Gość RoboTerrano Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 WITAM SERDECZNIE.NIE SKOCZCIE NA MNIE ZE JEST WIELE TEMATOW DOTYCZACYCH NAPEDU ALE PRZELECIALEM 40STRON ZAJELO MI TO DWA DNI BO WIECEJ SOBIE POCZYTALEM...:)JA W SWOIM TERRANO MAM INNY PROBLEM NIZ WSZYSCY.:)OTOZ U MNIE NAPED SIE ZAPINA DZIALA WSZYSTKO REDUKTOR TZN 4H I 4L AJAK PRZYJDZIE DO JEGO ROZPIECIA TO POPROSTU NIE CHCE SIE ROZPIAC.MUSZE ODKRECAC AUTOMATY...DODAM ZE OPONY SA TAKIEGO SAMEGO ROZMIARU.MYSLE ZEBY KUPIC MANUALNE ALE NIE WIEM CZY TO ZALATWI SPRAWE.BYM ROZLACZAL RECZNIE W SPRZEGIELKACH TYLKO NIE WIEM CZY TAK MOZNA I ZALATWI TO SPRAWE..MIAL TAKA SYTULACJE KIEDYS KTOS//????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 wrzuć luz, następnie reduktor na 2H, wsteczny i parę metrów się cofnij...! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbartx Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 WITAM SERDECZNIE.NIE SKOCZCIE NA MNIE ZE JEST WIELE TEMATOW DOTYCZACYCH NAPEDU ALE PRZELECIALEM 40STRON ZAJELO MI TO DWA DNI BO WIECEJ SOBIE POCZYTALEM...:)JA W SWOIM TERRANO MAM INNY PROBLEM NIZ WSZYSCY.:)OTOZ U MNIE NAPED SIE ZAPINA DZIALA WSZYSTKO REDUKTOR TZN 4H I 4L AJAK PRZYJDZIE DO JEGO ROZPIECIA TO POPROSTU NIE CHCE SIE ROZPIAC.MUSZE ODKRECAC AUTOMATY...DODAM ZE OPONY SA TAKIEGO SAMEGO ROZMIARU.MYSLE ZEBY KUPIC MANUALNE ALE NIE WIEM CZY TO ZALATWI SPRAWE.BYM ROZLACZAL RECZNIE W SPRZEGIELKACH TYLKO NIE WIEM CZY TAK MOZNA I ZALATWI TO SPRAWE..MIAL TAKA SYTULACJE KIEDYS KTOS//????? Dwa proste pytania. 1. Nie chce rozlaczyc napedu czy sprzegielka nie chca odlaczyc polosi? Bo to dwie rozne sprawy. 2. Zrob test. Masz zapiety naped (bez roznicy czy 4h czy 4l. Stoisz na asfalcie. Jedziesz na wprost, nie skrecajac. Auto jedzie luzno czy szarpie i ma problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 WITAM SERDECZNIE.NIE SKOCZCIE NA MNIE ZE JEST WIELE TEMATOW DOTYCZACYCH NAPEDU ALE PRZELECIALEM 40STRON ZAJELO MI TO DWA DNI BO WIECEJ SOBIE POCZYTALEM...:)JA W SWOIM TERRANO MAM INNY PROBLEM NIZ WSZYSCY.:)OTOZ U MNIE NAPED SIE ZAPINA DZIALA WSZYSTKO REDUKTOR TZN 4H I 4L AJAK PRZYJDZIE DO JEGO ROZPIECIA TO POPROSTU NIE CHCE SIE ROZPIAC.MUSZE ODKRECAC AUTOMATY...DODAM ZE OPONY SA TAKIEGO SAMEGO ROZMIARU.MYSLE ZEBY KUPIC MANUALNE ALE NIE WIEM CZY TO ZALATWI SPRAWE.BYM ROZLACZAL RECZNIE W SPRZEGIELKACH TYLKO NIE WIEM CZY TAK MOZNA I ZALATWI TO SPRAWE..MIAL TAKA SYTULACJE KIEDYS KTOS//????? manualnych nie musisz co chwile recznie wyłanczac. Operujesz tylko dzwignią od napedów. Troche wiecej spali autko. Jak rozlanczasz napedy, tzn np z 4h na 2H to cofasz autem ok 1,5m? sory, ze o to pytam ale wiesz... jesli tak to sprzegielka moga miec zbyt duzo smaru lub sie rozkraczyly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Takie pytanko mam, jesteś 100% pewny że nie rozpina, czy sugerujesz sie kontrolką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 DO ZAKULA:)DZIEKI ZA WIARE WE mniE:)JAK KTOS SIE DOCZYTAL TO SIE PERZYWITALEM NA GLOWNEJ I NAPISALEM ZE TO moJA 4 TERENOWKA;)DO LEMMY69 COFALEM Z 50 RAZY PO KILKADZIESIAT METROW I NIC...AUTOMATY WYCIAGALEM KILKA RAZY PRZEMYWALEM BENZYNA WKLADALEM SMAR Z NADZIEJA ZE SIE ROZEPNA A ONE WCIAZ TYLO SIE ZAPINAJA.PODNOSILEM TEZ PRZOD I CHODZI JAK NALEZY TZN JAK COFALEM KOLA NA PODNIESIONYM TO SLYCHAC JAK SIE ROZPINAJA PO ZAKRECENIU KOLAMI W PRZOD SIE ZAPINAJA A MALA GALKA USTAWIONA JEST NA 2H WIEC RECZNIE ROZPIELEM AUTOMATY I JEZDZE BEZ KOLEGO FIKOLEK KONTROLKA WOGLE MI NIE SWIECI..:)CZUJE GO TZN JAK LEKKO SKRECAM TO TKZW BLOKADA mnIE LAPIE.:)I GORKE W MIARE DUZA ROBIE TO ZAIETY JEST NADAL .ODPUSZCZAJA DOPIERO JAK RECZNIE JE ODKRECE KOLEGO ZAKULA81 BOJE SIE ZE TO MOZE COS WSKRZYNI NIE ROZLACZA I DLATEGO WOLE KUPIC MANUALNE ZEBY ROZLACZAC RECZNIE II WKONCU POLATAC PO TERENIE BO NA TYLNYM NIE MA JAZDY... Dwa proste pytania. 1. Nie chce rozlaczyc napedu czy sprzegielka nie chca odlaczyc polosi? Bo to dwie rozne sprawy. 2. Zrob test. Masz zapiety naped (bez roznicy czy 4h czy 4l. Stoisz na asfalcie. Jedziesz na wprost, nie skrecajac. Auto jedzie luzno czy szarpie i ma probleMY?JEDZIE LUZNO NIE SZARPIE MA SILE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbartx Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Po pierwsze...wylacz caps lock i nie krzycz. Po drugie, stosuj znaki interpunkcyjne w miare mozliwosci...bo czytac sie tego nie da :/ Jesli nie masz innych przelozen w mostach to masz po prostu martwe lub zle zlozone sprzegielka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 hehe nie krzycze.MOZE SIE WYDAWALO BO PISalem duzymi.. zlozone raczej dobrze bo innej mozliwosci nie ma skoto tez zapinaja..zrobilem tez taki myk ze od kolegi wzialem sprzegielka automaty i tez identyczna sytuacja...wiec boje sie zee to moze jakiej widelki w skrzyni lub grom go wie...dlatego zastanawiam sie nad manualnymi moze zalatwia sprawe jak myslisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbartx Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Ja tam mysle,ze szybciej i lepiej bedzie odzalowac tyle co na flaszke i podjechac do kogos kto sie na tym zna Jak juz podniesiesz auto, rozepniesz te sprzegielka, przelaczysz oczywiscie reduktor na 2h, to wal przedni kreci Ci sie luzno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 W sumie sam sobie odpowiedziałeś, manuale doraźnie pomogą ale nie wiadomo czy skrzynia dalej nie poleci, może to wygięty,wyrobiony wodzik a może coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 hehe nie krzycze.MOZE SIE WYDAWALO BO PISalem duzymi.. zlozone raczej dobrze bo innej mozliwosci nie ma skoto tez zapinaja..zrobilem tez taki myk ze od kolegi wzialem sprzegielka automaty i tez identyczna sytuacja...wiec boje sie zee to moze jakiej widelki w skrzyni lub grom go wie...dlatego zastanawiam sie nad manualnymi moze zalatwia sprawe jak myslisz? postaw auto na kolkach i zdejmin przedni wal. Może rzeczywiście sie reduktor zesrał. Co do wiary... różne przypadki widziałem i dla pewności wolałem zapytać. Takie pytania to eliminacja przyczyn ładnie mówiąc daj znać jakposzło bo sam ciekawy jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Ja tam mysle,ze szybciej i lepiej bedzie odzalowac tyle co na flaszke i podjechac do kogos kto sie na tym zna Jak juz podniesiesz auto, rozepniesz te sprzegielka, przelaczysz oczywiscie reduktor na 2h, to wal przedni kreci Ci sie luzno? nie wiem wlasnie.dopiero z pracy wrocilem.pojde zobacze i wieczorem napisze.Pozatym w siedlcach nie ma talenta do napedu..chyba ze ktos jest z okolic to moge podjechac bo podstawe sprawdzilem.automaty na bank sa dobre.do skrzyni i reduktora sam sie nie dotkne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki84 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 nie wiem wlasnie.dopiero z pracy wrocilem.pojde zobacze i wieczorem napisze.Pozatym w siedlcach nie ma talenta do napedu..chyba ze ktos jest z okolic to moge podjechac bo podstawe sprawdzilem.automaty na bank sa dobre.do skrzyni i reduktora sam sie nie dotkne... Witaj Jestem z Sokołowa więc jeśli byś chciał podjechać to daj znać na priv wymienimy się numerami i dogadamy spotkanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 KOlego doszedl numer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 A ja polecam Ci wrsztat w sokołowie http://www.amd-agro.pl/ chłopaki wiedzą wszystkoo 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jozefs Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 witam.mam taki sam problem,jeśli znalazleś już rozwiązanie tego problemu to napisz.a może ktoś wie gdzie kupić automatyczne sprzęgła piasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Mój brat dostał nowe sprzęgiełka do patrola. W sklepie, gdzie zamawiał powiedzieli żeby nie traktować ich smarem tylko trochę olej nalać. Ja u siebie mam smar ale może to błąd. Co Wy o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 smar co do zasady nie jest zły, zły jest stary smar wymieszany z syfem... robi się tego taka lepka breja unieruchamiająca wszelkie możliwe mechanizmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki84 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Witajcie Wczoraj spotkałem się z kolegą RoboTerrano i po przerzuceniu sprzęgiełek do mojego nissana objaw był taki że jego automaty na moim aucie wogule nie reagowały. Po założeniu moich manuali wszystko było ok. Tak więc wydaje mi się że poprostu Roberta automaty zaczynają się sypać. Przy okazji naprawiliśmy kilka innych drobnych usterek w obu terrankach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoboTerrano Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 (edytowane) KOlego jozef nie baw siew automaty>Ja juz sie przekonalem ze nie sa trwale.Ja dzisiaj zainwestowalem w manualne sa trwalsze przekonalem sie o tym majac je w innej terenowce> Witajcie.J.w napisal darek spotkalismy sie i podlubalismy troche nawet wiecej niz troche.Bylo tez goscinnie.Rada Terranowcy laczcie sie:) Wkoncu zalozylem manuale chodzi jak nalezy.TROCHE ZA NIE PRZEPLACILEM BO KUPOWALEM NA MIEJSCU W INTERCARSIE 640ZL.MAJA WYPRZEDAZ:)sprzegielka przyszly bez smaru a podobno producent doklada... KOlego jozef nie baw siew automaty>Ja juz sie przekonalem ze nie sa trwale.Ja dzisiaj zainwestowalem w manualne sa trwalsze przekonalem sie o tym majac je w innej terenowce> Witajcie.J.w napisal darek spotkalismy sie i podlubalismy troche nawet wiecej niz troche.Bylo tez goscinnie.Rada Terranowcy laczcie sie:) W koncu zalozylem manuale wszystko chodzi jak nalezy przy okazji znalazlem inna usterke.Za sprzegielka troche przepalcilem bo kupilem w inter carsie za 640zl maja podobno wyprzedaz..:)wopakowaniu nie bylo smaru a producent podobno dorzuca..lekko przesmarowalem niebieskim smarem tak kiedyys mialem w vita rze i chodzilo... Edytowane 19 Stycznia 2013 przez RoboTerrano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 W terrance automaty są dosyć trwałe a nawet bardzo trwałe w porównaniu z innymi samochodami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 ja mam automaty od czasu kupna auta w 2004r i nigdy nie miałem problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Moj brat kupił do patrola manuale. Nie wiem nie jeździłem ale on twierdzi, że lepiej. Ja u siebie mam automaty, jak wysiądæ kupie autoamty. Może to być nawet jutro, bo w pola z dwoma patrolkami jadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 nieee... jak jeździsz z parchami to klękną najpierw przeguby... potem powybijają się sworznie, łączniki stabilizatora, wytłuką się wszystkie możliwe tuleje przedniego zawieszenia... dopiero potem sprzęgiełka ale to nic, bo jak te parchy się zagotują i im się głowice skończą to na samym tyle będziesz je holował z tego błota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Pewnoe masz racje. Do tego jeden patrolek trzylitrowy, to całkiem padaka. No ale jednak patrol to patrol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.