Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

poprawa wyglądu, dźwięku itp.


Gość michalgdb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ani z przodu ani z tyłu w 350z nie da sie regulowac zawiasu camberami strong%3Eression.gif widzieliscie kiedyś chociaż zawieszenie w swoim aucie?

 

niby dlaczego??...

http://www.andysautosport.com/nissan/2003_2008_350z/suspension/camber_kits/megan_racing/mega00247199.html

 

wiesz juz jak to działa?

 

mierzyłem wysokość Przód:32,5cm tył:33,8cm ...jakby ktoś zmierzył seryjne to było by fajnie

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebny jest regulowany górny wachacz. tak samo zy tyłu drążki.

 

Sorry całe życie myślałem że górne mocowanie amora to camber:P Bo tak potocznie mówią na to.

 

modp_0906_10+nissan_350z_suspension+installed_control_arm.jpg

Edytowane przez pawell31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest na tył..na przód reguluje sie górnym wahaczem

spl_fua_z33_1.jpg

 

foto podgladowe tym razem dla ciebie:

nissan-350z-design-05.jpg

a tu masz filmik gdzie sie to instaluje:

 

juz bardziej nie umiem ci tego wytłumaczyc

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko spoko. Wszystko na miejscu.MI nie musisz tego tłumaczyć. Wszyscy na górne mocowanie amora krzyczą camber.

 

Zerknij tu. Sprzedają zawias do 350z

- aluminiowe górne mocowania kolumn McPhersona z możliwością regulacji kątów nachylenia kół

 

http://www.sklep.tgauto.pl/k-sport-nissan-350-z-z33-03-08-drift.html

 

 

Tak po za tym. trzeba będzie chyba ogarnąć jakiś zakup grupowy tych zabawek. Gwint w aucie za dwa dni ląduje. I na wiosnę będzie trzeba podregulować co nico.

Edytowane przez pawell31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie zgodzę się z tobą. Nie ma zawieszeń do 350z\g35 z regulowanymi talerzykami. Bo w tym aucie są zbędne.

w linku ktory wrzucil pawell jest foto z regulowanymi talerzykami, chyba ze to zdjecie podgladowe ktore daja do wszystkich wystawionych przedmiotow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj tam ja tez jeszcze zmierzę ,ale ten tył tak mi wychodził do środka kapsla i sprawdzę czy nie było żezby przy sprężynach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto w 350 przerabiał temat dystansów?

Poki co nie zapowiada sie, ze predko znajde koła których szukam, wiec chce do serii zalozyc dystanse, zeby te fele nie chowaly sie az tak w nadkola :/

 

Jaka grubość mozna bezpiecznie założyc? Myslalem o 30mm na 4 koła. Jakie maja byc dokładne wymiary dystansów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto w 350 przerabiał temat dystansów?

Poki co nie zapowiada sie, ze predko znajde koła których szukam, wiec chce do serii zalozyc dystanse, zeby te fele nie chowaly sie az tak w nadkola :/

 

Jaka grubość mozna bezpiecznie założyc? Myslalem o 30mm na 4 koła. Jakie maja byc dokładne wymiary dystansów?

ja myślałem o 22mm bo boje się,że 30mm będzie za dużo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz poruszę temat katalizatorów i tłumika środkowego.

Czy mozna je bezpicznie usunąć bez konsekwencji w postacji błedów kompa? Chce zmienić tylko tlumik koncowy na cos ciekawszego niz seria. A ze sam spawanie dobrze ogarniam to moge cos porzeźbić ze środkowym :) Co polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można katy usunać ale po tym zabiegu wyskoczy CE - więc trzeba zastosować dystanse pod sondy albo programowo je wyłączyć...

Ps. Pu usunięciu katów robi się ciut głośniej i przyjemniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najsmieszniejsze jest to że czytając amerykańskie fora "wszyscy" płaczą jakie części drogie, jaki tuning drogi. Zarabiaja kilka razy tyle co my a graty mają conajmniej 50% tansze a często więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można katy usunać ale po tym zabiegu wyskoczy CE - więc trzeba zastosować dystanse pod sondy albo programowo je wyłączyć...

Ps. Pu usunięciu katów robi się ciut głośniej i przyjemniej :)

W G35C po zmianie kolektorów dźwięk zrobił się przyjemniejszy (reszta wydechu fabryczna). Kolejnym krokiem był montaż test pipe z mojej 350ki. Trzeba było je troszkę przedłużyć. Dźwięk zrobił się fatalny, brzęczało jakby tłumik był dziurawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zmiana wydechu, za Katami da jakiś efekt ? czytałem o tych błędach sond po wycięciu katów i się zastanawiać czy je wywalać czy nie. A są jakieś sportowe katy na handel ? Już parę tłumików robiłem z kolegą więc coś tam damy rade z kwasoodpornej zrobić :) dolot to nie będzie problemu :) chcę uzyskać ładny dźwięk i ze 20 km mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...