Gość michalgdb Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Mam zamiar wymienić tłumik końcowy na jakiś custom itp. patrzyłem allegro i są same te catback a wolałbym z wyglądu taki jak seria. Dodatkowo jakiś spojler z tyłu dać ala NISMO, ale na allegro jest za 2 tyś ;/ Co robicie, robiliście w swoich Zetach żeby lepiej wyglądały ? Fele zostawiam oryginalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) po 1. nic co fajne nie znajdziesz w PL po 2. wszystko co fajne jest w JP/US po.3 pakiet dokładek nismo wyglada bardzo dobrze, lub zderzak nismo v2 odnośnie tłumika to to co jest na allegro to chinski szajs w chorych pieniądzach...jak ostatnio zobaczyłem aukcję kolesia który sprzedawał chiński szajs używany za 5 tys. zł (cena za nowy ok.900zł) to nie wiedzialem czy mam usiąść z wrażenia czy wcisnąć `kup teraz` dobra opcją jest tanabe http://www.thenismos...009_p_1071.html lub nismo generalnie pierwszą rzeczą aby polepszyć wygląd każdego auta to obniżenie i dobra felga Edytowane 2 Stycznia 2013 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 tłumik kozak, coś takiego szukam własnie, a co z zamówieniem z Ebaya ? jest to możliwe ? dokładki też spoko, niestety obniżyć auta nie moge za bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 dokładki nie obniżają mocno.. e-bay pewnie ze tak...a czemu nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) ohhh tak!! już od dawna mam ochotę na tą V2 tylko te koszty przesyłki... z kupowaniem na ebay'u nie ma problemu, schody zaczynają się z organizacją przesyłki jakiś czas temu kupiłem koła poliftowe z oklahomy także wykonalne jeśli chodzi o wygląd to IMO wymiana tylnych lamp na ledy (o ile nie masz) to podstawa, oczywiście na oryginalne, a nie jakieś przekombinowane a jeszcze odnośnie zakupów, na my350z.com jest dział gdzie sklepy przedstawiają swoje oferty, rabaty itd., tak kupiłem wydech, stożek i HFC Edytowane 2 Stycznia 2013 przez BossNY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Panowie, co sądzicie o tym: http://www.thenismoshop.com/Nissan-Final-Drive-Gear-Sets-Ring-and-Pinion--350z-G35_p_69.html Vmax zetki i tak jest bardzo wysoki (powyżej 250), a poprawa przyspieszania kosztem prędkości maksymalnej to chyba dobra opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yogibaboo Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Używam tego przełożenia na torze w swojej 370. Jest poprawa jeśli chodzi o wkręcanie się w obroty jak i hamowanie silnikiem. Na prędkości maxymalnej nic nie stracisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Na prędkości maksymalnej aż tak bardzo mi nie zależy. Czyli mówisz, że warto (patrząc na stosunek cena/zmiana osiągów)? P.S. Nie śmigasz czasem na track day'ach na Torze Poznań? Avatar przypomina mi 370Z (przygotowane pod tor, klatka itp.), które często widywałem w parku maszyn i na torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yogibaboo Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Tak śmigam razem z kumplem z teamu ( on bmw 39). Tamten rok był dla nas rokiem testów różnych rozwiązań praktyczno technicznych jeśli chodzi o samochody.W tym roku pewnie też będziemy ale priorytetem będzie WPP i parę akcji na niemieckich torach. Ten zestaw o którym piszesz daje dużo przyjemności z jazdy i czuć różnice. Czy warto cena/osiągi , to już jest subiektywne odczucie, mi wiele pomógł w osiąganiu lepszych czasów. Bo pozwalał na idealne pokonywanie zakrętu na optymalnej prędkości obrotowej a co za tym idzie lepsze wyjście z zakrętu na prostą. W sprincie na prostej może relatywnie dawać mniej( trzeba wachlować biegami, choć ten zestaw jest pośredni i wbrew pozorom nie jest aż tak krótki, są bardziej hardcorowe ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateus350Z Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Bardzo fajny temat Może ktoś wie gdzie można zamowić w miarę pewnie spojler na tylna klapę do 350.? Z wydechami mam mały pomysł - jak skonczę to przedstawię. Kto obniżał już 350? o ile? jakie odczucia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 (edytowane) ja obniżałem sprężynami H&R ( zwój na czesci progresywnej uciełem o 0,5 ) i wyszło jakies -50mm jest mega twardo ale to rozwiazanie tymczasowe az kiedys trafi gwint z reg. siły tłumienia Edytowane 3 Stycznia 2013 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 (edytowane) Rider ale uciełeś polowe zwoju? rozumiem, ze pozbyles sie dolnego kawlaka sprezyny? masz jakies foto jak to wyszlo? moje sprezyny czekaja na wiosne, kiedy nie bedzie juz lodowych garbow na drodze i producent podaje ze obnizaja o -25mm, a to przeciez za malo ja te planuje gwint ale nie w tym roku jeszcze zostalo mi sportowe zawieszenie po Accordzie i musze sie go pozbyc Edytowane 3 Stycznia 2013 przez przemal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 jak masz zakończenie to ciełem idealnie w przeciwległym końcu...obszlifowałem aby nie było ostrych krawędzi i pomalowałem i tyle... sam nie jestem zwolennikiem takich rozwiązań ale w sprężynach seryjnych a tu w sportowej spręzynie z progresją to i tak nic jej nie robi, bo te ostatnie zwoje i tak sa cały czas ściśnięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 nie tlumacz sie bo rozumiem jakbys serię potraktowal diaxem to pokaz fotke jak to wyszlo, jak nie tu to zapodaj na przemek1488@o2.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateus350Z Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 (edytowane) hot_rider Wrzuć fotkę jak to na glebie leży. Edytowane 3 Stycznia 2013 przez Mateus350Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 (edytowane) O taki sam jak moj A tyl tez ruszales? przod jest kozacko Sprawdz sobie z tylu jaki teraz jest nagatyw, bo czym wieksza gleba tym wiekszy negatyw. Ja jeszcze nie wnikalem, ale czy w 350z z tylu sa regulowane wachacze? Czy mozna samemu znienic katy pochylenia kola? Czy trzeba cmabery zakladac? ps bedziesz dystanse z tylu zakladal? Edytowane 3 Stycznia 2013 przez przemal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 (edytowane) tak jak tniesz to równo przód i tył, bo i tak w serii tył jest wyżej , no chyba że chcesz mieć auto równo a nie `z klina`; czego nie polecam bo wyglada słabo Edytowane 3 Stycznia 2013 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateus350Z Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Wygląda to super. Ale nie wiem jak Ty się poruszasz tym po Wrocku ,jeździłem tam Note'm i nie było kolorowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 nie mieszkam we wro, ale byłem kilka razy ps. jakby ktoś chciał sie zamienić za normalne Eibachy/H&R to byłbym zainteresowany, bo troszkę bym je podniósł może wcześniej miałem auto jeszcze niższe,więc mam wprawę: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 (edytowane) Hoters mierzyłeś ile masz do gleby cm bo mi na oryginalnym HR trochę nisko i czasem zawadzam fota robiona na szybko 10min temu Edytowane 3 Stycznia 2013 przez dziubas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 nie, ale jak kilka razy przytarłem to rurą od wydechu na koleinach zmierz te wartości co zaznaczyłem to zobaczymy jaka jest różnica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 (edytowane) a myślałeś o jakis dystansach bo jak ja mierzyłem to minimum 2 cm trzeba dać ,żeby te koła jakoś wyglądały bo czuje ,że masz też 18/40/245 tył i chyba też masz lekki negatyw? Edytowane 3 Stycznia 2013 przez dziubas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 jakoś 2 stopnie z tego co pamietam musiałbym cambery założyć aby zlikwidować pochylenie tak mam 245 z tyłu i przodu...tył koniecznie powinien miec dystans ale nie bawię się w to bo docelowo bede inne felgi z odpowiednim ET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) Ani z przodu ani z tyłu w 350z nie da sie regulowac zawiasu camberami widzieliscie kiedyś chociaż zawieszenie w swoim aucie? Edytowane 4 Stycznia 2013 przez pawell31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.