, to już usunięty. Okazało się, że był przerwany wężyk przed czujnikiem ciśnienia (tym widocznym na zdjęciu, zamontowanym w okolicy filtra powietrza). Było to niestety miejsce niewidoczne na zdjęciu. Po wymianie problem ustąpił. Nie wiem jakim cudem ten wężyk mógł się uszkodzić. Wyglądało to jakby przecięte, ale podejrzewam, że jakieś zwierze musiało to przegryźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 no to jak chcesz sie cieszyć tym silnikiem to czym prędzej wywal to czerwone paskudztwo(nowe potrafią dawkować różną mieszankę o 30% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) i wsadź przynajmniej reg fasta -potem to już barakuda ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 (edytowane) Tak jak pisze Tofu, zmień na regfasta, w 200 pln się zmieścisz, lub barracude (wtedy ta kwota się podwoi, oczywiście jeśli zmienisz wtryski sam a następnie wystroisz - a nie jest to żadna tajemna sztuka, bo gazownik to pewnie skasuje tak 50% więcej tych kwot) a odczujesz mniejsze spalanie i auto będzie lepiej jeździć Edytowane 7 Stycznia 2013 przez ulisses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 85 stoi szt barakuda u mnie robi 15 tysiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.