hot_rider Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) Ani z przodu ani z tyłu w 350z nie da sie regulowac zawiasu camberami widzieliscie kiedyś chociaż zawieszenie w swoim aucie? niby dlaczego??... http://www.andysautosport.com/nissan/2003_2008_350z/suspension/camber_kits/megan_racing/mega00247199.html wiesz juz jak to działa? mierzyłem wysokość Przód:32,5cm tył:33,8cm ...jakby ktoś zmierzył seryjne to było by fajnie Edytowane 4 Stycznia 2013 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) Potrzebny jest regulowany górny wachacz. tak samo zy tyłu drążki. Sorry całe życie myślałem że górne mocowanie amora to camber:P Bo tak potocznie mówią na to. Edytowane 4 Stycznia 2013 przez pawell31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) to jest na tył..na przód reguluje sie górnym wahaczem foto podgladowe tym razem dla ciebie: a tu masz filmik gdzie sie to instaluje: juz bardziej nie umiem ci tego wytłumaczyc Edytowane 4 Stycznia 2013 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) spoko spoko. Wszystko na miejscu.MI nie musisz tego tłumaczyć. Wszyscy na górne mocowanie amora krzyczą camber. Zerknij tu. Sprzedają zawias do 350z - aluminiowe górne mocowania kolumn McPhersona z możliwością regulacji kątów nachylenia kół http://www.sklep.tgauto.pl/k-sport-nissan-350-z-z33-03-08-drift.html Tak po za tym. trzeba będzie chyba ogarnąć jakiś zakup grupowy tych zabawek. Gwint w aucie za dwa dni ląduje. I na wiosnę będzie trzeba podregulować co nico. Edytowane 4 Stycznia 2013 przez pawell31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 tak, bo na gornym mocowaniu (w tym przypadku) tez oczywiscie jest regulacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 No niestety nie zgodzę się z tobą. Nie ma zawieszeń do 350z\g35 z regulowanymi talerzykami. Bo w tym aucie są zbędne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 może ktoś dla rozjaśnienia i poprawy wyglądu wnętrza skorzysta: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87514-s350zkonsola-srodkowa-carbon/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 No niestety nie zgodzę się z tobą. Nie ma zawieszeń do 350z\g35 z regulowanymi talerzykami. Bo w tym aucie są zbędne. w linku ktory wrzucil pawell jest foto z regulowanymi talerzykami, chyba ze to zdjecie podgladowe ktore daja do wszystkich wystawionych przedmiotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Tył 33,5 przód tak samo 33,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 jakim cudem mam tył wyżej niz ty? chyba jeszcze raz zmierze jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 oj tam ja tez jeszcze zmierzę ,ale ten tył tak mi wychodził do środka kapsla i sprawdzę czy nie było żezby przy sprężynach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Kto w 350 przerabiał temat dystansów? Poki co nie zapowiada sie, ze predko znajde koła których szukam, wiec chce do serii zalozyc dystanse, zeby te fele nie chowaly sie az tak w nadkola :/ Jaka grubość mozna bezpiecznie założyc? Myslalem o 30mm na 4 koła. Jakie maja byc dokładne wymiary dystansów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 5x114,3 rozstaw srub 66,1 otwór centrujący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Jeśli ktoś jest zainteresowany spoilerem to mam do sprzedania spoiler oraz zderzak przedni Nismo dokładnie taki jak na zdjęciach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Kto w 350 przerabiał temat dystansów? Poki co nie zapowiada sie, ze predko znajde koła których szukam, wiec chce do serii zalozyc dystanse, zeby te fele nie chowaly sie az tak w nadkola :/ Jaka grubość mozna bezpiecznie założyc? Myslalem o 30mm na 4 koła. Jakie maja byc dokładne wymiary dystansów? ja myślałem o 22mm bo boje się,że 30mm będzie za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Za duże w sensie bezpieczeństwa czy, ze za bardzo będzie wystawac? Bo z seryjna 18" napewno nie bedzie wystawac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surus10 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 mam 40mm i absolutnie niema zadnego strachu jak sa skrecane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 mi 30mm tarły by o błotnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 To teraz poruszę temat katalizatorów i tłumika środkowego. Czy mozna je bezpicznie usunąć bez konsekwencji w postacji błedów kompa? Chce zmienić tylko tlumik koncowy na cos ciekawszego niz seria. A ze sam spawanie dobrze ogarniam to moge cos porzeźbić ze środkowym Co polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Można katy usunać ale po tym zabiegu wyskoczy CE - więc trzeba zastosować dystanse pod sondy albo programowo je wyłączyć... Ps. Pu usunięciu katów robi się ciut głośniej i przyjemniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Po zrezygnowaniu z cai k&n za 1600zł zdecydowałem się na jwt pop charger + carbon air duct, całość 200$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 chora cena za tego K&N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 najsmieszniejsze jest to że czytając amerykańskie fora "wszyscy" płaczą jakie części drogie, jaki tuning drogi. Zarabiaja kilka razy tyle co my a graty mają conajmniej 50% tansze a często więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Można katy usunać ale po tym zabiegu wyskoczy CE - więc trzeba zastosować dystanse pod sondy albo programowo je wyłączyć... Ps. Pu usunięciu katów robi się ciut głośniej i przyjemniej W G35C po zmianie kolektorów dźwięk zrobił się przyjemniejszy (reszta wydechu fabryczna). Kolejnym krokiem był montaż test pipe z mojej 350ki. Trzeba było je troszkę przedłużyć. Dźwięk zrobił się fatalny, brzęczało jakby tłumik był dziurawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 czy zmiana wydechu, za Katami da jakiś efekt ? czytałem o tych błędach sond po wycięciu katów i się zastanawiać czy je wywalać czy nie. A są jakieś sportowe katy na handel ? Już parę tłumików robiłem z kolegą więc coś tam damy rade z kwasoodpornej zrobić dolot to nie będzie problemu chcę uzyskać ładny dźwięk i ze 20 km mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.