Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

poprawa wyglądu, dźwięku itp.


Gość michalgdb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość michalgdb

Mam zamiar wymienić tłumik końcowy na jakiś custom itp. patrzyłem allegro i są same te catback a wolałbym z wyglądu taki jak seria.

 

Dodatkowo jakiś spojler z tyłu dać ala NISMO, ale na allegro jest za 2 tyś ;/

 

Co robicie, robiliście w swoich Zetach żeby lepiej wyglądały ? Fele zostawiam oryginalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1. nic co fajne nie znajdziesz w PL

po 2. wszystko co fajne jest w JP/US

po.3 pakiet dokładek nismo wyglada bardzo dobrze, lub zderzak nismo v2

nengun-3031-00-nismo-front_bumper_-_350z.png

odnośnie tłumika to to co jest na allegro to chinski szajs w chorych pieniądzach...jak ostatnio zobaczyłem aukcję kolesia który sprzedawał chiński szajs używany za 5 tys. zł (cena za nowy ok.900zł) to nie wiedzialem czy mam usiąść z wrażenia czy wcisnąć `kup teraz`

 

dobra opcją jest tanabe http://www.thenismos...009_p_1071.html

lub nismo

 

generalnie pierwszą rzeczą aby polepszyć wygląd każdego auta to obniżenie i dobra felga

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nengun-3031-00-nismo-front_bumper_-_350z.png

ohhh tak!! :dribble:

już od dawna mam ochotę na tą V2 tylko te koszty przesyłki... <_<

 

z kupowaniem na ebay'u nie ma problemu, schody zaczynają się z organizacją przesyłki ;)

jakiś czas temu kupiłem koła poliftowe z oklahomy także wykonalne

 

jeśli chodzi o wygląd to IMO wymiana tylnych lamp na ledy (o ile nie masz) to podstawa, oczywiście na oryginalne, a nie jakieś przekombinowane :P

 

a jeszcze odnośnie zakupów, na my350z.com jest dział gdzie sklepy przedstawiają swoje oferty, rabaty itd., tak kupiłem wydech, stożek i HFC

Edytowane przez BossNY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co sądzicie o tym:

http://www.thenismoshop.com/Nissan-Final-Drive-Gear-Sets-Ring-and-Pinion--350z-G35_p_69.html

 

Vmax zetki i tak jest bardzo wysoki (powyżej 250), a poprawa przyspieszania kosztem prędkości maksymalnej to chyba dobra opcja. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prędkości maksymalnej aż tak bardzo mi nie zależy.

Czyli mówisz, że warto (patrząc na stosunek cena/zmiana osiągów)?

 

P.S. Nie śmigasz czasem na track day'ach na Torze Poznań?

Avatar przypomina mi 370Z (przygotowane pod tor, klatka itp.), które często widywałem w parku maszyn i na torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość yogibaboo

Tak śmigam razem z kumplem z teamu ( on bmw 39). Tamten rok był dla nas rokiem testów różnych rozwiązań praktyczno technicznych jeśli chodzi o samochody.W tym roku pewnie też będziemy ale priorytetem będzie WPP i parę akcji na niemieckich torach.

Ten zestaw o którym piszesz daje dużo przyjemności z jazdy i czuć różnice. Czy warto cena/osiągi , to już jest subiektywne odczucie, mi wiele pomógł w osiąganiu lepszych czasów. Bo pozwalał na idealne pokonywanie zakrętu na optymalnej prędkości obrotowej a co za tym idzie lepsze wyjście z zakrętu na prostą. W sprincie na prostej może relatywnie dawać mniej( trzeba wachlować biegami, choć ten zestaw jest pośredni i wbrew pozorom nie jest aż tak krótki, są bardziej hardcorowe )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny temat :)

 

Może ktoś wie gdzie można zamowić w miarę pewnie spojler na tylna klapę do 350.?

 

Z wydechami mam mały pomysł - jak skonczę to przedstawię.

 

Kto obniżał już 350? o ile? jakie odczucia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obniżałem sprężynami H&R ( zwój na czesci progresywnej uciełem o 0,5 ) i wyszło jakies -50mm

jest mega twardo

ale to rozwiazanie tymczasowe az kiedys trafi gwint z reg. siły tłumienia

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rider ale uciełeś polowe zwoju? rozumiem, ze pozbyles sie dolnego kawlaka sprezyny?

masz jakies foto jak to wyszlo?

 

 

moje sprezyny czekaja na wiosne, kiedy nie bedzie juz lodowych garbow na drodze i producent podaje ze obnizaja o -25mm, a to przeciez za malo :)

ja te planuje gwint ale nie w tym roku

 

jeszcze zostalo mi sportowe zawieszenie po Accordzie i musze sie go pozbyc :)

Edytowane przez przemal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz zakończenie to ciełem idealnie w przeciwległym końcu...obszlifowałem aby nie było ostrych krawędzi i pomalowałem i tyle...

sam nie jestem zwolennikiem takich rozwiązań ale w sprężynach seryjnych a tu w sportowej spręzynie z progresją to i tak nic jej nie robi, bo te ostatnie zwoje i tak sa cały czas ściśnięte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tlumacz sie bo rozumiem :) jakbys serię potraktowal diaxem to :ball::P

 

pokaz fotke jak to wyszlo, jak nie tu to zapodaj na przemek1488@o2.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O taki sam jak moj :D

A tyl tez ruszales? przod jest kozacko :D

Sprawdz sobie z tylu jaki teraz jest nagatyw, bo czym wieksza gleba tym wiekszy negatyw.

 

Ja jeszcze nie wnikalem, ale czy w 350z z tylu sa regulowane wachacze? Czy mozna samemu znienic katy pochylenia kola? Czy trzeba cmabery zakladac?

 

ps bedziesz dystanse z tylu zakladal?

Edytowane przez przemal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak tniesz to równo przód i tył, bo i tak w serii tył jest wyżej , no chyba że chcesz mieć auto równo a nie `z klina`; czego nie polecam bo wyglada słabo

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mieszkam we wro, ale byłem kilka razy ;)

ps. jakby ktoś chciał sie zamienić za normalne Eibachy/H&R to byłbym zainteresowany, bo troszkę bym je podniósł może :rofl:

wcześniej miałem auto jeszcze niższe,więc mam wprawę:

dsc05453e.jpg

f42m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hoters mierzyłeś ile masz do gleby cm bo mi na oryginalnym HR trochę nisko i czasem zawadzampost-1951-0-34568300-1357241388_thumb.jpg

 

fota robiona na szybko 10min temu

Edytowane przez dziubas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, ale jak kilka razy przytarłem to rurą od wydechu na koleinach

 

zmierz te wartości co zaznaczyłem to zobaczymy jaka jest różnica...

dsc0181vg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a myślałeś o jakis dystansach bo jak ja mierzyłem to minimum 2 cm trzeba dać ,żeby te koła jakoś wyglądały bo czuje ,że masz też 18/40/245 tył i chyba też masz lekki negatyw?

Edytowane przez dziubas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś 2 stopnie z tego co pamietam

musiałbym cambery założyć aby zlikwidować pochylenie

 

tak mam 245 z tyłu i przodu...tył koniecznie powinien miec dystans ale nie bawię się w to bo docelowo bede inne felgi z odpowiednim ET

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani z przodu ani z tyłu w 350z nie da sie regulowac zawiasu camberami strong>ression.gif widzieliscie kiedyś chociaż zawieszenie w swoim aucie?

Edytowane przez pawell31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...