marcinek118 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witam, potrzebuje swiece wymienic i nie mam klucza do swiec i chce kupic, i teraz nie wiem jaki rozmiar tego klucza. Chodzi o primere P10, 1993r 2.0slx 116KM. Na necie szukalem i lipa, raz czytam ze 16mm raz ze 19mm i teraz juz sam nie wiem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 16 ten mniejszy wsumie są 2 rodzaje ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Pod tym linkiem http://www.ngk.de/fileadmin/templates/Dokumente/PL/downloads_not_used_in_downloadarea/ngk_code_zuendkerzen_pl.pdf masz dekoder świec ngk, sprawdź w serwisówce jakie powinieneś mieć świece i po oznaczeniu zobaczysz jaki to rozmiar klucza. Swoją drogą w serwisówce powinien być podany rozmiar klucza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 16 jest potrzebny, ale nie wiem, czy trzeba kupować specjalny, nasadka na przedłużce powinna dać radę. Tylko przy zwykłym kluczu samą świecę trzeba wyciągać i wkładać korzystając z fajki kabla zapłonowego (klucze do świec mają wewnątrz gumę, która trzyma świecę). Ano, byle-jakim, tanim kluczem możesz nie odkręcić świec, które nie były długo ruszane, bo lubią się zapiec i mocno siedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek118 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 znalazlem w ksiazce takie cos: Gwint swiecy - M14mm Dlugosc gwintu swiecy - 19mm Wymiar szesciokąta swiecy - 19mm Tak wiec wychodzi na to ze klucz 19.... tylko teraz czemu niektorzy pisza ze 16 ? hehe To przy okazji zapytam sie, co to moze byc ze auto stracilo moc. Wczesniej na niskich obrotach przerywalo i szarpalo, zawsze podczas jazdy na prostej na 5-biegu spokojnie sobie jechalem 70-80 km/h a od kilku dni tak sie juz nie da, bo przerywalo i szarpalo i auto nie mialo sily jechac, dopiero jak na 4-bieg dalem tez szarpal na poczatku ale jak nabral predkosci i obrotow to jechal juz normalnie. a od dzisiaj slychac takie jak by pierdzenie z wydechu.... czyzby nie palil na ktorys z cylindrow ?? Co moze byc przyczyna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 a zmieniłeś te świece ,,, i klucz 19 ?? jakoś nie myślałem by głowica była by inna z innym gniazdem ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek118 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 no klucz jednak 16 nie, jeszcze nie zminilem swiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.